Merhaba nasılsınizz umarım iyisinizdir.
Her gün yeni bölüm atamıyorum maalesef ve evet biliyorum düz yazı olan kısımların çoğu hatta hepsi kötü oldu çok iyi bir anlatım yapamıyorum ama inanın seneryo çok ilginç. Umarım beğenirsiniz•
Jungkook'un anlatımıyla
Namjoon'dan aldığımız komut ile hızlı bir şekilde koşmaya başladık. Yaklaşık 10 dakika boyunca o kargaşadan kurtulmaya çalışmamızın sonucunda kendimizi içeriden kurtarmayı başarımştık.
Hızlıca hoseok hyung ve Jin hyung'un peşinden koşmaya başladık. Dakikalar sonra oldukça geniş ve oldukça pahalı olduğunu tahmin ettiğim arabaya bindik. Jimin hyung jisoo unnie ve ben daha ne olduğunu anlayamadan namjoon ve arkadasında arkadaşları - taehyung, yoongi ve haein- geldi.
Arabanın içinde oturan evli oldukları oldukça belli olan çift bize bakmaya başladı. Adam 50-55 yaşında, siyah saçlı tam bir k-drama oyuncusu gibi görünüyordu. Kadın ise ondan farksız yine tam bir k-drama oyuncusu gibi kısa kahküllü ve simsiyah saçları ile oldukça genç duruyordu.Onları incelememin ardından kadın ağlamaya başlamıştı. Sanki içinde yılların hasretini biriktirmişti. Öyle bir özlem ile bizi izliyorlardı ki her an onlara sarılabilirdim.
Hüzünlü düşüncelerimden kurtulmaya çalışarak sağa sola baktığım sırada kadın ağlamasını durdurmaya çalışarak söze girdi."Çocuklar çok büyümüşsünüz.. eşim ile sizden ne kadar özür dilesek az lütfen bizi affedin o kadar karışık bir durumun ortasındayız ki hepsini evde size anlatacağız."
Kadın zar zor cümlesini kurduktan sonra devamını adam getirdi.
"Ama öncelikle size en önemli bilgileri verelim. Öncelikle biz namjoon'un ebeveynleriyiz. Yoongi namjoon ve taehyung sizin küçükken kaçırılan arkadaşlarınız."
Adam son cümleyi eğilerek ve oldukça sessiz bir şekilde söyledikten sonra benimde onlar gibi gözlerim dolmaya başladı. Yıllardır aradığım kişileri dostlarımı bulmuştum.
Jimin hyung ve ben birbirimize anlamsız ve bir o kadar da Duygu dolu bakışlar atarken jisoo unnie ise umursamaz ve oldukça yorgun bir şekilde yeri seyrediyordu.
"Fakat, kaçırıldıkları zaman hafızalarını kaybetmişler o yüzden sizi hatırlamıyorlar."
"Peki bu durum geçici mi?"
"Emin olun en iyi doktorlar şuan evde bizi bekliyorler elimizden gelenin fazlasını yapacağız."
"Neyse çocuklar ayrıntıları evde konuşalım."
Hadi ama kafam o kadar karışık iken nasıl bekleyeyim ben ya diye düşünürken Yüz ifadelerinden anladığım kadarıyla tek ben böyle düşünmüyordum. Jimin hyung'un siniri ve sabırsızlığı da yüzünden okunuyordu.
O sırada taehyung ve yoongi hyung ne olduğunu bir türlü anlamamıştı ama sanki dostlarına inandıkları için susuyor gibiydiler. Namjoon onlara olanları olabildiğince açıklamaya çalışırken jisoo da yanımda sürekli haein'in ona bakmasıdan rahatsız olmuş bir şekilde gözünü kaçırmaya çalışıyordu.
Araba durduğunda sırayla inmeye başlamıştık ki aniden gelen silah sesleri ile sesin geldiği yöne doğru bakmaya başladım.
Tabii ya peşimizi öyle kolay bırakmayacaklardı.
O sırada artan silah sesleri ile villa tarzı evi çevreleyen adamların da çatışmaya dahil olması bir oldu. Biz ise hep beraber arabadan çıkmış ortada öylece bekliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old friends • Bangtan •
ActionKüçükken mafyalar tarafından kaçırılıp özel olarak yetiştirilen Kim taehyung, Min yoongi ve Kim namjooon sıradan bir görev aldılarını düşünselerde bu görev onların hayatını değiştirecekdi.