Menší komplikace

817 55 1
                                    

Je pondělí a já se snažím co nejvíce vyhýbat Harukimu. Došel jsem do třídy a on tu naštěstí ještě nebyl ale víte kdo tu byl? Katsu. Tudíž když jsem k němu přišel hned věděl že budu chtít vědět jak se to vlastně odehrálo.

Jestli bych měl být upřímný nikdy bych netušil že Katsuovi se líbí tvrdý sex ale tak brát mu to nebudu.

Takumiho jsem dneska ještě nepotkal ale co si tak že včerejšího hovoru pamatuju tam mám pocit že je jen u doktora.

Do třídy jsem přišel tak pár minut před zvoněním a všiml jsem si Ryuua který je otočený na Katsua takže byl ke mě zády. Takovouhle příležitost k nějaký menší provokaci přece nemůžu propásnout. Došel jsem k němu a ze zadu ho obejmul kolem krku.

„Čauky Ryuu" zašeptal jsem mu do ucha a dal mu menší pusu na krk. Rychle jsem se pak odtáhl aby mi nevrazil ale vypadal naštvaně víc než když jsme se hádali, a taky byl docela červený. Jak říkám tohle je lepší provokace než mlácení.

A tohle bylo jako co?!" Vyhrkl na mě Katsu a já měl co dělat abych Harukimu nekopl do břicha nebo hůř. „Ten parchant, dělá to jen aby mě nasral. Moc dobře ví že jsem na holky" „Si si tím jistý?" „Katsu nedělej si že mě prdel samozřejmě že jsme si tím jistý.. možná" Katsu si povzdechl ale teď chtěl na oplátku vědět co se dělo mě.

Řekl jsme jen pár věcí co mi řekl Haruki protože já z toho večera mám okno.

Hodina začala a já se mohl utrápit nudou. Najednou mi na lavici přistál papírek a jási neochotně přečetl co je na něm napsáno.

"Zlatooo nechtěl by ses odpoledne stavit ke mě??            
                                        -Haruki <3"

On mě pořád bude otravovat že? Na papírek jsme mu napsal ať mě neštve a že nikam nejdu. A to oslovení si vyprošuju. Hodil jsme mu to přímo do čela a on dělal uraženého. Jako malý.

Takumi po pár hodinách přišel a hned šel za Katsuem. Teď je velká přestávka na oběd takže bych mohl jít teoreticky do hudebny.

Nikdo tu není jako obvykle. Už jsme se nadechoval že si něco zazpívám ale uslyšel jsem otevírající se dveře. Otočil jsme se a kdo jiný to mohl být než Haruki. Zavřel dveře a rozešel se ke mě.

„Co tu chceš?" „Chtěl jsem tě slyšet zpívat" usmál se a já už mu chtěl dneska tak po třetí jednu vrazit. Posadil se na židli přede mě a já před ním stál jak přibitý.

No tak já čekám" „No to si ještě počkáš nehodlám ti tu zpívat" „Ale proč ne?" „Hmm prostě nechci" „Stydíš se?" Měl pravdu styděl jsem se ale nechtěl jsme mu to říct na přímo.

Ale noták" choval se jak malí a tahal mi za lem trička mezitím co já měl skřížené ruce na hrudi a pořád jsme mu odporoval že zpívat nebudu.

Fajn jak chceš" tentokrát mě za tričko zatáhl takovou silou až jsem spadl na něj. Chtěl jsme se postavit ale on mě držel za boky takže plán útěku mi nějak nevyšel.

„Ihned mě pusť ty magore" „Ne-e a teď zpívej, pak tě pustím" fakt jsme teď vypadali jako nějaký školní pár a Haruki moc dobře věděl že mě to vytáčí víc než kdyby mi do obličeje vykřičel jaký jsme idiot.

„...fajn jen slib že mě pak pustíš a nebudeš se smát" „Slibuju na Pinkie promise" to jako vážně? „Chceš slyšet něco konkrétního?" Zeptal jsem se otráveně a on se usmál.

Umíš i anglické písničky?" „Jen některé" „A co třeba Perfect mám pocit že to zpíval Ed Sheeran" sakra proč zrovna tuhle musím umět.
„Stačí ti refrén?" „Naprosto" odpověděl hned a já nad tím jen protočil oči.

„Baby, I'm dancing in the dark
With you between my arms
Barefoot on the grass
Listening to our favorite song
When I saw you in that dress, looking so beautiful
I don't deserve this
Darling, you look perfect tonight

Baby, I'm dancing in the dark
With you between my arms
Barefoot on the grass
Listening to our favorite song
I have faith in what I see
Now I know I have met an angel in person
And she looks perfect

I don't deserve this
You look perfect tonight.."

Koukal na mě s otevřenou pusou a já se koukal do země.

„Už mě pustíš? Dal si přece ten Pinkie promise" Haruki se pousmál a pustil mě. Postavil jsem se a on také. Koukal mi do očí a začal se přibližovat. Nemůže to udělat. Přece nejsem na kluky. Nechci to... Tak proč se nedokážu ani pohnout?

Položil mi ruku na tvář a přitáhl si mě do polibku. Je to tak příjemný že to nedokážu ani popsat a já chci z nějakého důvodu víc. Dal jsem mu ruce okolo krku, zavřel oči a nechal se tím skoro až unášet. Ano právě se tu líbám s Harukim Joshidou, prosím zabijte mě.

Odtáhli jsme se a já si až pak uvědomil co vlastně dělám. Rychle jsme mu dal celkem velký pohlavek a vyběhl z hudebny.

Je to pitomec to musím přiznat ale dvě věci mu jdou skvěle, zpívání a líbání. Bavilo mě ale sledovat jak je úplně na prášky z toho co udělal. Však to byla jen pusa nevím proč tak vyvádí.

Vyšel jsme z místnosti ale najednou na mě někdo ze zadu zapískal. Otočil jsme se a tam stál nějaký kluk nejspíš z vyššího ročníku.

Hej p0rno star koukni co jsem natočil" jako vážně lepší přezdívku si vymyslet nemohl? Koukl jsem se na mobil a tam bylo vidět jak se líbám s Ryuuem.

Co takhle kdybych to vydal veřejně? To by tě asi z tvého místa shodilo nemyslíš, možná i toho celkem sexy týpka s kterým tam jsi" sakra to nemůže. Mě by to možná ani nějak nevadilo ale Ryuu by z toho mohl mít další záchvaty a- prostě by to bylo blbý.

„Prosím nikam to nedávej" „Dobře nebudu tě tak trápit, dám ti šanci kterou bych být tebou neodmítl" „O co jde?" „Vím že hraješ volleybal chodí tam i můj mladší bráška takže taky vím že budete hrát přátelský zápas, co takhle kdybyste ho vyhráli tak to video smažu a na tebe ani na toho kluka bych ani jednou nepromluvil"

„A když ho prohrajeme?" „Když prohrajete tak video hned pofrčí na internet a na všechny třídní skupiny které jen existují, a taky mi na jednu noc půjčíš ten tvůj úlovek" „NO TO NE RYUUA TI NEDÁM" Ani nevím proč jsem tak naštvaný, asi si jen nechci sázet o Ryuua.

Tak Ryuu? Pěkný jméno k takovýmu pěknýmu klukovi, ale ještě pěknější by byl u mě doma v posteli nemyslíš?" Tak to ne. „Fajn přijímám ale na Ryuua ani nesáhneš" „Pokud vyhrajete tak ne, pokud ale prohrajete tak se můžeš rozloučit s tím že to co bude tak slastně vzdychat v posteli bude tvoje jméno"

Zarazil jsem se protože jsem si nikdy ani nepředstavil že bych mohl někdy s Ryuuem spát. Ten kluk mi ještě řekl že se jmenuje Seiji a pak už odešel. Tenhle zápas ale musím vyhrát. Jiná možnost není.

★★★
Máme tu další kapitolku děkuju moc za všechny přečtení a hlasování a zatím byeee :33

- 1190 slov

Z nenávisti na lásku [BoyxBoy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat