Pov Zac
Ik zucht zachtjes en druk langzaam op de deurbel.
Ik weet bij god niet waarom ik hiersta of hier ben....
Oke dat weet ik wel, Na dat ik ruzie met Kaden had ben ik naar het huis van Justin gegaan om hem mee te vragen op een date.
Niet omdat ik dat wilde, Maar omdat kaden mijn beste vriend is en ik hem toch wel een leuke vriendin wil toe wensen.
Niet veel later wordt er open gedaan door niemand minder dan Justin zelf.
"Zac?" Vraagt hij verbaasd terwijl er een twinkeling door zijn ogen gaat.
"Justin. Ik heb een vraag." Mompel ik tegen mijn zin in.
"Oke stel je vraag maar." Hij leunt tegen de deur post aan en kijkt me afwachtend aan.
"Wil je op een dubbeldate met mij en Ilona, Kaden en Britney, En als kers op de taart jij en Mandy." Vraag ik hoopvol.
Zodra hij de laaste naam had gehoord verkrampt zijn gezicht en schudt wild met zijn hoofd,"Nee."
Ik laat een verontwaardigdt geluidje ontsnappen,"Waarom niet?!"
Oke ik snap wel waarom hij niet met Mandy op een date wil, Ookal is het een dubbeldate. Mandy is gewoon een verschrikkelijke ezel.
Hij haalt een van zijn wenkbrauwen op,"Heb je haar ooit wel eens ontmoet?!" Roept hij bijna uit.
Ik knik,"Ja ze is fa-fa-fan-" stotter ik.
"Ze is fan- wat?"
"Fantastisch." Mompel ik.
Hij begint te lachen,"Hahah, Maak dat de kat maar wijs." Giert hij uit.
"Nou was dat alles?" Vraagt hij als hij uitgelachen is.
Ik schud met mijn hoofd en kijk hem vervolgens smekend aan,"Please!"
"Nee."
"Please!"
"Nee."
"Je bent dan geen irritante douchebag?" Probeer ik nog, Inziend dat hij toch weer 'Nee' gaat zeggen.
Hij grijnst nu,"Ja dankjewel, Dat weet ik al."
"Justin doe niet flauw en zeg gewoon ja!" Brom ik nu lichtelijk geïriteerd.
Hij schudt zijn hoofd,"Zac, Mandy is een verschrikkelijk kind. Ze heeft me al vaker mee uitgevraagdt, En ik heb daar vaker 'Nee' op gezegd. Dus waarom nu opeens wel?" Hij kijkt me nu met twee opgetrokken wenkbrauwen aan.
"Omdat je niet helemaal alleen met haar bent, Maar ook nog met 4 anderen bent." Vertel ik.
Hij kijkt even twijfelend en lijkt een tweestrijd met zichzelf te zijn begonnen, Uiteindelijk zucht hij en ik kijk hem hoopvol aan.
Hij ziet mijn hoopvolle blik en rolt zijn ogen,"Oke, Maar als ze me mee naar huis probeert te nemen of probeert me te zoenen ben ik weg." Zegt hij zijn regels duidelijk makend.
Ik kijk hem met grote ogen aan en trek hem in een boten brekende knuffel,"Oh god! Ik dacht dat je echt helemaal niet wilden! Dankje dat je je niet helemaal als een douchebag gedraagt." Prevel ik zachtjes en laat hem los.
Hij staat nog steeds verstijfd van mijn actie maar hersteld zich snel door naar me te glimlachen,"Ik wil ook echt niet, Maar laat ik een aardige jongen zijn en 'Ja' zeggen."
Ik rol snuifend mijn ogen,"Ja hoor, Jij en aardig?"
Hij knikt hevig.
"Ja jij wel." Zeg ik sarcastisch.
Hij grijnst,"Waar moet ik hoelaat zijn voor de dubbeldate?" Veranderd hij het onderwerp terwijl hij me aankijkt.
Ik kijk bedenkelijk me realiserend dat dat helemaal niet is afgesproken, Ik haal mijn schouder op en zeg voor dat ik vertrek: "Ik app je daar over." Waarna ik me vervolgens omdraai en wegloop.
Het is in de avond als ik samen met Ilona in mijn zwarte Range Rover over de weg scheur opweg naar het restaurant waar ik naartoe zou gaan voor onze dubbeldate.
Het was in de middag nadat ik bij justin was geweest, Toen ik hem had verteld dat Justin 'Ja' had gezegd en op de dubbeldate mee ging.
Hij was zo blij en had wel op zo'n minst 100x 'Dankjewel' gezegd.
Ik schud lachend mijn hoofd terug denkend aan de blijdschap van mijn beste vriend, Die jongens is zo verliefd op die ezel.
"Zac. Luister je wel?" hoor ik de licht geïriteerde stem van Ilona zeggen.
Ik schrik op en kijk haar verbaasd aan,"Zei je wat dan?" Vraag ik dommig en ze kijkt me eventjes boos aan.
"Ja. Ik vroeg je wat je van mijn outfit vindt?" Glimlacht ze wijzend op haar rode jurk, Met een véél te laag uitgesneden hals.
En de make-up die ze draagt maakt haar verschijning ook niet beter.
Ik slik, Moet ik liegen?
Ik besluit om te liegen en glimlach naar haar,"Verschrikke-'
"Ik bedoel, Geweldig." Zeg ik snel en kijk vanuit mijn ooghoek naar haar reactie, Hoopend dat ze mijn eerste woord niet had gehoord.
Haar boze blik verdwijnt meteen en ze glimlacht breed naar me."Dankjewel. Weet je hoe ik eraan kom? Het is zo'n grappig verhaal! Ik was dus in de H&M en toen zag ik het jurkje dus hangen. Maar ik zag dat er een of anderen bitch ook haar oog op dit schattige jurkje had! Dus ik rende er naartoe na dat ik haar een elleboog op haar oog had gegeven."
"Je hebt een gewone winkelganger gevloerd omdat je een jurkje wilden?" Vraag ik ongelovig.
Ze knikt trots."Jupp."
Wat heb ik mezelf aan gedaan?!
Als het kon had ik mijn gordel zo snel mogelijk uitgeklikt om vervolgens uit de rijdende auto te springen.
Ik zucht diep, Dit gaat nog een hele lange avond worden.
Ik zie het restaurant langzamer dichterbij komen en doe in mijn hoofd een happy dance.
I AM BACK BITCHES! DID YOU GUYS MISS ME?! BECAUSE I REALLY DID MISS YOU GUYS! shes aliveeeeee! daar ben ik weer terug vanuit frankrijk... het was superrrrr! hoe was jullie vakantie?!! IK HOOP OOK FABOULESSS! Maar ik ga weer toedelssssss Xxx een Hypere LoofjeDeEenhoorn_ <3
JE LEEST
Bitch please! I'm gay
Teen Fictionheeey heey heey! ik ben Zac en ik ben zo gay als het maar kan zijn. niet over het algemeen hoor, maar ik heb het meer over ik draag geen gekleurde broeken en spreek ook geen 'omg' taal. ik bedoel zo gay als wat in relaties. soms heb ik het gevoel al...