Pov Zac
"Je hoofd maakt me misselijk."
Oke dat was gelogen, zijn hoofd is knapper dan knap.
Met die strakke kaaklijn en zijn parelwitte tanden.....
"Jou bestaan maakt me misselijk." Snauwt hij terug naar me, het is half 3 na schooltijd in het nablijf lokaal (voor als dat belangerijk was)
waarom ik hier zit?
De reden is een gespierde jongen met zwarte haren, helder groene ogen en lichtelijk beruindehuid met de naam justin.
"HEREN. Dickens en Mccal! Ik eis stilte!" Buldert de stem van Brink, Waarna ik een harde lach door het lokaal hoor.
"DICKENS?! JE ACHTERNAAM IS DICKENS?!"
Justin kijkt me met betraande ogen aan terwijl een brede glimlach zijn gezicht siert.
Eikel
"Nee, Baarmoeder." Snuif ik sarcastisch.
Hij begint nog harder te lachen terwijl ik geïriteerd mijn ogen rol.
"Kan je alsjeblieft even je bek houden? Alvast bedankt."
Ik zucht verveelt en laat mijn hoofd op mijn tafel zakken.
Hoelang ben ik hier nu al?
Een uur?
Een kwartier?
Ik werp een blik op de klok: Vijf over half 3.
Fuck.My.Life.Already.
"Heren houd het rustig, Ik ga even koffie halen maar, Ik ben snel terug. Probeer de boel hier niet af te breken."
We knikken stilletjes terwijl Van den Brink opstaat en het lokaal achter zich sluit.
"Weet je?"
Hoor ik zijn stem vragen waardoor ik mijn hoofd optil.
"Wat?"
Ik kijk hem met een pokerface aan.
Ohw damn hij ziet er super schattig uit nu, Zijn haar zit warig en zijn groene ogen kijken me voor het eerst vriendelijk aan.
"Als je stil bent ben je eigenlijk best aardig."
Ik knijp mijn ogen eventjes, Was dat nou een compliment?
"Dankje... denk ik?"
"Jij bent ook uhh, je uhhh."
Zou ik tegen hem kunnen zeggen dat hij nu er best knap uitziet?
"Ja Dankjewel, ik hoor het vaker."
Mijn hoofd schiet zijn kant op.
"Je-je hoorde da-dat?"
Mijn wangen worden warm als hij knikt op mijn vraag.
"He-het i-is nie-niet da-dat i-ik ga-gay ben."
Stotter ik nerveus.Oh ja?! Jij niet gay? Ha! En wat is Paul de leeuw dan?!
Damn you innerste gedachtes!
Shut the fuck up!
"He dude calm down. Ik ga je niet in elkaar slaan ofzo."
"Mijn kleine broertje is zelf ook gay, Ik ben geen homophobic."
Ik laat mijn schouders relaxt naar beneden hangen,
Waarom?
Geen idee.
"Hea! Maar ik ben helemaal nie-""-Weet ik! Maar het is maar dat je het weet."
Hij werpt me een knipoog en gaat gerelaxt met zijn voeten op zijn tafel leunen, Terwijl zijn handen zijn naar achterhangende hoofd ondersteunen.
"Ik wil weeeggg." Kreun ik hard terwijl ik zie dat het pas 10 over half 3 is.
"Wij allebei willen weg, Maar dat gaat niet dus je zult moeten wachten."
Zijn stem klinkt rustig en zijn ogen zijn gesloten.
"Ja dat weet ik! Maar die vent hoort ons schrijf werk te geven ofzo! Maar nee hoor! Inplaats daarvan gaat hij koffie halen!" Hij lacht.
"Fijn toch, Ik was dan waarschijnlijk toch niet van plan om het te gaan schrijven."
Ik rol mijn ogen.
"So-sorry trouwens van vanmiddag." Mompelt hij opeens zacht naar me, Met zijn ogen op de grond gericht.
Ik kijk verrast op, "bekende zojuist Justin Mccal nou dat het hem speet?"
Ik kijk hem lachend aan.
"Wen er maar niet aan."
"weet je?'
We zitten nu al 10 minuten in het lokaal zonder ruzie te maken... "
Ik haal mijn schouders op.
"Ja dus?"
"we kunnen dus misschien best wel vrienden worden." grinnikt hij en staat met een ruk op van zijn stoel, Wat oplevert dat de stoel naar achter klettert.
"En waar was dat voor?" zeg ik verbaasd. Hij staart me even aan en beent naar me toe.
"La-laat me even wat proberen." mompelt hij en gaat vervolgens tegenover me zitten. Hij kijkt me voor een hele tijd strak aan. Ik begin op mijn stoel te bewegen, Okay helemaal niet vervelend, Of eng. Zijn ogen worden groot en zijn handen trillen opeens, Mijn mond valt letterlijk open als hij de volgende zin had uitgesproken:
"Ik-ik denk dat ik homo ben."
Dat was de proloog! Ik weet het, Ik weet het. Een proloog hoort eigenlijk maar een klein stukje tekst te zijn, Maar ik bleef maar typen en typen en zo ontstond er eigenlijk een hoofdstuk...... Ik hoop dat het een beetje een leuk verhaal is! En hierboven^^ kun je Zac zien! Ennnn je kunt (hopelijk) op deze link klikken als je de trailer wilt bekijken! greatzzz en kisses van LoofjeDeEenhoorn_
@https://www.wevideo.com/hub#media/ci/413622397?timelineId=413596152
JE LEEST
Bitch please! I'm gay
Teen Fictionheeey heey heey! ik ben Zac en ik ben zo gay als het maar kan zijn. niet over het algemeen hoor, maar ik heb het meer over ik draag geen gekleurde broeken en spreek ook geen 'omg' taal. ik bedoel zo gay als wat in relaties. soms heb ik het gevoel al...