11'

82 6 13
                                    

Selamlarr telefonda gördüğüm git gide artan yorum bildirimleri ile çıldırmamın ardından hemen yeni bölüm yazmak istedim.
Bir de şunu fark ettim ilk bölümlerinde çok özenli yazamamisim ama umarım yine de beğenirsiniz bu arada "bangtanbestfln" benim hesabım
Neyse kitaba dönelim sjckadiskfissk
Umarım beğenirsiniz

Taehyung'un anlatımıyla

Kafamda git gide şiddetini artıran bir yığın cevapsız soru ile mücadele etmeye çalıştığım sırada başıma aniden giren ağrı benim kendimi sorgulamamı engelliyordu. Enteresan olaylar olduğu belliydi. Şu an Jungkook'un benim için kendini merminin önüne atmasına mı yıllardır patronum sandığım bu iğrenç adamın benim babam olması yalanına mi şaşırmalıydım?... Emin değildim.

Evet babam olması yalanı dedim çünkü bu imkansızdı ve doğru olsa bile kabullenemeyeceğim bir şeydi. Bir anda ortalığı karıştıran bir adamın sözüne neden inanmalıydım? Hiç bir neden yoktu.

Ama içimden bir ses ya doğruyu söylüyorsa? Diyerek sanki benimle alay ediyordu.

"Ne?!"

Karşımdaki patronum olacak adam ile aynı anda aynı tepkiyi verdiğimiz sırada kim olduğunu bilmediğim hangi bok çukurundan çıktığını bilemediğim adam sırıtmaya başladı.

"NE DEDİN SEN CEVAP VER!"

Bir anlık sinirle adama bağırmaya başladığım sırada sırıtması daha çok büyümüştü.

"SANA DİYORUM PİÇ CEVAP VER!"

Adam bu seferde kahkaha atmaya başlamıştı. Ya deliydi ya da.. ya da felan yok resmen deliydi.

Anlaşılan bir süre sonra buradaki tek deli o olmayacaktı çünkü ben de  birazdan delirecektim.

Adamın kahkahası daha da büyümüştü ki yoongi hyung arkasında koruduğu sarı saçlı çocuğu ani bir hızla itti ve kendini tutamayarak adama yumruk savurmaya başladı. En az benim kadar öfkeli olduğu ise yumruk darbelerinden belli oluyordu.

Adam yediği ilk yumruk ile yere serilirken yoongi hyung daha da sert darbelerle vurmaya başladı. O sırada namjoon'un babası bize hızlıca içeriyi göstererek bir şeyler derken ben artık içime sığmayam öfkem ile yoongi hyung'u zar zor ayırdıkları adama teknelerimi savurmaya başladım.

Ne yapmalıydım bilmiyordum. İnanmalı mıydım? Hayatımda ilk defa gördüğüm doğruluğu olmayan bir bilgiye inanmalı mıydım?

Nasıl geldiğimi, hangi ara geldiğimi bilmediğim geniş bir odaya geçtiğimiz sırada herkes kafası karışık bir şekilde öylece etrafa bakıyordu.

"Çocuklar biliyorum kafanız çok karıştı ama bilmeniz gereken şeyler var ve bunları söylememiz gerek."

Namjoon'un babası kısa bir açıklamanın ardından tam konuşmaya başlayacağı sırada eşi koluna hafifçe vurdu ve beni işaret ederek yanıma geldi.

"Taehyung oğlum sen benimle gelebilir misin?."

Başımı hafifçe aşağı yukarı sallayarak onay verdikten sonra arkasından gitmeye başladım.

Diğer odaya göre daha küçük, koyu gri duvarları ile biraz karanlık bir odaya geçtik. Kısa bir şekilde odayı incelemeyi bıraktım ve kadının işaret ettiği gibi yanina oturdum. Bana ilk önce özlemle baktıktan sonra sıkı bir şekilde sarıldı. Göz yaşlarımı tutmayı deneyerek bende sıkı bir şekilde ona sarıldım.

Old friends • Bangtan •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin