Ez a rész enyhe 18+ jelenetet fog tartalmazni!Egy igazán kínos és hosszú ebéd után Bakugou az anyja kérésére felkísérte Izukut,hogy mutassa meg neki a vendég szobát.
-Van egy ágy...tévé...És egy szekrény amibe a cuccod rakhatod...Nem mint ha hoztál volna magaddal...-Sorolta unottan Bakugou.
-Na én akkor megyek is...-Szólalt meg kis szünet után.-Várj egy kicsit...Te itt akarsz hagyni?
Kérdezte meglepetten Izuku.A szőke hosszasan rápillantott.
-Tck-Csettintett nyelvével.
-Nem igazán akarok veled sokáig egy szobába maradni...Ugye érted? -Nézett haragosan.
De mielőtt megvárta volna a fiú válaszát becsapta maga mögött az ajtót.-Ez most...Komoly?
Csodálkozott,de hamar ingerült lett.
-Hülye Kacchan...-Ült le az ágy szélére haragosan.
-Mindig ezt csinálja. -Fonta keresztbe karjait.
-Az öltözékemről sem mondott semmit,de még az illatom miatt se rezzent...Tíz perccel később haragosan de mégis óvakodva rontott be Bakugou szobájába.
Aki a hírtelen eseményre felriadt fekvő helyzetéből.
Nem hagyta szóhoz sem jutni azonnal rá eresztette hangját.-Gondoltam...Itt fekszel és a plafont bámulod,ahelyett hogy együtt lennénk.
Mondta haragosan.-A franc vigyen el Deku!!!
Vonszolta ki magát az ágyból.
-Nem tudnál csak szót fogadni és csendben maradni!?
Dühöngve közeledett hozzá.-Nem értelek...Egyszer kedves vagy velem egyszer meg hideg mint a jég...Miért csinálod ezt? -Hátrált.
-Csak azt akarom hogy fogadj szót!
-Nem irányíthatsz!
Nem tudott tovább menekülni,az ajtónak félve támaszkodott neki.-Nem akarlak irányítani! Csak megkértelek,de nem fogadtál szót... -A mondat végén teljesen ledöbbent. Nem tudta mit csinált még hangosan ki nem mondta.
-Figyelj...Miért öltöztél így? -Kérdezte halkan.-Miattad. -Szemeibe könny szökött miközben felnézett.
-Én csak...Azt akartam,hogy kicsit vonzóbbnak láss...De te semmit sem mondtál. -Törölgette könnyeit.Bakugou szíve majd meg szakadt ahogy a fiút hallgatta. Gondolkodás nélkül azonnal magához szorította.
-Ka...Kacchan? -Lepődött meg.
-Rohadtul vonzó vagy ebben a göncben.-Suttogta fülébe.
-Ahogy először megláttam tudtam hogy nem fogom kibírni hogy ne tépjem le rólad azonnal.
-És ez az illat... -Szippantott egy nagyot a nyakába.
-Teljesen megőrjít.Midoriya szíve egyre hevesebben vert. Szája pedig mosolyra görbült. Kezeivel megmarkolta Bakugou csípőjén a pólót.
-Rendben legyen... -Húzódott odébb a szőke.
-Töltsük el együtt az időt...De estére tényleg vissza kell menned a vendég szobába.-Rendben. -Mosolyogva bólintott.
-Nem bánod ha szét nézek? -Kérdezte,majd kibújt karjai alatt.-Az egész szobát fel forgatod? -Kérdezte Bakugou unott tekintettel.
ESTÁS LEYENDO
Mindvégig te voltál az.[ BakuDeku ]
RomanceFigyelem: 18+ ‼️ Bakugou Katsuki és Midoriya Izuku gyerekkori barátok. Azonban a Szőke nem így látja,ő mindig is félelembe tartotta a fiút, Izuku ettől függetlenül soha nem tudta utálni őt. Egy nap a fiú rájön Bakugou titkára. Egy olyan titokra, ame...