Never in your wildest dreams

2.1K 121 15
                                    

Pov Zac

''En dit is de bibliotheek.'' ik wijs verveeld naar de plek die er bijna uitgestorven uitziet en strompel verder.

''Ik heb je alles laten zien dus ik ga naar mijn les toe.''

Ik wil weglopen als zijn hand zich rondom mijn arm klemt. Mijn blik gaat vanaf zijn hand op mijn arm, weer omhoog naar zijn gezicht en weer terug naar mijn arm.

''Kunnen we misschien zeg maar, Vrienden worden?'' deze vraag overvalt me als een baksteen.

Hij?

Die knappe jongen -damn Zac hij is niet knap!

Wil vrienden worden met mij?

''Zac vriendloos?''

Zijn stem haalt me uit zijn gedachten,''Huh?''

''Ik vroeg naar welk lokaal we moesten.''

wat?

Hij zei toch? Oke het zal wel aan mij liggen.

''Lokaal 14.''

Ik kijk naar zijn hand die nog steeds om mijn arm zit. "Ga je nog los laten of wat?"

Hij kijkt me aan met een emotie die ik niet kan plaatsen,"Justin gaat alles oké?" Op het een op het andere moment, Heeft hij me tegen de deuren van de gesloten bibliotheek geduwd en staat dicht tegen me aan.

"Ju-Justin." Kan ik er nog uitkrijgen omdat hij zò dicht op me geleund staat.

"Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord." Zegt hij langzaam en kijkt me aan met zijn helder groene ogen.

"Welke? -ohhh ne-nee." Mompel ik langzaam en probeer onder zijn greep uit te komen.

"Waarom niet?"

Er flitst even iets van Verdriet door zijn ogen maar dat maakt plaats voor een stalen blik.

"Omdat ik toevallig geen mannelijke hoer ben." Sis ik naar hem waardoor hij gniffelt.

"Ik weet wel dat je me aantrekkelijk vindt."

Het is ook moeilijk omdat niet te vinden.

"Nee. Eigenlijk gewoon helemaal niet." Ik probeer mijn stem zeker te laten klinken.

"Slechte leugenaar. Dude ik zie wel hoe je naar me kijkt."

Oops.

"Wat lul jij nou allemaal?!" Ik duw hem van me af en probeer mijn trillende handen te verbergen.

"Als ik naar je keek, Was dat waarschijnlijk per ongeluk. Dus nee ik wordt niet je: 'proefkonijn' of 'mannelijke hoer'."

"Nou gisteren dacht je er volgens mij wel anders over." Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen, Ik knijp mijn ogen tot spleetjes.

"We hadden gezegd dat we er nooit meer over gingen praten."

{Flashback}

"Ik denk dat ik homo ben."

Mijn mond valt letterlijk open van verbazing.

"Wa-wat?" Mijn stem trilt.

"Tegen niemand zeggen please!" Zijn stem klinkt bijna smekend, En als ik naar zijn gezicht kijk zie ik dat hij echt aan het strijden is tegen een strijd voor zijn seksualiteit.

"Justin. Calm down. Relax. I won't tell anybody." Ik leg mijn hand op zijn schouder, Waar ik een klein kneepje in geef.

"Ik ben zo focking in de war! Ik heb ze even allemaal niet meer op een rijtje." Hij loopt ijsberend door het nablijf lokaal.

Zal ik hem vertellen dat ik ook gay ben?

Nee Zac straks is dit een grap verteld hij dit aan IEDEREEN, En dan ben jij die vieze fag!

Ik schud mijn hoofd, Beter van niet.

"Gast iedereen loopt door deze fase heen."

"Jij ook?"

Hahah lieverd ik zit er nog in!

Ik ben zo'n beetje beland in:

"Alice in seksueel in de war land!'

Dus gewoon liegen!

Ik slik hard als hij me doordringend aankijkt.

"Ne-nee." Stotter ik en richt mijn blik op de grond.

"Je bent een hele slechte leugenaar wist je dat?"

Shit.

Betrapt.

"Jij hebt, Deze fase al zeker helemaal niet doorgemaakt!"

Ik laat de blijkbaar ingehouden adem ontsnappen en kijk hem weer aan.

"Klopt."

Hij pakt me weer vast en gaat weer zo dicht net als net zitten. "Vertel. Hoe ben jij erachter gekomen?"

Zijn helder groene ogen doen me smelten van binnen, Hij is zó damn cute!

"Uhm, Ik ben een soort van gaan experimenteren en heb zo een beslissing gemaakt." Ik bloos lichtjes en knipper even met mijn ogen. "I-ik-'

'' -Dat is een best goed idee...'' zijn ogen staan bedenkelijk.

''Zou-zou je, Uhh mi-mijn 'proefkonijn' willen zijn?''

Oh.Mijn.God. mijn ogen worden groot en ik kijk vol ongeloof naar Justin. Vroeg nou de douchebag Justin, Of ik zijn soort 'nep vriend' wilden worden?

''Ik-ik snap het als het wat raar overkomt.''

Ik knik wild met mijn hoofd.

''Ik snap ook niet waar je het lef vandaan hebt om dit mij te vragen!'' sis ik boos.

''Ik zie er toch helemaal niet gay uit ofwel?!''

hij bekijkt me met opgetrokken wenkbrauwen en wil waarschijnlijk 'ja' knikken, Als hij mijn gezicht ziet en weer stil gaat zitten.

Tuurlijk hij is knap, Maar dat betekend niet dat ik gay ben! 

Althans niet voor hem!

''Wow dude rustig, Ik vroeg of je het wilden.'' we staren even in elkaars ogen, Ik weet niet hoe of waarom het gebeurde maar toen waren we opeens aan het zoenen.

Jupp ik sta nu dus te zoenen met de douchebag van een Justin.

En het ergste nog, Ik heb hiermee 'ja' gezegd tegen Justin!

{End of flashback}

''Geef gewoon toe, Jij. Wil.Mij.'' hij grijnst en ik probeer hem een harde blik te geven.

''Ik ga nog liever dood.''

''Dat kan geregeld worden.'' sist hij.

''Laat me gewoon met rust Justin, Ik wil naar mijn les.''

Oke Zac we gaan dus liegen?

Ik duw hem hard handig weg en sprint de trappen op.

Ik zucht even, En leun tegen de kluisjes. Ik wist het nooit echt zeker, Ik wist het nooit zeker of ik gay was. Maar nu weet ik het zeker, Ik ben gay en redeloos verliefd op Justin Mccal.

daarrr ben ik weerr! Ik heb (tot nu toe) een heeelee leuke week! jullie ook? vrijdag wordt het hier 32 graden!


Bitch please! I'm gayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu