Yazarın anlatımıyla
(03.58)
Yaklaşık 10 dakika sonra yoongi ve Jimin dışarı çıkma kararı almıştı. Jimin'in son kelimesinden sonra yoongi içindeki korku ve endişeye hakim olmaya çalışarak önceliğinin Jimin'i dinlemek olduğunu düşünmüştü.
Jimin ise ara sokaklarda uzun bir süre durup kafasındaki yaptığı planı iyice düşündükten sonra konuşmaya başladı.
"1-2 saat öncesine kadar çok iyi düşünemiyordum ama annemin anlattıklarından sonra kafamı toplamam gerektiğini hissettim." Dedi ve hafif dolan gözleri ile konuşmaya devam etti.
"Ben doğana kadar annem ve babamın ailesi ile yaşıyormuşuz. Maddi açıdan çok bir sıkıntımız yokmuş yani. Onlar vefat ettikten sonra babam türlü işlerde çalışmış hatta bir keresinde bana bebek maması almak için ölesiye dayak yemiş."
Yoongi şaşkın ve jimin'in gözleri gibi dolan gözleri ile onu izlemeye devam etti.
"Eve geldiğinde yüzü kandan görünmüyormuş bile." Dedi Jimin. Göz yaşları ile dolup taşmak üzere olan gözlerini tutmaya çalışarak. Sonra ise bir süre sürekli yenisinin eklendiği binalara baktı.
"Annemle o gün çok kavga etmişler, anneme ilk defa o zaman sesini yükseltmiş." Dedi. Asıl anlatmak istediği yere gelmişti. Yoongi ise hangi gün olduğunu tahmin etmiş fakat emin olmak için dinlemeye devam etmişti.
"Babam eğer o görevi kabul ederse, daha iyi bir yaşamım olacakmış. Okuduğum okullar açısından, giydiğim kıyafetten yediğim içtiğim yemeğe kadar her açıdan iyi bir hayatımız olacakmış. Bu yüzden kabul etmiş babam.."
Yoongi yeni öğrendiği bilgiler ile duraksamıştı. Takma demek ona yeterli gelebilir miydi? Tabi ki de gelmezdi. Ya da boşver demek ne kadar etkili olurdu? Bazen kırılmış cam parçalarını tekrardan bir araya getirmek gibiydi çünkü bazı kelimeler.
Bir süre bir şey söylemeden durdu. Jimin'in asıl intikam planını anlatmasını bekliyordu. Böyle bir hikayeden sonra ne yapsalar azdı tabi ki ama Jimin onu korkutmaya başlamıştı.
Jimin bir süre daha durdu. En sonunda kafasını tekrardan toplayıp kafasında kesinleşen planını yoongi'ye anlatmaya başladı.
"Aynı babamın yaptığı gibi içlerine sızacağım." Dedi. İlk cümlede niyetini belli etmiş bir şekilde. Bu fikir ise yoongi'nin aklının ucundan dahi geçmeyen bir fikirdi. Tam itiraz edecekken yine en doğru olanın ilk önce Jimin'i dinlemek olduğunu düşünerek dinlemeye devam etti.
"Bir şekilde onların gözüne girmeye çalışacağım. Belki bir hafta, belki bir ay. Umrumda değil. Onları taraf değiştirdiğime ikna ettikten sonra teker teker intikam alacağım." Yoongi jimin'in cümlesinin bittiğinden emin olduktan sonra konuşmaya başladı.
"Hayır Jimin! Bunun ne kadar riskli olduğunu biliyorsun. Onların güvenini kazanmak demek hep onlarla gezmek, hep onlarla birlikte olmak anlamına gelir. Biz o süreçte ne yapacağız? Bizi geçtim sen ne yapacaksın?"
Yoongi saniyeler içinde tüm düşüncelerini aktarmıştı. Jimin ise sadece ilk cümleye takılı kalmıştı. Bunun ne kadar riskli olduğunu biliyorsun.
"Babam da biliyordu." Dedi ve ekledi. "Babamda riskli olduğunu biliyordu." Yoongi bir şey diyememişti.
(09.15)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old friends • Bangtan •
ActionKüçükken mafyalar tarafından kaçırılıp özel olarak yetiştirilen Kim taehyung, Min yoongi ve Kim namjooon sıradan bir görev aldılarını düşünselerde bu görev onların hayatını değiştirecekdi.