~10~

3.1K 120 0
                                    

„Liame Jamesi Payne, berete si zde přítomnou Skyler Adams za svou právoplatnou manželku. Slibujete, že s ní budete v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i v chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?" ptal se kněz v kostele ve Wolverhamptonu. Střelil jsem pohledem, k princezně po mém boku. Bílé, korzetové šaty. Tmavé vlasy rozpuštěné, jemně natočené, na nich seděl sněhově bílý závoj. Tmavé oči zvýrazněné linkami a řasenkou. Třpytily se v nich slzy. „Ano, beru." Vydechl jsem a usmál se. „A vy, Skyler Adams, berete si zde přítomného Liama Jamese Paynea za svého právoplatného manžela. Slibujete, že s ním budete v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i v chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?" „Ano, beru." Hlas se ji zachvěl, natočila ke mně hlavu a stydlivě se usmála. „Prohlašuji Vás mužem a ženou. Co Bůh spojil, člověk nerozděluj! Smíte políbit nevěstu."

„Smím?" zasmál jsem se, když jsem se k ní sklonil. Nemohl to slyšet nikdo, zacukaly ji koutky. „Musíš." Špitla mi do rtů těsně předtím, než jsem je spojil s mými v hladovém, dlouhém polibku. „Miluju Tě!" zašeptala a zlehka znovu otřela svoje rty o moje. Kostelem zazněl potlesk, smrkání, popotahování a zběsilé mačkání fotoaparátů.

Když jsme před půlnocí na tajno utíkali z restaurace, kde se konala svatební hostina, měl jsem pocit, že bych mohl chrlit oheň. Skye si odvezla Ruth, sama čekala dítě a nechtěla tam být moc dlouho a my zamířili do vedlejšího města na hotel. Noc, kterou jsem s ní zažil, jsem si vybavoval do nejmenších detailů. Blaženě jsem si povzdychl a na chvíli se vrátil ze vzpomínek do reality. Skyler se stále krčila u mého pracovního stolu a zoufale okusovala konec propisky.

Strávili jsme tam dva dny, pak jeli pro malého a společně s ním odletěli do Paříže. Byli jsme tam sotva čtrnáct dní, když mi volal Marcus, že se musím vrátit. S vyloženě nasraným obličejem jsem rozrazil dveře jeho kanclíku a neudržel nervy na uzdě. Dostal pěstí a pak došlo k výměně členů. Možná měl dostat už dřív...

Vím, že je to extrémně krátké. Ale tuto část jsem nechtěla spojovat s další... Tudíž bude ještě později další kapitolka :)

LullabyKde žijí příběhy. Začni objevovat