Pov Zac
"Grapje toch?" Mompel ik, Maar ze schud haar hoofd.
"Hij denkt dat je aan jullie 'Project' gaan werken." Grijnst ze en loopt naar de deur.
"Maar-"
"Geen gemaar! Hij kan er elk moment zijn!"
"Nee! Clawdeen. Please zeg me dat je een grapje maakt! Oh my-"
De deurbel gaat.
Shit.
"Clawdeen." Jammer ik,"Zac jij maakt je klaar, Dan hou ik Justin in de tussen tijd tegen." Zegt ze waarna ze zonder mijn reactie af te wachten verdwijnt.
Luistert zij ooit wel eens naar mij?
Als een muur van stenen die op afkomt komt het bij me binnen, Justin- De jongen die ik leuk vind. Staat ìn mijn huis, Terwijl ik een adem heb die een wasbeer kan doden en mijn haren nog erger dan een kraaien nest heb zitten.
Wauw, Ik ben zwaar verwijfd geraakt.
Dankjewel Justin! Je hebt mijn mannelijkheid doen laten verdwijnen.
Stiekem komt het eigenlijk gewoon door jezelf Zac....
Brein! Niemand vroeg jou wat!
Ik ren als de wiedeweerga {a/n hehehe Yara :) } naar de badkamer, Om vervolgens deo op te spuiten.
Als ik terug kom -Er beter uitziend (en ruikend) als eerst zie ik, Justin op de grond ligt met Clawdeen aan zijn been vast geklamd.
Ik kijk verbaasd naar het stel dat dingen naar elkaar schreeuwt en Justin die, Zich uit de houdgreep van Clawdeen probeert te wrikken.
Toen ze zei dat ze hem zou tegen houden, Had ik niet verwacht dat ze hem Letterlijk ging tegen houden.
"Clawdeen! Laat verdomme mijn focking been los!" Roept Justin lachend naar Clawdeen die, Haar hoofd wildt schud.
"Eerst moet-" ze kijkt op en ziet me verbaasd kijken waardoor ze Justin los laat en recht op gaat staan.
"Eerst moet wat?"
"Zac terug komen."
Hij draait zich om om vervolgens schaapachtig naar me te lachen,"Zac."
"Justin. Wat doe je hier?" Probeer ik zo verbaasd mogelijk te zeggen.
"Werken aan het project, Clawdeen zei-" hij wijst naar de plek waar Clawdeen zojuist stond, Maar ze staat er helemaal niet meer.
Did she just bloody left?!
Yes she did.
Zijn mond vormt zich in een: 'O' vorm en hij krabt pijnlijk in zijn nek.
"Tja ik kwam hier voor het project, Maar als je dat niet wil kunnen we ook wat anders doen." Hij geeft me een wenkbrauwwiebel.
Mijn gezicht wordt rood en ik probeer een gezicht van afgrijzen te trekken,"Nee dankje. Ik denk dat ik pas."
Hij haalt zijn schouders op en lacht,"Jammer jou verlies.""Je zei iets over een project?" Mompel ik als 'Subtiele subject change'.
Hij knikt,"Weet je? Het is zaterdag. Waarom maken we dit niet een probleem voor zondag?"
Ik rol mijn ogen."Goed, Maar hoe was gisteren Mandy afzetten?" Grijns ik naar hem.
Hij kijkt me met een dodelijkeblik aan en glimlacht peinsend."Ze denkt dat we iets hebben volgens mij."
JE LEEST
Bitch please! I'm gay
Ficção Adolescenteheeey heey heey! ik ben Zac en ik ben zo gay als het maar kan zijn. niet over het algemeen hoor, maar ik heb het meer over ik draag geen gekleurde broeken en spreek ook geen 'omg' taal. ik bedoel zo gay als wat in relaties. soms heb ik het gevoel al...