Pov zac
"Nee meneer dit kunt u niet maken!" Roep ik vol met bezwaar terwijl ik achter mijn docent Nederlands aan loop.
"Geloof me dat kan ik wel."
"Ma-maar kan ik hier geen compromissie over krijgen?" Probeer ik nog.
"Moeilijke woorden gaan je niet helpen. Je gaat dat werkstuk met J-u-s-t-i-n doen."
"Kut vent!" Schiet er opeens uit.
Oops zei ik dat nou echt?!
Als ik naar de geschokte uitdrukking van mijn docent kijk weet ik wel zeker dat ik die woorden zojuist heb uitgesproken.
"GA JE MELDEN!" Hij wijst met een vuurrood hoofd naar de deur van de directie ,Terwijl zijn ogen bijna vuur spuwen.
"Het is buiten het lesuur dus je kunt me helemaal niet eruit sturen."
"Ohw wacht jij maar af meneertje!"
Shit.
Ik slik hoor baar en been hard weg, Niet dat het waarschijnlijk iets gaat opleveren. Maar ik doe het maar voor de zekerheid voordat ik nog meer domme dingen ga zeggen.
"Zo erg ben ik nou ook weer niet." Hij staat geleund tegen de hoek.
Ik rol mijn ogen.
"Stalk jij mij ofzo?" Zucht ik geïrriteerd.
Hij grijnst naar me: "Ja daar komt het wel op neer ja."
"De meeste mensen zouden dit ontkennen weet je."
Hij haalt relaxt zijn schouders op.
"Ik ben niet zoals de meesten mensen."
"Klopt je bent een psychopaat."
"Een psychopaat die van zoenen houdt." Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen terwijl hij me aankijkt.
"Zoek maar iemand anders." Ik loop verder, Ik hoor voetstappen achter me maar draai niet om omdat ik toch al weet wie het is.
"Wil je dit dan niet nog een keer doen?" Vraagt hij, Terwijl ik me omdraai en in zijn afwachtende gezicht kijk.
Ik maak en kots geluidje en beantwoord: "Nee dankje ik pas. Trouwens we moeten een nederlands werkstuk samen maken. Dus ik maak het wersktuk en zet jou naam erbij afgesproken?"
Hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan.
"Denk het toch even niet, Jij komt vanavond naar mij. Bereid je maar alvast voor het kan lang duren."zodra hij de laaste zin had uitgesproken werpt hij me een knipoog en loopt weg.
Ugh eikel.
Waarom ben ik hier in de eerste instansie? En dan vraag je je zeker af, Waar ik ben? Heel simpel voor de voordeur van Justin. Ik sta hier nu al fucking 10 minuten omdat die asshole zijn freaking voordeur niet wil openen.
Ik wil me net omdraaien en weglopen als de voordeur met een zwaai open gaat en een middelbare leeftijd man in de deuropenig staat.
"Hallo jongeman jij moet vast Zac zijn? Kom maar binnen." Voordat ik ook maar een reactie kan geven trekt hij me naar binnen en sluit de deur.
"Voordat ik je naar boven stuur wil ik je eerst nog even de regels uitleggen." Hij kijkt me duister aan terwijl hij me in de ogen staart.
"Mijn zoon niet ongewenst betasten, Als mìjn zoon jou betast moet je slaan. Als jullie zal ik het zo maar zeggen 'dingen' met elkaar willen doen, Doe je dat maar ergens. En als jullie willen zoe-"
JE LEEST
Bitch please! I'm gay
Teen Fictionheeey heey heey! ik ben Zac en ik ben zo gay als het maar kan zijn. niet over het algemeen hoor, maar ik heb het meer over ik draag geen gekleurde broeken en spreek ook geen 'omg' taal. ik bedoel zo gay als wat in relaties. soms heb ik het gevoel al...