17.Bölüm:Zişan Eslem

132 16 9
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınızZ😉

-Zişan Eslem-

-9 Ocak-

Günler bir önceki günleri ardında bırakırken sonunda tatile varmıştık.Bu tatil hepimiz için iyi olacaktı,Allah nasip ederse.

Firdevs ve Gül Sena ile kol kola geziyorduk.Evet evet,kesinlikle delirmiştik.Bu soğukta hangi akıllı insan,işi dışında dışarı çıkardıki?

Tabiki biz!

"Hadi ama Zişan Eslem!Biraz daha yürüyelim,sonra oturalım bir kafeye."

Başımı olumsuzca salladım. Saatlerdir yürüyorduk ve ben burnumu, parmak uçlarımı soğuktan hissetmiyordum.

"Haayır İçli Köfte hayır.Dondum dondum yeterrrrrrrr!Çabuk bir kafeye gidiyoruz ve sıcak bir şeyler içiyoruz. Çay, kahve, salep fark etmez sıcak olsun ve içimi ısıtsın yeter. "

Gülerek koluma vuran Firdevs'e gözlerimi kısarak baktım.

"Kızım ne olmuş sanki? Hava alıyoruz işte. "

Burun kıvırıp koluna vurdum.

"Saatlerdir havanı alamadın mı bacım? Ne yapacan? Atmosferdeki tüm oksijeni hüpletcen mi? Az bırakalım da başka insalar da oksijenden yararlansın. "

Kar yağıyordu elhamdülillah. Etraf yavaştan beyazlar içinde kalıyordu. Yürürken kara bastığımızda hışırtı sesi geliyordu. Güzel ama çok soğuk. Hasta olmak istemiyorum...

Kafelerin olduğu caddedeydik. Öğle vakti olmasına rağmen kimsecikler yoktu ne kafelerde ne de etrafta.

Firdevs seke seke önümüze geçerken biz de Gül Sena ile kol kola girmiş yürüyorduk.

Bir dükkanın önünden geçerken, kar kürelerine gözüm değdi. Ah ne güzelsiniz siz!

"Gül Sena! Nolur bana O'nu al, lütfen!"

Parmağımla gösterdiğim vitrindeki kar küresine baktı. İçinde birbirine sarılmış bir çift vardı.

Elimden tutup dükkana girdik.

"Kolay gelsin amca! Şu vitrindeki kar küresini alabilir miyiz? Bizim kız çok beğendi de! "

Yandan koluna vurup susturmaya çalıştım. Tabiki susmamıştı.

Dükkan sahibi olan amca sıcak bir tebessümle bize döndü.

"Ve aleyküm selam kızım. Tabiki alabilirsiniz. "

Amca küreyi paketleyip poşete yerleştirdi. Ben o sırada etrafta dolaşıyordum. Çok güzel eşyalar vardı. Gözüme bir bronş çarpınca elime aldım. Çok güzel bir bronştu. Gül Sena buna bayılacaktı. Şallarına bronş takmayı çok severdi

 Şallarına bronş takmayı çok severdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İmanım'ın YarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin