14'

60 5 18
                                    

Sıfır mood ile yazıyorum bölümü umarım beğenirsiniz.

Yoongi'nin anlatımıyla

Sahil kenarında o cümleyi kurduktan sonra Jimin'in yoğun isteği üzerine eve geri döndük ve olanları ilk Nam-kyu amca ile Chae-won teyzeye anlattıktan sonra doktoru çağırdık. İlk önce bana birkaç soru sorduktan sonra konunun Jimin ile de bir bağlantısı olduğunu anladı ve ben odadan çıktıktan sonra Jimin'i de çağırdı sanırım olayları ondan dinlemek ve ona göre bir sonuca varmak istiyordu.

"İnsan hataları ile güçlenir" derler ya ben hatalarım ile güçsüzleşiuordum. Geçmişim acı veriyordu, her an keşke demiştim küçükken keşke sarılsaydım onlara,keşke daha fazla vakit geçirseydim. O gün şimdi 13 yıl önce olduğu gibi gözümde canlanmıştı. Babam getirmeyin demişti.. fakat gitseydim onun içinde sonsuza kadar kalacak o boşluk belki de olmayacaktı.

Böyle düşüncelerin içinden çıkmaya çalışırken Jimin bir anda doktorun odasından çıktı ve hızlı adımlarla yanıma geldi.

"İyi misin hyung?."

Sorduğu bu soru ile birlikte içimi bir huzur kaplamıştı. Evet belki şu an her yönden kötü durumdaydım kendimi bir boşlukta gibi hissediyordum ama o beni bütün bu hislerinden uzaklaştırıyordu sanki.

"İyiyim, doktor nerde?."

Olabildiğince tebessüm ile cevap verdiğim ve sorduğum ssırada doktor odasından çıktı.

Hızlı adımlarla yanına gittik ve dinlenmeye başladık.

"Jmin bey dediklerinize göre düşünürsek gayet basit bir şekilde açıklayabilirim ki yoongi beyin hafızasını geri kazanması gayet normal bir şey."

"Geçmişte onu derinden etkileyen durumlardan ötürü o denizi tekrar görmesi ona çok yardımcı olmuş. İlaç tedavisi veya seanslara devam etmeye devam etmeye gerek yok."

"Şey bir şey soracağım."

"Tabii ki."

"Peki yoongi hyung neden o denizi daha önceden gördüğünde değil de şimdi görünce hafızasını geri kazandı?."

Jimin'in doktora sorduğu soru ile bende cevabını merakla beklemeye başladım. O sahile defalarca kez gitmiştim fakat neden şimdi hatırlamıştım?.

"Sizin sayenizde."

Doktor gülerek jimin'e bakarken ben çok haklı olduğunu düşünerek kimine sanki evet tam da senin sayende bakışları atmaya başlamıştım.Jimin ise şaşkın bir şekilde bakıyordu.

"Ne?"

"Yıllar önce onun en zor gününde yanında olmuş ve onun hafızasını yeniden kazandıracak cümleyi söylemişsiniz. Bunları düşününce sizin sayenizde olduğu apaçık belli."

Doktorun yaptığı açıklamadan sonra o taehyung ile kısa bir seans daha yaptı. O sırada bizde hep beraber oturmuş taehyung'u bekliyorduk. Jungkook sabırsız bir şekilde beklerken nam-kyu amca ise jisoo'ya bir şeyler soruyordu. Namjoon ile Jin anlaşılan hoseok'u dışlamış gibi konuşuyorlardı. Bunların arasında bir şey döndüğüne o kadar emindim ki.

Hoseok ise telefon görüşmelerinden bir türlü kurtulamıyordu. Anlaşılan oda yoğundu.

Yaklaşık 10 dakika sonra taehyung ve arkasından doktor çıkmıştı. Jungkook hızla ayaklanmış ve taehyung'un yanına gitmişti. Taehyung ise anlamsız bir surat ifadesi ile Jungkook'a bakıyordu.

Old friends • Bangtan •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin