Pov Zac
Voor ik dit hoofdstuk ga plaatsen moet ik jullie zeggen dat na, Je dit hoofdstuk hebt gelezen je getuigen bent van een misdaad en misschien wel eens een moord op chocolade mouse... Dus je bent gewaarschuwd!
Ilona en ik stappen het restaurant in en ik scan met mijn ogen de ruimte af, Een grijns siert mijn lippen als ik de bruine haarlokken die in een perfect gestylde kuif zit spotten. In de hoek van het restaurant, Tegenover hem ziet niemand anders dan Mandy die er opgedofder uitziet dan Ilona.
Ilona is dus niet de enige met slechte kleding smaak...
Ilona heeft hun nu ook gespot en trekt me mee in de richting van het koppel,"Wat zie je er mooi uit Mandy." Grijns ik als ik bij de tafel sta.
Ik geef een breed glimlachende Mandy een glimlach en Justin een grijns, Die hij beantwoord doorbehulp van een middelvinger naar me op te steken.
"Hallo mooie dames en knappe heren." Hoor ik de stem van kaden zeggen die aan komt lopen met een leuk uitziende Britney, Britney is vergeleken met de anderen echt het leukste en smaakvolste aangekleed.
Ik draai me om en zie Kaden naar me toe lopen om me een knuffel te geven, Ik duw zijn arm weg en geef hem een knikje.
Hij denkt dat ik het hem vergeven heb, Ha dacht het niet!
We gaan alle 4 aan tafel zitten en zo begint de verschrikkelijke avond.
"En toen geef ik haar een flinke stoot op haar oog!" Roep Ilona uit terwijl ze zelfvoldaan kijkt.
Mandy's en Britney's ogen worden groot,"Niet waar!" Roepen ze synchroom.
Ilona knikt nog een keer."Zeker wel!"
Kaden kijkt naar Ilona alsof hij haar elk moment op de grond wil tackellen en dan wurgen, En Justin heeft zijn hoofd op zijn handen laten steunen. Met zijn ogen half dicht terwijl er kwijl uit zijn mond druipt.
Ik kijk naar de vork, Het is zo'n aanlokkelijk idee om mijn trommelvliezen hiermee door te prikken....
kom op Zac je gaat je gehoor toch niet beschadigen, Alleen maar omdat Ilona zo aan het kakellen is?
Ik kijk naar het gezicht van Ilona, Jupp.
Toch wel.
Ik wil bijna naar de vork grijpen als de serveerster ons eten op de tafel komt zetten.
Godzijnddank!
Ik werp een blik op Kaden die de serveerster net als Justin heel dankbaar aankijkt.
"Oke dus waar was ik?" Begint Ilona weer, Maar ik onderbreek haar door mijn hand op haar hand te leggen en er een vriendelijk kneepje in te geven.
"Moet je niet wat van je spaghetti proeven lief?" Probeer ik eruit te persen met een glimlach.
Ze kijkt eerst naar mijn hand op haar hand en daarna geeft ze me een warme glimlach,"Sorry ik was weer aan het doordraaien, Ofniet?"
Ik knik."Een beetje ja."
"Dus iemand nog wat te vertellen?" Vraagt Kaden om de pijnlijke stemming te verbreken.
"Ja. Wat vind je eigenlijk zo leuk aan mij? Justin woekie boekie beer." Purt Mandy naar Justin, Die haar bang aankijkt.
WOEKIE BOEKIE BEER?!
Hahahaha!
Ik heb hem gekoppeld aan een psychopaat!
Hahaha!
Ik bijt op mijn lip om niet in lachen uit te barsten, Net als Kaden die ook een harde tijd heeft om niet te lachen.
Zijn gezicht verkrampt even en hij begint volgens mij een beetje meer te zweten,"Ik-Ik uhh je-je uhh, Is het al zo laat?! Ik moet rennen! Ik realiseer me dat mijn kat nog moet eten!" Zegt hij nep geshockeerd en kijkt op zijn horloge.
JE LEEST
Bitch please! I'm gay
Roman pour Adolescentsheeey heey heey! ik ben Zac en ik ben zo gay als het maar kan zijn. niet over het algemeen hoor, maar ik heb het meer over ik draag geen gekleurde broeken en spreek ook geen 'omg' taal. ik bedoel zo gay als wat in relaties. soms heb ik het gevoel al...