Chapter 1.

6.4K 438 30
                                    

"Έλα Alison! Είναι το σημαντικότερο πάρτυ της χρονιάς . Θα είναι όλοι εκεί. Δεν γίνεται να το χάσεις."
"Πρώτον σταμάτα να φωνάζεις Kathy μπορώ να σε ακούσω και με το ακουστικό πέντε μέτρα μακριά μου. Και δεύτερον μάντεψε."
"Τι;"
"Γίνεται να το χάσω."
"Σε παρακαλώ Ali για εμένα. Θα είναι καταπληκτικά."
«Αμφιβάλλω.»
«Σε παρακαλώ! Και θα κάνω ό,τι θες . Θα έρθω σε αυτό το άθλιο camping που πας κάθε καλοκαίρι . Θα σου πλένω τα ρούχα . Θα σου μαγειρεύω.»
«Kathy...»
«Μη με αφήσεις να πάω μόνη μου!»
Θα το μετανιώσω αυτό.
"Εντάξει αλλά όταν σου πω να φύγουμε , θα φύγουμε."
"Ναι!" Φωνάζει μέσα από το τηλεφωνο και γελάω.
"Στις οκτώ να είσαι έτοιμη , θα περάσω να σε πάρω." Λέει γρήγορα και λίγα δευτερόλεπτα μετά η γραμμή πέφτει.

"Μαμά!" Φωνάζω και κατεβαίνω γρήγορα τη σκάλα.
"Τι έγινε;"
"Μίλα λίγο πιο στοργικά στην μοναχοκόρη σου μητέρα. Σου έχω και μια έξπληξη..."
"Αποφάσισες να κάνεις καμία δουλειά εδώ μέσα; Το ήξερα ότι θα ερχόταν κάποτε αυτή η στιγμή!» Φωνάζει και με αγκαλιάζει.
"Όχι..." Λέω επιφυλακτικά και την απομακρύνω
"Τότε τι;"
"Σήμερα θα πάω στο πάρτυ του Parker!" Λεω και με κοιτάζει σοκαρισμένη.
"Εσύ;" Ρωτάει και με κοιτάει περίεργα.
"Όχι. Η δίδυμη σατανική αδερφή μου." Απαντάω σαρκαστικά.
"Μην με ειρωνεύεσαι νεαρή μου." Λεω με σοβαρο τόνο και σηκώνω το φρύδι μου.
"Χαίρομαι πολυ που επιτέλους θα βγεις. Ίσως γνωρίσεις και κάποιο αγοράκι. Ή μηπως ήδη γνώρισες; Για αυτό βγαίνεις; Φυσικά για αυτό βγαίνεις! Σιγά μην έβγαινες αλλιώς." Λέει και χαμογελάει πλατιά.
"Μαμά!" Φωνάζω. "Όχι δεν γνώρισα κανένα αγόρι και ούτε πρόκειται. Τουλάχιστον όπως το εννοείς. Απλά η Kathy θέλει πολύ να πάμε και την ξέρεις.. Επέμενε!"
"Α.." Κάνει απογοητευμένη. "Δεν πειράζει. Ειναι μία πρόοδος. Θα δεις και τον Cameron." Λεει και χαμογελάει.
"Αρχικά κύριο μέλημα μου θα είναι να αποφύγω τον Cameron. Δεύτερον πες μου  τι να βάλω.» Λέω  και τα μάτια της αστράφτουν.

"Μαμά δεν είμαι σίγουρη." Μουρμουρίζω  καθώς στρώνω λίγο το κοντό μαύρο φόρεμα κοιτώντας το είδωλο μου στον καθρέφτη.
"Είναι εκπληκτικό. Τονίζει τελεια τις καμπύλες σου και δεν ειναι προκλητικό." Λέει και με θαυμάζει.
"Εντάξει. Υποθέτω."
Μια βραδιά Ali. Μια βραδιά.
Κοιτάω άλλη μια φορά τον εαυτό μου. Το φόρεμα ειναι εξαιρετικά απλό. Σκέτο μαύρο , μακό , 3/4 μανίκι και ελαφρά ανοιχτό μπούστο. Θα επιβιώσω.

Ξαφνικά το κινητο μου δονείται.
Worst bf ever: Είμαι απ'έξω Nicki Minaj.Βγες.
Εγώ: Αν κάνεις ακόμα ένα αστείο για τον κώλο μου θα σου σπάσω το κεφάλι. Κατεβαίνω.

Unknown.Where stories live. Discover now