Pov Zac
Waarschuwing: Als je geen fan bent van hardcore of iets zou ik dit nummer niet luisteren! Voor de mensen die dit liedje leuk vinden het liedje heet : Wake up van Brennann heart.
Auteurs note wel lezen please want die is best belangrijk!
Oke, Voor mensen die mij niet zo goed kennen zijn er een paar dingen die je absoluut moet weten...
1. Maak me nooit of te nimmer wakker tijdens mijn slaap!
2. Stoor mij tijdens het eten en ik kom je persoonlijk vermoorden.
3. Nooit in de ochtend blij tegen mij doen want daar, Daar heb ik ook een hekel aan.
4. Ilona
5. Mijn Nederlands docent.
Vooral 1,2 en 3 zijn het bellangerijkste.
Dus toen een of andere hans worst het leuk vond om me, Om 3uur in de ochtend wakker te bellen was ik behoorlijk chagrijnig.
''Wat moet je?!'' snauw ik zodra ik de telefoon heb opgenomen.
ik hoor aan de anderen kant een klap en het blijft voor een tijdje stil voordat een stem op fluistertoon begint te praten, ''Ik-Ik Zac, Ik heb een nachtmerrie.'' fluistert de stem van Justin gebroken.
Ik wrijf in mijn ogen, Al iets minder slaperig/chagrijnig dan eerst.
''Dat is vervelend. Alles oke?'' vraag ik aan hem.
''Ik-Ik kan niet meer slapen, Mag ik langs komen?'' fluistert hij, Ik kijk fronsend naar de klok.
''Nu? Het is best laat Justin.''
''Ik sta op je balkon.'' hoor ik hem fluisteren waarna de lijn dood gaat en een zachte tik op mijn ramen hoor.
Ik sta vermoeid op en trek mijn ramen open, Een gestalte stapt naar binnen.
De volle maan schijnt precies door het kleine kiertje van de gordijnen, Het licht valt op het gezicht van Justin dat er gebroken uitziet.
Dit kan een nachtmerrie niet veroorzaken, Er is meer aan de hand....
''Justin. Gaat alles oke?'' vraag ik met hem oogcontact makend.
Zijn ogen vinden de mijne en een traan vormt zich in zijn ogen, Waarna er een ontsnapt uit zijn ooghoek.
''Ja.'' fluistert hij, Zijn stem zwak en moe.
Ik werp hem een blik en zie dat hij er duidelijk niet over wil praten dus, Ik loop naar hem toe en knuffel hem.
''Laten we slapen.'' stel ik voor waarna ik hem vervolgens mee naar mijn bed trek.
Hij knikt en schopt zijn schoenen uit, En vervolgens stript hij totdat hij in zijn boxer' staat.
Hij kruipt het bed en gaat op zijn zij liggen, Met zijn rug mijn kant op.
''Welterusten.'' mompelt hij, ''Welterusten.'' mompel ik terug en laat mijn ogen even zweven over zijn rug.
Beurs blauwe plekken zijn te zien op verschillende plaatsen, Als ik verder kijk zie ik kleine wondjes die er net vers zitten.
Onbewust rijkt mijn hand uit naar zijn rug en streelt over het wondje, Zijn lichaam krimpt ineen en in een ruk heeft hij zich omgedraaid en heeft hij mijn hand stevig in die van hem geklemd.
''Blijf van me af.'' sist hij boos en laat mijn hand weer los, Ik vernauw mijn ogen even naar hem en draai dan mijn rug naar zijn gezicht toe.
''Prima.'' snauw ik terug en sluit dan mijn ogen.
JE LEEST
Bitch please! I'm gay
Dla nastolatkówheeey heey heey! ik ben Zac en ik ben zo gay als het maar kan zijn. niet over het algemeen hoor, maar ik heb het meer over ik draag geen gekleurde broeken en spreek ook geen 'omg' taal. ik bedoel zo gay als wat in relaties. soms heb ik het gevoel al...