It's my lucky day i guess.....

2.6K 111 21
                                    

Pov Zac


Mijn blik glijd over de groene slijmerige substantie die uit mijn kluisje druipt. "Justin." Grom ik zachtjes en geef een harde knal tegen mijn kluisjes deur. Ik had dat toch beter niet kunnen doen, Het deurtje schiet weer mijn kant op en komt met een klap op mijn tanden terecht. "Fjuck!" Roep/mompel ik pijnlijk en druk mijn handen tegen mijn tanden aan.


"Hahahaha hillarisch!" Hoor ik een irritant geamuseerde stem achter me roepen. Ik draai me wild om en zie Justin grijnzend naar me kijken. "Gast!'' hij knippert onschuldig met zijn ogen voordat hij weg sprint met mij achter zich aan,''Jij bent zo dood!'' hij begint als een gek te lachen net als, Anderen die ons lachend na kijken. Maar dat snap ik best wel, Als ik een jongen zou zien met een straaltje bloed die wild maaiend achter een hard rennende jongen aanrent zou ik ook heel raar/ en of geamuseerd kijken.


''HEREN! NIET RENNEN IN DE GANG!'' de schrelle stem van mevrouw van Noorden klinkt door de schoolhal heen. Justin stopt met een ruk en ik knal tegen hem op, Ha! nu zit er bloed op zijn witte t-shirt.


"Sorry mevrouw.'' mompelen we. Ze slaat een kreetje als ze naar mijn gezicht kijkt. ''Ha zie je wel, Zelfs oude vrouwen vinden jou gezicht verschrikkelijk.'' ik schiet hem een blik, ''Oude vrouwen?'' zegt ze afkeurend en trekt haar neus op. ''Ne-nee i-ik bedoelde uhhh- uuuhh- wat- uhh.'' zijn gezicht wordt rood terwijl hij zenuwachtig begint te friemelen aan de onderkant van zijn t-shirt. Ze werpt ons nog een afkeurende blik, Draait zich om en trippelt weg.


''Lekker bezig douchebag.'' grijns ik en vervolgens begin terug te lopen. ''Hou je bek.'' snauwt hij terug en kijkt nors voor zich uit. ''Wie is hier nou ongesteld? Trouwens over ongesteld gesproken, Er zit wat bloed op je shirt.'' zijn gezicht veranderd in nors naar verschrikt en daarna ongeloof. ''Ja ja.'' ik knik hevig met mijn hoofd. ''Nee ik zweer! Er zit echt wat!'' mijn stem verheft zich een beetje. hij rolt zijn ogen en beent weg voor dat hij "Ik heb hier geen tijd voor.'' had gezegd. Nou ja zeg! Dan niet!


Ik loop verder en ga bij mijn beste vrienden aan de tafel zitten, Oke en nu moet ik eerlijk zijn. We zijn eigenlijk best wel 'populair'. Ik houd er niet van, De meisjes die zich te overdreven gedragen en de meeste zijn fake vrienden maar willen gewoon van jou succes mee profiteren.


"Heey Zac.'' de stem van Ilona klinkt plots terwijl ze haar armen van achteren rondom mij heeft geslagen. Ik zucht geïrriteerd en duw haar armen van me af. "Ilona.'' mijn stem klinkt koud maar dat negeert ze (zoals altijd). Ik hoor gegrinnik en kijk boos naar, Clawdeen mijn beste vriendin sinds dat we baby's waren. Jupp die meid kent mij door en door. ''Sleteen houd je bek! Je irriteert mijn liefje.'' haar ogen vernauwen even, Als blikken konden doden was Ilona nu dood geweest. ''Hahah it doesn't even bother my anyway Croma.'' ze kijken elkaar dodelijk aan terwijl wij geamuseerd naar het schouwspel voor ons kijken. Zo gaat het elke pauze, Clawdeen en Ilona die ruzie maken terwijl ze dodelijke, of vieze blikken toewerpen naar elkaar.


''Iemand iets leuks mee gemaakt?'' vraagt Kaden om de spanning tussen hun 2 een beetje te verbreken en kijkt glimlachend de tafel rond. De spanning word verbroken terwijl sommige met elkaar een gesprek beginnen. ''Nee, Alleen ik heb deze 2 dagen wel heel veel bloedneuzen gehad.'' hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan en vraagt verbaasd: ''Bloedneuzen?'' ''Lang verhaal, Laten we maar zeggen dat het met een douchebag te maken had.'' hij kijkt me lachend aan. ''Wat?'' ''Douchebag is eigenlijk meer voor meisjes om te zeggen over een jongen.'' ik voel mijn wangen warmer worden,''Oh echt?'' probeer ik zo onschuldig mogelijk te zeggen en probeer met mijn ogen te seinen van: 'please zeg dit tegen niemand' waarna hij glimlachend, Knikt en net alsof doet alsof, Hij net zojuist helemaal niet had gezegd dat ik iets gays zei.


''Ahw Zac vriendloos krijg ik weer het genoegen om bij je te zijn?'' ik klem mijn kaken op elkaar en probeer mijn aandacht weer te vestigen op Kaden. ''Heb je deze mensen ook betaald om met je om te gaan? Of zijn ze onder de invloed?'' gaat hij verder, oke rustig Zac hij probeert je alleen maar boos te maken. Adem diep in, En uit. Even later voel ik een plof naast me en zit die douchebag -het kan me niet schelen dat het gay klinkt want geloof me hij is er echt een, Naast me met een wijde grijns. Geweldig. Eerst Ilona en nu hij? Like whatte hell?


''Ik kan niet wachten erop dat jij me nog moet rondleiden.'' ik kijk hem met grote ogen aan. ''IK JOU EEN RONDLEIDING GEVEN?!" roep ik uit waardoor hij knikt en grijnst. ''Whatte fack! Why me? We vinden elkaar niet eens aardig, Like watte fack.'' ik begin langzamerhand bozer te worden. ''Ohw gewoon ik had erom gevraagd.'' ik begin nog zuurder te kijken, wat me oplevert dat hij alleen nog maar breder begint te grijnzen. ''Asshole.'' mompel ik en sta op. Kaden kijkt me vragend aan,'' We hebben nog maar 1 minuut ik ga alvast naar het lokaal.'' hij geeft een knikje in de richting van Justin die een gesprek is begonnen met Daan, Een anderen goede vriend van me. ''Nu-hu denk maar niet dat ik hem ga rondleiden.'' ''Kom op Zac, Zo erg is toch niet? Het is 1x een rondje door de schoollopen en daarna weer weggaan. Zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet?'' hij grijnst lichtjes, Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond en trek hardhandig aan het hou vast van de rugtas van Justin, Waardoor hij achteruit tuimelt. ''Ik laat je de school zien.' Dus meekomen. Nu.'' ik staar hem zonder emotie aan. Holly hot damn nog 2x 50 minuten...




Yeahhh dat was het 3e hoofdstuk!!! omg ik vanaf nu alleen nog maar Maandag, Woensdag en misschien ook soms Vrijdag updaten van dit verhaallll. dusss zodat jullie dat ff weten, mijn ouders zijn weg dus ik en mijn broer hebben nu dus het rijk voor ons alleen! :) ohwjaaa! hierboven een foto van Justin <33 greatzzz en eenhoorn kisses van myy! stay the way exactly who you are<33

Bitch please! I'm gayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu