pov justin
Weet je wat ik wil? een opblaas krokodil in om de zee te drijven tussen de lekkere wijven!
ohh ja lalalala
Ik lust geen shampionen soep of babibabi pang, salmbal bij!
Waarom moet ik het internet? dat duurt me veelste lang!
Wat moet ik met een gsm dat ding is altijd stuk!
En zippie draait zijn zee tirol dat boeit me ook geen fuck!
"JUSTIN VALENTIJN MCCAIL! ZET NU DIE KL*TE HERIE UIT!' roept de stem van mijn vader over het geluid heen.
Ik rol geïriteerd mijn ogen en draai het volume van mijn boxen zachter.
Zeur kerel.
Ik heb zo'n zin in carnaval! Dan kan ik het eindelijk mijn stress weg hossen.
Al dat gedoe met Zac die me niet wil zien of met me praten irriteerdt me enorm.
Dat komt omdat je hem mist
Niet waar!
Jawel
Niet-' waarom heb ik deze disscuscie eigenlijk met jou?!
Omdat ik jou ben die wel normaal nadenkt
Ik stop de laatste boeken in mijn rugzak waarna ik hem op mijn rug hijs.
Ik loop daarna stilletjes de trap af opweg naar de voordeur.
Ik laat mijn blijkbaar ingehouden adem los als ik buiten de deur sta en mijn weg voorzet om mijn fiets te pakken.
Als ik even later op school aankom loop ik naar mijn kluis toe en verwissel mijn zo nodigen boeken.
Een harde knal hoor ik naast me en ik kijk geschrokken op.
Daar zie ik een strak kijkende Clawdeen naast me.
"Wat heb ik NU WEER GEHOORD?!' Begint ze te roepen, eerlijk? Ik ben onwijs onder de indruk van Clawdeen.
Ze komt zo intimiderend maar tegerlijkertijd ook zo lief over.
"Clawdeen waar heb je het over?' Mompel ik afwezig.
"Je hebt verkering met een Chick ?!'
Sist ze.Ik kijk haar verbaasd aan, "Ja dus? Jij bent toch ook een 'chick' ?'
"Ja! Maar ik ben hier niet diegene die een JONGEN vol op de mond neemt en daarna verkering neemt met een MEISJE!'
Ik rol mijn ogen, "Clawdeen ik vindt echt dat dit jou hélémaal niks aangaat. Als ik met een meisje wil dan neem ik met een meisje."
"Dat snap ik, maar we missen je Justin.... Ik wil gewoon niet dat onze vrienden groep uitelkaar valt."
"Dat gebeurd niet Clauw, ik moet nu gewoon veel tijd door brengen met Kathrine omdat onze ouders elkaar mogen."
"Wat is daar dan zo erg aan?'
"Je snapt niet hoe het in onze familie gaat. Als de oudste zoon voor zijn 17 jaar geen vriendin heeft gevonden worden we uitgehuwlijkt, mijn moeder is nooit fan geweest van die onzin. Maar sinds mijn moeder niet meer bij ons is heeft mijn vader het voor het zeggen."
"Je-je bent?-'
"-Uitgehuwlijkt, en moet je na gaan als mijn pa erachter komt dat ik gay ben. Als ik dat aan hem vertel zal hij waarschijnlijk gaan staan dansen op mijn graf." Onderbreek ik haar.
JE LEEST
Bitch please! I'm gay
Teen Fictionheeey heey heey! ik ben Zac en ik ben zo gay als het maar kan zijn. niet over het algemeen hoor, maar ik heb het meer over ik draag geen gekleurde broeken en spreek ook geen 'omg' taal. ik bedoel zo gay als wat in relaties. soms heb ik het gevoel al...