16'

76 5 0
                                    

Yazarın anlatımıyla

Gençler jimin'in cümlesi ile ayaklanmıştı. Artık sır perdesini aralamaya hazırlardı ve artık çok daha şanslılardı çünkü, birbirlerine sahiplerdi.

Jimin, Jungkook ve hoseok her ne kadar dalgın ve bir o kadar tepkisiz olayları idrak edemeselerde diğerleri üçünü güldürmek için elinden geleni yapıyorlardı. Taehyung Jungkook'a ona çocukluk anılarından bahsetmesini istemişti. Jungkook her ne kadar konuşamayacak durumda olsa da taehyung'un hafızasını ger kazanmasını çok istiyordu ve onu kırmayarak anlatmaya başlamıştı.

Jin ve namjoon, hoseok'un neşesini yerine getirmeye çalışıyorlardı. Jin, hoseok ile çıktığı operasyonları anlatıyordu. Namjoon ise jin'i büyük bir dikkatle dinleyerek yorumlar yapıyordu.

Yoongi ise dakika başı Jimin'e  "kolun acıyor mu?" Diyerek soruyordu. Jimin ise gülerek her seferinde "hayır hyung acımıyor." Diyordu.

Haein ile jisoo ise sadece yürüyor, ara sıra birbirine kaçamak bakışlar atıyordu.

Evde ise hala bir sessizlik hakimdi herkes gergin ve bir o kadar da heyecanlı bir şekilde çocukların eve gelmesini bekliyordu. Kısa bir süre sonra kapıdan gelen anahtar sesi ile birlikte büyük bir heyecanla hepsi kapıya doğru bakmaya başladı.

Önde namjoon ve Jin olmak üzere hepsi sırayla eve girdi. Jimin ise en son girerek önündeki Yoongi'nin arkasına saklanmış ve kolunu belli etmemeye çalışıyordu.

Fakat o sırada ilk bayan harin fark etmişti ama söyleyemiyor, soramıyordu. O sırada nam-kyu çocukların hallerinden bir şeyler olduğunu anlamıştı.

"Oğlum ne oldu size?"

"Hyun-woo adamları ile saldırdı Baba, sonra anlatırım."

Babası sadece başını aşağı yukarı sallayarak onay verdikten sonra gözlerini ilk olarak bayan sun'a çevirdi. Sonra ise hoseok'a.

"Anlatmayacak mısınız?"

Jimin'in sabırsızlıkla ve heyecanla sorduğu soru ile Nam-kyu bakışlarını tekrar bayan sun'a çevirdi.

"Bayan sun, siz başlayın isterseniz."

Bayan sun bir kaç dakika öylece bekleyip kafasında bir kaç cümle kurduktan sonra konuşmaya başladı.

"Jiwon, yani hoseok'un babası olacak o herif yüzünden başladı her şey. Aslında ilk başlarda çok severdik birbirimizi, birimiz ne isterse diğeri hemen yapardı."

Hoseok bu cümleyi duyduğunda ufak bir tebessüm yerleştirdi yüzüne ve sonra dinlemeye devam etti.

"Sonra evlenme kararı aldık ve gerçekleştirdik. Keşke gerçekleştirmeseydik.

Kadın hayal kırıklığı ile tamamladı cümlesini. Kısa bir süre sonra dolan gözlerini kapattı. Ağlamak istemiyordu.

"O adamın gerçek yüzünü gördüm. Benim için her şeyi yapacak adam gitmiş, bana şiddet uygulayan; her gece eve sarhoş olan adam gelmişti."

Tam duraksadığı sırada jisoo herkesin aklında dolaşan fakat kimsenin söyleyemediği o soruyu sordu.

"Tüm bunların sebebi neydi?"

"Mafyalara bulaşmıştı." Dedi kadın zar zor ve devam etti. "Nam-kyu'nun ve bir çoğunuzun ailesinden bir kişinin olduğu o adamlarla çalışmaya başladı. İşler yolunda gitmeyince ise içmeye, içtikçe beni dövmeye başladı."

Old friends • Bangtan •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin