Konečně jsem venku z tý zatracený nemocnice. Haruki pořád nosí tu věc na tom oku i když už nemusí. Pořád dokola mu opakuju že je nádherný ale on si to prostě nechce přiznat. Po těch pár dnech už jsem se nějak smířil že na nás lidi budou koukat jinak než předtím a proto jsme se rozhodli už pro oficiální Coming out.
Zrovna jdeme do školy ruku v ruce a jdou s náma i Takumi s Katsuem. Prý aby nás podpořili nebo co. Možná ale že na ty dva budou koukat lidi víc než na nás s Harukim. Není se čemu divit když Takumi nese Katsua jako nějakého lenochoda.
Hned po té co jsme vešli do školy už se na nás pár lidí otáčelo ale já neměl v plánu z toho vycouvat a proto jsem si jich nevšímal a šel vstříc školních chodbám.
Všichni se na nás podobu školy koukali ale nikdo neměl odvahu nám říct něco do očí. Jak jinak na internetu si hrajou na frajery ale v realitě už to tak lehké není. Teda to neplatí pro tu šlajsku Kazumi.
„Ryuu ty chodíš s Harukim?! Já-Já myslela že ten den kdy jsme byli spolu pro tebe něco znamenal, víš jak mě to bolelo-" „Ále tiško běž radši kouřit ptáky klukům z vyšších ročníků, u mě si skončila" Viděl jsem jak se na Harukiho tváří objevil úšklebek.
„Hodnej kluk, Ryuu nechtěl by si jít po škole ke mě domů?" „Klidně" odpověděl jsem mu s úsměvem a pak jsme vyrazili na poslední hodinu. Počkat vážně mi řekl že jsem hodný kluk?!
Škola byla úspěšně za náma a já čekal před vchodem na Harukiho. Samozřejmě že po mě lidé koukali ale co je mi po tom. Ze vchodu se pak už vynořil Haruki který ke mě natáhl ruku.
„Tak jdem?" „Jop" hned jsem odpověděl a propletl si s ním prsty.
Jsem tak rád že Ryuu souhlasil s Coming outem. Musel jsem se sice před školou ještě pětkrát ujistit jestli si je tím jistý ale on to zvládl. Je to můj šikovnej kluk.
Ke mě domů jsme došli potichu ale nám to nevadilo. Neměli jsme si co říct. S Ryuuem jsme si odložili batohy a já se hned svalil na postel.
„Hele věnuj mi taky nějakou pozornost" „Tak si lehni" poklepal jsem na svou hruď a on se začervenal. Nakonec ale po čtyřech došel až ke mě a uvelebil se na mé hrudi. Začal jsem ho hladit po zádech a on mi jako odpověď zavrněl. Ani nevím jak ale nějak jsme oba usnuli.
Probudili jsme se až někdy v 7 večer a Ryuu měl víc energie než by se slušelo. Narozdíl ode mě který by nejraději ještě spal.
„Ale noták Haruki já se nudím, pojď něco dělat" „Tak udělej mě" ani jsem si neuvědomil že jsem to řekl nahlas a hned jsem se zakryl pusu rukou.
„Chceš snad abych tě udělal?" Zasmál se a mě se nahrnula červeň do tváří. On se na mě obkročmo posadil a skousl si ret. „Seš nějakej nadrženej nezdá se ti?" „Možná malinko" „Jestli něco uděláš nebudu se už moct ovládat" upozornil jsem ho ale on vypadal že by mou připomínku úplně ignoroval. Trochu pohnul pánvi proti mému penisu a já trochu zavzdychal. No to se nám to ten Ryuu pěkně rozjíždí.
„Tak se neovládej a ukaž mi jak dokážeš být neposlušný" To už ale byla poslední kapka. Povalil jsem ho pod sebe a začal ho líbat. On se přidal a obmotal mi ruce kolem krku.
Své polibky jsem přesunul na jeho krk kde jsem se trochu zdržel abych mu udělal co nejvíc značek. On se mi mezitím prohrabával ve vlasech a zakláněl hlavu dozadu na náznak toho jakou rozkoš mu přivádím. Na chvíli jsem se od něj oddálil ale jen proto abych mu mohl sundat tričko. Věděl jsem ale že se pak nedokážu ovládat a proto jsem se na chvíli zastavil.
„Ryuu věř že pokud se teď rozjedu už to nezastavím, teď se rozhodni opravdu to chceš?" „Ano, tak moc to chci tak to přestaň prodlužovat a už mě kurwa ošukej" fajn řekl si o to.
Nechtěl jsem se ale hned vrhnout na věc proto jsem se přesunul na jeho hruď kde jsem zulíbal každý kousek jeho těla. Pak už jsem se dostal až k jeho kalhotám a všiml si velké boule.
Rozepl jsem mu zip a pomalu mu stáhl kalhoty a hodil je někde do rohu místnosti. Viděl jsem jak si Ryuu zkousává spodní ret a to mě ještě víc nažhavilo.
Nakonec jsem mu sundal i poslední kus oblečení a viděl jeho erekci. To je fakt tak nadržený? No já si nestěžuju.
Naslinil jsem si dva prsty a jeden přesunul k jeho vstupu. Párkrát jsem kolem něho obkroužil a Ryuu mi spokojeně vzdychal do ucha.
„M-Minule to bolelo.." „Slíbil jsem ti přece že už ti nikdy neublížím, takže se teď hlavně uklidní dobře? Ze začátku to bude divné ale uvidíš že si to užiješ" na to jsem do něj pomalu vsunul jeden prst až se Ryuuovi zadrhl dech.
Začal jsem hledat jeho prostatu a když se mi to konečně podařilo Ryuu nahlas zavzdychal a prohl se v zádech.
„Kurwa Haruki ahh~, p-prosím" „O co prosíš?" Zeptal jsem se s úsměvem a pořád narážel do jeho prostaty.
„Neprodlužuj to už a ahh~ už ho d-do mě strč!" Rychle jsem do něj zasunul ještě druhý prst aby byl víc připravený a pak už je z něj oba vytáhl.
Ryuua jsem začal líbat aby se uvolnil a pak už jsem do něj pomalu začal vsouvat svůj penis. Ryuu mi dal ruce na záda a nehty se do nich zaril. Sice mě to trošku bolelo ale to nebylo nic o proti té slasti.
Když už jsem v něm byl celý tak jsem nechal Ryuua si na to trochu zvyknout. Začal jsem ho hladit na bocích a on mi obmotal nohy kolem pasu.
„Můžeš" to mi stačilo proto abych začal rychle přirážet. Snažil jsem se strefovat hlavně do jeho prostaty a Ryuu se z té rozkoše prohýbal v zádech.
„Harukii~ prosím víc ahh!~" „Co žes říkal? Nějak jsem to přeslechl" zasmál jsem se ale to co řekl potom mi doslova vyrazilo dech. „P-prosín přidej D-Daddy~" rozšířili se mi zorničky a pootevřel pusu. Fajn řekl si o to.
Ještě víc jsem zrychlil tempo a začal jsem přirážet ještě hruběji než předtím. Ryuu byl ještě víc hlasitější a prohýbal se v zádech.
Cítil jsem jak mi začalo cukat v penisu a tak jsem začal Ryuuovi honit v tempu přírazů.
„Da-Daddy já-já už bu-budu" „Já t-taky" chvilku po té co jsem to dořekl se Ryuu udělal na naše bříška a já se po chvíli udělal do něj.
„Kurwa" vydechl Ryuu když jsem se vedle něj svalil. „Doufám že se ti to aspoň líbilo" „Byl si úžasnej prosimtě" zasmál se a já s ním. „Už mi tak nikdy neříkej nebo tě příště natrhnu" „Jak? Daddy?" Pousmál se a já ho bouchl do ramene.
„Miluju tě" „Já tebe taky" řekl a já se musel usmát. „Co takhle dát druhé kolo?... Daddy?" Ušklíbl se a já prostě nemohl odolat „Jak si přeješ".
★★★
Yeeey je tu další kapitolku a bohužel toto byla už předposlední co se tohoto příběhu týče. Fun fact že jsem tuhle kapitolu psala na pláži vedle mých rodičů xdd. No nic tuhle kapitolu jsem ale psala dost dlouho kvůli tomu že já sice tyhle části ráda čtu ale když dojde na psaní tak to nedávám xdd jinak ale děkuju za všechny přečtení a hlasování a zatím byeee :33- 1255 slov
ČTEŠ
Z nenávisti na lásku [BoyxBoy]
FanficDva kluci Dva odlišné životy Dva studenti Dva rivalové.. Nebo snad milenci? Víc se dozvíš v první kapitole tohoto příběhu ;)) Toto je moje druhá fanfikce a doufám že si ji užijete, upozorňuju že se zde bude vyskytovat Boy x Boy takže homofobobé tu n...