Selamlarrr arkadaşlar öncelikle kitabı çok oluyan yok ama okuyan kişilerin tahminlerde bulunması beni çok mutlu eder eğer okuyorsanız yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalarrr•
Sabah cama vuran yağmur damlaları ile yataktan kalktım ve camın yanına oturdum. Yağmurun yağmasını izlemek benim için vazgeçilmez şeylerden biriydi.
Bu yağmur sadece doğa için yağmıyordu. İnsanlar içinde yağıyordu. Şöyle havalarda garip hissederdim, insanlar boynunu eğmiş sanki herkes suçunun farkındaydı sanki herkes suçunu kabullenmiş boynunu eğerek yürüyordu. İnsanlar bu kadar kirli olmasaydı belki de yağmura gerek kalmazdı çünkü bu yağmur sadece bedenimizi değil ruhumuzu da temizliyor, eğer ruhu kirlenmiş insanlar olmasaydı yağmur sadece bir hava olayı olurdu ama şunu unutmamak gerekir ki her yağmurdan sonra gökkuşağı çıkar ve bu gökkuşağı kimine umut kimine yeni bir başlangıç olur.
Yağmur sadece bir hava olayı olarak görülürse yeni mutluluklar doğurmaz..."Jimin benimle bir yere kadar gelir misin?"
Gözümü camdaki o yağmur damlalarından ve derin düşüncelerimden ayırarak hoseok hyungun yanına gittim
"Jungkook hala uyanmadı mı?"
Bir yandan ayakkabısını giyerken diğer yandan da sorular soruyordu.
"Hayır yatıyordu en son."
"Kaldır gelsin yeter yattığı."
Sırıta sırıta Jungkook'un odasına gittim. Anlaşılan hoseok hyung'un baba modu devreye girmişti.
"JUNGKOOK KALK KALK KALKK!"
"KALK KALK DEDİM Mİ KALKACAKSIN!!"
Odaya Baskın yapar gibi girdiğimde biraz önceki sırıtmam yerini kahkaha bırakmıştı çünkü yataktan düşmüş üstüne birseyler mırıldanıyordu.
"HOCAM YEMİNLE BEN YAPMADIM!"
"HOCAM BEN ARKADAŞIMIN RESMİNDEN NE İSTEYEYİM LÜTFEN YA!"
"BEN SANA BİRDAHA YAPMA DEMEDİM Mİ HA?"
"Biraz önce Hoseok hyung'a baba modu devreye girdi." Diyen ben değilmişim gibi Jungkook'u hocaymışım gibi kandırıyordum ama orayı karıştırmayın konumuz bu değil
"HOCAM DEDİM YA BEN YA-"
"HEY JİMİN-SSHİ KOMİK DEĞİL!!"
"HAYIR ÇOK KOMİKK"
"Neyse hadi bırak şakayı hobi hyung seni çağırıyor, baba modu açıldı dikkat et!"
"PİJAMALARLA GELME SAKIN!"
Tavşan desenli pijamalarına bakıp gülerek yaptığım uyarıdan sonra hobi hyung'un yanına gittim.
Bakışlarını tek bir noktaya odaklamış öylece bakıyordu. Bize söylemediği birşeyler olduğu kesindi ya da sadece Jin hyung için endişeleniyor olabilirdi.
"Hadi gidelim de nereye gidiyoruz?"
Hyung?
"Hyunnnggg"
"Ha? Haa evet şey bayan harin'in yanına gidiyoruz birkaç soru soracağım sizde gelin malum sonra alınıyor."
"Gidelim madem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old friends • Bangtan •
ActionKüçükken mafyalar tarafından kaçırılıp özel olarak yetiştirilen Kim taehyung, Min yoongi ve Kim namjooon sıradan bir görev aldılarını düşünselerde bu görev onların hayatını değiştirecekdi.