Ο λαιμός μου έκαιγε από το πολύ αλκοόλ που είχα καταναλώσει. Τα πόδια μου μουδιασμένα όπως και τα χείλη μου από τα φιλιά του Nash.
Απομακρύνθηκε και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό αισθησιακά."Σταματα." Ειπα ναζιαρικα καθως μικρά γελάκια έβγαιναν απο το στόμα μου.
Δίχως να πτοηθεί συνεχισε να με φιλαει κατεβαίνοντας ακομα πιο κατω.
Ξεκινησε να με φιλαει στο στήθος και ένα άσχημο συναίσθημα με διεπερασε μα δε μιλησα."Σε θέλω." είπε και ξεκίνησε να πιάνει βίαια κάθε μέρος του σώματος μου.
"Τι κάνεις;" ρώτησα και πήγα να τον σπρώξω ελαφρά μα αυτός με πίεσε ακόμα περισσότερο
"Πες μου πως με θες." ψιθύρισε στο αφτί μου μα εγώ προσπάθησα να τον σπρώξω ξανά , μάταια αυτή τη φορά.
"Πές μου πως με θες." απαίτησε αυτή τη φορά και πέρασε τα χέρια του μέσα από τη μπλούζα μου.
"Nash τι κάνεις;" ψέλλισα φοβισμένα και δάκρυα έτρεξαν από τα μάτια μου. Κοίταξα γύρω μου και συνειδητοποίησα πως δεν υπήρχε κανείς.Πρώτη φορά φοβάμαι τόσο.
"Νομίζω Nash το να απαιτείς από μια κοπέλα να σου πει ότι σε θέλει δεν είναι και πολύ ρομαντικό." ακούστηκε μια φωνή και ο Nash απομακρύνθηκε γρήγορα από πάνω μου και εγώ απλά κύλησα κατα μήκος του τοίχου , στο πάτωμα , με δάκρυα στο πρόσωπο μου.
"Τι θες Cameron;" φώναξε ο Nash.
"Να μην την ακουμπάς." απάντησε εκείνος.
"Δεν σε αφορά." του είπε και τον έσπρωξε.
"Ω νομίζω με αφορά." είπε και το επόμενο πράγμα που άκουσα ήταν μια κραυγή και το σώμα του Nash στο πάτωμα."Έλα πάμε." είπε ο Cam μιλώντας σε μένα και μου άπλωσε το χέρι του για να σηκωθώ. Κατευθείαν το έπιασα. Ξεκινήσαμε να περπατάμε προς το τροχόσπιτο μα στα πρώτα 2 βήματα παράπατησα και πήγα να πιάσω.
Χωρίς καν να μιλήσει με πήρε αγκαλιά και συνέχισε να περπατάει σαν να μην έγινε τίποτα."Ευχαριστώ." πήγα να πω αλλά η φωνή μου βγήκε σαν ψίθυρος.
Εκείνος δίχως απλά να πει λέξη συνέχισε να περπατάει.Φτάνοντας στο τροχόσπιτο πήγε κατευθέιαν στο δωμάτιο προσπαθώντας να αποφύγει τιχών συναντήσεις.
Με ξάπλωσε απαλά στο κρεβάτι και εβγαλε απαλά τα παπούτσια μου.
Μετά το σορτς μου και έπειτα τη μπλούζα μου.Με σήκωσε και μου πέρασε μια φαρδιά μπλούζα μέσα από τα χέρια και το λαιμό μου και έπειτα με ξάπλωσε ξανα και με σκέπασε.
Είμαι σχεδόν σίγουρη πως ένιωσα τα χείλη του να ακουμπάνε το μέτωπο μου μα δεν μπορώ να είμαι σίγουρη.
YOU ARE READING
Unknown.
Teen FictionMe: Ποιος είναι; Unknown: Πες μου πως φιλήσες και άλλους χθες; Νιώθω συντετριμμένος. Εγώ: Δεν είναι αστείο. Ποιος είναι; Άγνωστος αριθμός: Μην άγχωνεσαι Ali. Απλα κάποιος που του αρέσεις πολύ. Me: Εσύ ήσουν χθες στο πάρτυ; Unknown : Ναι. Την κάνει...