„Holčičko!" prohnala se máma kolem a sevřela Skyler v náručí... Tu noc v Birminghamu, jsme sbalili veškeré věci, co doma Sky měla a chtěla si je vzít. Divil jsem se, že se to vše vešlo do auta. Přespali tam a hned ráno, když ještě ulice spala, jsme odjeli. Náhradními klíči, které jsem měl ve svém autě, jsme se dostali do bytu. Vybalili a zajeli pro malého. Jay nám otvírala s kruhy pod očima. Uvnitř ještě všichni spali, tedy, až na dvojčata a Skye. „Celou noc se přeřvávali." Tiše jsem se pohyboval po pokoji, kde spal i Dan. Hlavu překrytou peřinou a preventivně i polštářem. S láskou Jay objímala Skyler, vytratili jsme se dřív, než se někdo vzbudil.
„Zajedeme k našim?" Souhlasně kývala a máma ji mohla mezi dveřmi umačkat... Když mi pak bokem šeptala, že doufala v její návrat, tetelil jsem blahem.
***
„Oh, do you know the muffin man, the muffin man, the muffin man? Do you know the muffin man, that lives in Drury Lane?" Vešel jsem do předsíně a tiše se začal smát. Bytem zněl zpěv Skyler a smích Skye. Aniž by Skyler věděla, že jsem přijel, procházel jsem tiše chodbou do otevřených dveří pokoje Skye. Další tour skončila a já se po dvou měsících dostal konečně domů. Opřel jsem se o futra a pozoroval, jak ti dva spolu leží v posteli a mazlí se.
„Táta?" vydechl Sky přes její rameno. Zajel jsem za roh a plácl si dlaň přes pusu. „Přijede, ještě se párkrát vyspinkáš a bude tady." „Já ho viděl!" šišlal, bosé nožky zatlapkaly na podlaze. „Skyi." „Maminko, opravdu!" zamáčkl jsem se do výklenku, kam jsem měl v plánu udělat poličky. „Skyi, tatínek říkal, že nám zavolá. Máme přece čekat na letišti." Sky se rozhlížel po chodbě, kufry jsem zastrčil do otevřené koupelny, tudíž... Jeho malá postavička se kolébala na místě. „Maminko?" „Ano?" „Pudem ven?" „Za chvilku, pověsím prádlo a pak, ano?" „Jo." Natáhl k ní ruce. Se smíchem za ním přišla a vzala ho do náruče. „A kam půjdeme?" vyklonil jsem se. Stála i s ním u okna, před terasou a dívali se, jak venku sněží.
S ní jsem se viděl minulý měsíc. Malého si vzala Jay na celý týden - Sky byl jedna ruka s dvojčaty, a ona společně s holkama od Louise a Gemmou přiletěla do Chicaga, ve kterém jsme zrovna byli. Nemohl jsem se dočkat, až budu zase s ní. Zatímco za smíchu probírali, co budou venku dělat, kradl jsem se jim za záda. „A myslíte, že by se táta mohl přidat? Zkoulovat maminku!" Oba se leknutím otočili. „Tatí!" zavřeštěl Sky a skoro ji vypadl z náručí. Škrtil mě kolem krku a Skyler nechápavě otvírala a zavírala pusu.
„Proč jsi mi nezavolal?" „Chtěl jsem být tvůj, předčasný dárek k Vánocům." Sky běžel do koupelny, po zjištění že jsem mu něco přivezl a mou náruč vyplnilo její tělo. „Celý Vánoce, i Leden nemáme žádnou akci, nic. Vše jsme stihli dodělat a modest souhlasil, že si zasloužíme delší pauzu." Šeptal jsem ji do ucha. „Jen aby ho nenapadlo, udělat zase nějakou čáru přes rozpočet." Ušklíbla si. Okamžitě se mi vybavila situace, kdy mě odvolali ze svatební cesty. V tu chvíli jsme i s kluky přemýšleli o odchodu ke konkurenci. Pak se však po hádce modest uklidnil a došlo k výměně pár osob. Šlapalo to líp, o dost líp... „Jestli jo, tak je už osobně zabiju." Zamumlal jsem ji do rtů a nenasytně políbil. Provokativně mi sjela rukou k rozkroku. „Copak to máš?" zvonivě se zasmála a vymanila se mi. Sky se zuřivě dobýval do krabice, kde měl autíčko. „Autí!" zavřískl a podal ji to k otevření.
ČTEŠ
Lullaby
Fanfiction...Stál jsem tam, nad ním. Brečel a nevěděl, co dělat. Najednou to bylo vše jiné. Viděl jsem jeho tvář, stejně tmavé oči, jako měla ona. Malou pusu, pár vlásků... Když ji odvezla sanitka, nikdy by mě nenapadlo, že to může dopadnout i takto. Cítil js...