Evt smut devam uyarısı aq
Yazım yanlışım var mı bakamadım 😔
Yorum yapan parmak uçlarınıza bissürü bissürü yıldızlı öpücük ⭐️😋
-
Jeongguk kullanmadığı yatağına yavaşça bırakmıştı kucağında sıkıca tuttuğu bedeni. Esmerin bedenine bol ve uzun gelen tişörtü dikkatlice çıkarmış, dudaklarını birleştirmişti. Yavaşça öptüğü kırmızılıkların halen şiş ve kızarık olması onu cezbederken altındaki bedenin kalçalarını kendisine ittirmesi yüzünden ellerini kendi beline kilitlenmiş bacaklara sarmış, iki yana ayrılmasını sağlamıştı aynı zamanda dudaklarını ayırırken. Yatağın üzerinde dağılmış sarı saçlarıyla kendisine parlak gözlerle bakan beden yüzünden kıkırdamıştı, sabırsızlığı oldukça hoşuna gidiyordu.
"Yavaş olacağım."
"Morukladığın için mi?"
"Geç sen dalganı, bir yerlerin kırılırsa görürsün moruğu..."
Taehyung kıkırdarken üzerindeki bedenin boynuna kollarını sarmaya çalışmıştı fakat büyük olan bunu engelleyerek yine üzerinde onun olan ve bol gelen çamaşırı çıkarmıştı. Elleriyle okşadığı vücudun boynuna, göğsüne ve omuzlarına öpücüklerini sıralarken Taehyung ihtiyaçla mırıldanmadan duramıyordu. Boğazı biraz önce kendini zorladığı için ağrıyordu. Jeongguk ağırdan almaya çalışsa da küçüğün sabırsız hareketleri ve söylenmeleri yüzünden ona kızdığının farkındaydı.
Jeongguk kısa süre önce parmaklarını ağırlayan deliğe ulaştığında, altındaki bedenin kendisini geri çekmesiyle kaşları çatılmıştı.
"Sorun ne?"
"Bunu zaten yaptın! Ben seni istiyorum."
Büyüğün dili yanağını döverken sabrı gerçekten tükenmişti. Sarışının bu kadar korkusuz ve istekli olmasının onu tetiklediğinin farkındaydı. Önüne geçemediği bir konuydu.
"Eğer canını yakarsam-"
"Jeongguk!" Taehyung sinirle bağırırken vampir sözünün kesilmesinden hoşlanmamıştı. Sertliğini dolgun kalçalara yaslarken üzerine eğilmişti.
"Seni ısırmamı ister misin? Biz vampirler... bunu kullanırız, yani bilirsin, bu işlerde."
"Bana etkisi var mı?"
"Evet..." Jeongguk, kan ve gencin teninden yayılan kendine has kokusuyla sivrelmiş dişlerini boynuna sürtmüştü usulca. Öpücükleriyle süslemiş, dudakları arasına sıkıştırarak bir süre emdi tenini. Taehyung kapattığı gözleriyle ve vücudunun her köşesini turlayan ellerle mırıldanmıştı. Boynunda hissettiği sızıyla titrerken vücudundan çekilen kan ve vücuduna, damarlarına akan bir şeyleri hissedebiliyor olması garip ama uçurucu bir hazza sahipti.
Büyük olan dişlerini çekerken ısırdığı noktayı diliyle temizlemeyi ihmal etmemiş, yeterince doyuma ulaştığını hissederken gözlerinin parladığına emindi. Sarışının titreyen bedeniyle ve kapalı gözleriyle dudakları kıvrılırken iri elleriyle ince belini kavramıştı.
"Gözlerini aç Taehyung." Jeongguk yüzüne yaklaşmış, küçüğünün sıcak nefeslerini yüzünde hissetmişti. Taehyung gözlerini açmış, dudaklarını birbirine bastırırken onu izleyen beden yüzünden kalbi delicesine atıyordu. Maraton koşusunda değildi ama tıpkı kilometrelerce koşmuş gibiydi.
"Biliyorsun değil mi?" Büyük olan burnunu esmer tenlinin yanağına sürterken fısıldamıştı. Teni sıcacıktı. Alıştığı soğukluğunun aksine Taehyung onun güneşi gibi, sıcacıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beauty in death - taekook
FanficBazen ölümde güzellik vardır. ‧ : ❉ : ‧ . Yaş farkı! Vampir Jeongguk! Text, düz yazı! Sope, Nammin,