SEELLLAAMMMM
İki günde bir bölüm atcam dedikten sonra hiç atmamam...
Dersler çok yoğun olduğu için kitaba hiç odaklanamadim üzgünüm
bölümü yazmak günlerimi aldı umarım beğenirsiniz
baktım kii 1k olmusuzz okuyan herkese çok teşekkür ederimm
bu bölümü çok uzun ve özel bir bölüm olarak yazacağımm
Birde okurken yorum yapar misinizz🥺
Neyse iyi okumalaarrr
______________________________
Hyun-woo'nun ofisi
"Gerçekten de bizim tarafımıza geçtin demek?"
Hyun-woo jimin ile yoongi'nin mesajları ardından Jimin'e inanmış gibiydi. "Fakat son bir kez ne kadar iyi nişancı olduğunu görelim." Diyerek odasına giren adamlar ile birlikte Jimin'i atış odasına götürmüşlerdi.
Eğer o mesajlar olmasaydı belki de türlü işkenceler ile belki saatlerce belki de günlerce işkence görecekti Jimin.
Atış odasına geldiklerinde ilk önce gözleri açık sonra ise kapalı bir şekilde ileriyen adımlar ile başlayıp saatler sonra biten görevlerden sonra Jimin'e bir oda verdiler ve yaklaşık 30 dakika sonra ilk görevine çıkacağını söylemişler ve odadan ayrılmışlardı.
O sırada Jimin telefonuna gelen bildirim ile sırıtarak yoongi'yi aradı ve telefonun hoparlörünü açarak yoongi'nin diyecekleri şeyleri dinlemeye başladı.
"Alo, Jimin gittiler mi yanından noldu? Peki güvendiler mi? Anlatsana hadi ona göre bir şeyler yapalım."
"Sana kaç defa dedim sizle iş birliği yapmıyorum. Ben taraf değiştirdim siz ise sadece benim basamaklarım oldunuz. Sizin anlayacağınız bir şekilde söylemek gerekirse sizi sadece kullandım."
"Jimin, eğer şaka felan yapıyorsan bil ki hiç komik de-"
"Ya babam o Nam-kyu denen herif yüzünden ölmüş resmen bana dediğin şeylere bak. O adam babama sadece para verse bunlar olur muydu sence?"
"Bak seni anlıyorum ama sen oraya ajanlık yapmak için gittin. Eğer görevini yaparsan babanın intikamını zaten alacaksın şimdi sadece görevini ya-"
"Yapmazsam ne olur ha? Şimdi beni oyalama ve işine bak, anla artık ben sizi kullandım."
Jimin, son sözleri ile konuşmasını bitirdikten sonra telefonu acımasız bir şekilde kapattı ve görevlilerin dediği gibi çantasını hazırlamaya başladı ve son bir kez hareketleri tekrar edip odadan çıktı.
Görevliler son olarak görevi daha ayrıntılı bir şekilde anlattı.
Sonra ise tekrar odasına geçmesini ve bir toplantı yapacaklarını söylediler.
Jimin, odasına geçmiş ve ilk girdiğinde tam olarak inceleyemediği odaya bakmaya başlamıştı.
Odadan girer girmez bir cam, yanında bir yatak ve dolap hemen sağında ise masa ile sandalye ve son olarak solunda deri ve tekli bir koltuk bulunuyordu.
Koltuğa oturup beklemeye başladığı sırada telefonuna rutin gibi dakika başı gelen mesajları okumaya başladı.
Jimin - Jungkook
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old friends • Bangtan •
ActionKüçükken mafyalar tarafından kaçırılıp özel olarak yetiştirilen Kim taehyung, Min yoongi ve Kim namjooon sıradan bir görev aldılarını düşünselerde bu görev onların hayatını değiştirecekdi.