4'

187 14 22
                                    

Hoseok'un anlatımıyla

Bilinmezlik, insanı hep bir kara deliğin için çeker bunun ilk adımı ise yalandır. Eğer yalan söylerseniz ve bu devam ederse bu bilinmezlik olur ama sonsuza kadar sürmez, yalanlar gerçekleri ile değişene kadar bu bilinmezlik devam eder ben ise tam bu derecedeyim bir bilinmezlik içine doğru sürükleniyorum ama hala ilk derecedeyim. Birileri bana yalan söylüyor gibi hissediyorum ama bu yalanın daha ne kadar süreceğini ya da nasıl bir bilinmezliğin içine düşeceğimi bilmiyorum.

Jungkook'un anlatımıyla

"Jungkook elini ayakların ile aynı anda hareket ettireceksin ya yapamadın bir hareketi"

Jimin ile sokağın ortasında kavgaya tutuştuğu sırada kadrajdan çıkıp isyan etmeye başlamıştım.

"Ya ben diyorum resim çizelim diye ne bu dans aşkı?"

O sırada tam yanımızdan geçen iki kişiden birinin çarpası ile yere düşmem bir oldu.

Hayır drama Queen değilim sadece çok hızlı çarpmıştı.

"Ahh taehyung biraz yavaş ol."

"Özür dilerim bir şeyiniz yok ya"

"VAR! O NASIL ÇARPMAKTIR ÖYLE ARKANIZDAN KOVALIYAN MI VAR?!"

"BİLEREK Mİ ÇARPTIM BEYFENDİ NE BU SİNİR?"

Kırmızı saçlı çocuk ile kavgaya tutuştuğumuz sırada siyah saçlı çocuğun kırmızı saçlı çocuğun kulağına bir şeyler söyledikten sonra ikiside ufak bir biçimde sırıttı ve kırmızı saçlı çocuk tuhaf bir şekilde beklemediğim bir tepki vermişti.

"çok özür dilerim benim hatam"

"Bidaha olmasın"

"Peki bu hatamı telafi etmemin bir yolu var mı?"

Tam kahveyi bedavaya bağlayacağım sırada Jimin'in araya girmesi bir oldu.

"Özür dilemeniz yeterli, fazlasına gerek yok."

Aaa lütfen kabalık ettim şu ileride yeni açılan bir kafe var, sizi oraya götürmeyi çok isterim.

"Pekii, madem çok ısrar ettiniz kabul edelim" jimin'in koluna hafif bir şekilde vurarak uyardığım sırada siyah saçlı çocuk sırıtarak bize bakıyordu. Jimin ise ölümcül bakışlarının atmaya başlamıştı.

Kafeye gidip masalardan birine oturduk ve kahve ve yanına kurabiye siparişi verdikten sonra sohbet etmeye başladık.

"Ben jungkook bu arada."

Kendimi tanıtarak konuşmaya başlamıştım.

"Bende Jimin."

"Min Yoongi."

"Kim Taehyung."

"Eee okuyor musunuz?"

"Ben dans hocasıyım Jungkook da güzel sanatlar lisesinde okuyor."

"Siz okuyor musunuz?"

"Ben polisim"

"Hmm peki nerede oturuyorsunuz?, Eviniz buraya yakın mı?"

Old friends • Bangtan •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin