Hi guys tohle je teda moje druhá fanfikce a pro teď jsem se jí rozhodla psát trošku jinak. Tento příběh ještě obsahuje postavy které ve skutečnosti neexistují. Teď k tomu co jsem říkala. Vždy jsem psala: Pohled __-__
Ale teď jsem se to rozhodla udělat jinak a to takhle:Ryuu - normálně
Haruki - tučně
Ostatní - kurzívouSnad vám to nebude nějak vadit a my se asi můžeme rovnou vrhnout do prologu.
PS: moc děkuju všem za ohlasy na minulé fanfikci★★★
Zdravím jsem Ryuu Murakami a je mi 17. Bydlím v bývalém hlavním městě Japonska a to v Kjótu.
S rodiči už nežiju přes pět let a ptáte se proč? Mý rodiče byli v mých dvanácti zavražděni přímo před mýma očima. Nějací opilci si zrovna usmysleli že bude sranda když zmasakrují nožen jeden nebohý pár přímo před jejich dítětem. Do teď se z toho nemůžu vypořádat a kvůli tramatu mám panické záchvaty na které musím brát prášky. Nikdo to neví, nechci aby mě litovali už dost mě to bolí i bez keců kterými by mě zasypávali každou vteřinu.
Musím uznat že nejsem ani nějak škaredý, narodil jsem se pro mě z neznámého důvodu s modrými vlasy a zelenými až žlutými oči. Postavu mám tak akorát ale žádný sport nehraju, já si radši čtu mangy. Ve škole mě mají dost rádi nebo v to aspoň doufám, nejsem přece druhý nejhezčí kluk ze školy jen tak pro nic za nic. Možná se taky ptáte kdo je teda první.
Můj úhlavní nepřítel Hikaru Joshida. Nenávidíme se už od základky.Ve škole taky patřím do party oblíbených což taky znamená věčné oplývání holkama s velkýma kozama, napíchanými rty až vypadají jako kačer a tunu make-upu. Jak si potom mám někoho najít když jsou všechny jen falešné brbny.
Můj asi nejlepší kámoš je Katsu Kawasaki a známé se od střední. Není to sice nejdéle ale rozumíme si dost.
Patří do žebříčku roztomilých a nejspíš je to kvůli jeho drobnému vzhledu ale on si to nechce přiznat. Jinak mu je stejně jako mě. Jak si ale můžete tipnout také nic o mých rodičích neví, stejně jako Hikaru. Kromě zpívání a kreslení jiné koníčky nemám. No nic to by bylo o mě vše a toto jsem jáRyuu
Katsu
Zdárek jmenuju se Haruki Joshida a je mi 18. Žiju v pronájmu. Ne že bych nějak neměl dobrý vztah s rodinou ale musím se trochu osamostatnit. Dobře možná mi někdy půjčí peníze abych mohl nájem zaplatit ale to je teď vedlejší.
Můj vzhled není ani nějak specifický a i přes to jsem si vysloužil první místo v žebříčku nejhezčí kluk školy. Odbarvil jsem si vlasy a pak na ně kydnul bílou, na uchu mám pár piercingů a vcelku vysportovanou postavu ale to je tak všechno. No i když fajn jsem celkem sexy ale nechci znít arogantně. Svoje místo si držím ale pořád se o něj snaží ten spratek Ryuu. Nenávidím ho a on mě, aspoň něco máme společného.
Sporty ve škole mi nikdy moc nepadly do oka ale zkusil jsem se zapsat do volleybalového týmu a bylo to jedno z nejlepších rozhodnutí. Nejen že mě to dost baví ale nás tým je taková parta která se baví skoro pořád i když jsou někteří starší a někteří mladší. Jiný lidí než tyhle nepotřebuju všichni ostatní by mě jen využívali.
Jsme bisexuál ale radši to skrývám nechci ať pak zažívám peklo. Kdybych vám měl ale představit celý můj tým asi se zblázním a proto tu jen řeknu mého nejlepšího kámoše a tím je Takumi Nakamura. Většinou nosí červené oční čočky protože jsou prý víc cool než normální. Vím o něm moc dobře že je gay a on je vděčný že ho v tomhle nediskriminuju. Taky vím že má zálusk na někoho s příjmením Kawasaki ale teď si nedokážu vybavit kdo to je.
Haruki
Takumi
★★★
Oki tohle by bylo ne menší info asi vše. Omlouvám se za gramatické chyby ale to už jste možná i zvyklí xd. Určitě mi můžete napsat co si o tom myslíte, budu ráda za všechny přečtení a hlasování a asi u další a zajímavější kapitoly byeee :333
- 683 slov
ČTEŠ
Z nenávisti na lásku [BoyxBoy]
FanfictionDva kluci Dva odlišné životy Dva studenti Dva rivalové.. Nebo snad milenci? Víc se dozvíš v první kapitole tohoto příběhu ;)) Toto je moje druhá fanfikce a doufám že si ji užijete, upozorňuju že se zde bude vyskytovat Boy x Boy takže homofobobé tu n...