Pov Zac
Ik werd vandaag wakker met een raar gevoel in mijn maag, Ik was laatst met een haast en overslag weggegaan bij Justin.
Na dat zijn zus was gekomen was, Was alles..... Hoe zal ik het zeggen? Een beetje akward geworden? Normaal als ik hem tegen zou komen in de gang zou hij me een klap op mijn hoofd geven of, Een 'gemene opmerking' krijgen. Maar de laatste tijd niet meer.
Ik weet dat ik hiermee eigenlijk blij zou moeten zijn... toch?
Toen ik maandag op school aankwam in Nederlands kon je wel verwachten dat hij niet al te blij was van wat er vorige week was gebeurd, Ik kreeg 3 nablijf uren en moet voor de komende maanden verplicht werken aan mijn presentatie voor Nederlands.
Ik ben dus weer terug bij af als ik Justin geconcentreerd voor zijn laptop zie zitten, Ik was toch verplicht om dit samen te maken.
''Honey ik ben thuis!'' Ik hoor de deur en kijk verbaasd op de klok, Half 3? Meestal is ze pas rond 6 uur thuis?
Ik zie Justin's hoofd opschieten,''Honey? Heb je een vriendin? Woon je samen met haar?!'' spuwt hij de vragen naar me uit.
''Nee, Of nou ja als ik mijn moeder mijn vriendin noem dan wel, Besides dat ik ben homo.''
Mijn ogen worden groot en sla geschokt mijn handen voor mijn mond.
Zei ik nu serieus dat ik homo ben?
Aan zijn gezicht te zien wel......
''I-Ik bedoelde, Ho-Homo als in....'' ik zucht verslagen en laat mijn schouders hangen.
''Oke hier kan ik niet omheen draaien, Ik ben homo.''
Nu gaat het komen, Justin die hard gaat lachen en me uit gaat schelden voor fag. Als ik niks van hem te horen krijg, Echt geen een geluidje kijk ik verbaasd zijn kant op.
Op zijn gezicht staat een Grijns van hier tot Tokio.
Oh shit.
"Ik wist wel dat je je tot me aangetrokken voelde!" Hij gooit als overwinning zijn handen in de lucht.
"Dat zei ik helemaal niet."
"Jawel."
Ik schud vastberaden mijn hoofd,"Nee niet waar."
"Hon, Ik heb geweldig nieuws! En-" mijn moeder komt enthousiast naar binnen gelopen en kijkt even verbaasd.
"We hebben een gast?"
Ze laat haar ogen scannen over Justin voordat haar glimlach weer op haar gezicht tevoorschijn komt en ze uitnodigend haar armen uitsteekt.
"Hey hon, Ik ben de moeder van Zac. Maar zeg maar gerust Nikita."
Justin kijkt eerst even naar de plotsellingen verschijnseling van mijn moeder voordat hij naar haar toe loopt en haar akward een knuffel geeft.
"Maar liefjes zoals ik wilden vertellen, Vanavond komt er iemand heel speciaal voor me. Bij ons eten."
Zegt ze terwijl ze uit de knuffel met Justin is getrokken.
"Een nieuwe vlam?"
Vraagt Justin nieuwsgierig.
Ze knikt dol enthousiast en doet een happy dance.
"Mam?" Ik kijk haar verbaasd aan, Mijn moeder heeft een nieuwe liefde? Is ze papa dan vergeten?
"Ik weet dat het allemaal zo opeens komt maar, Hij is echt heel speciaal voor me Konijntje."
Ze wrijft liefkozend over mijn wang en knijpt er zachtjes in.
JE LEEST
Bitch please! I'm gay
Teen Fictionheeey heey heey! ik ben Zac en ik ben zo gay als het maar kan zijn. niet over het algemeen hoor, maar ik heb het meer over ik draag geen gekleurde broeken en spreek ook geen 'omg' taal. ik bedoel zo gay als wat in relaties. soms heb ik het gevoel al...