The day after the night before

1.7K 102 12
                                    

Pov Zac

Soms heb je wel eens van die momenten dat, Je wakker word en je een enorm ochtendheumur hebt.

Vandaag was zo'n dag en ik voelde me chagrijniger dan normaal, Vooral om het feit dat gisteren echt een hel was.

Ik knipper van het felle zonlicht zo opeens in mijn ogen en rek me uit, Man wat was gisteren mislukt!

Ik durf te wedden dat iedereen vanaf nu, Gaat praten over die 'Gekke tieners' met eten bekleedde kleren het restaurant verlieten.

Ik adem diep in en uit, Gelukkig is het weekend...

De geur van gebakken eieren komt opeens mijn neus binnen als de deur open gaat en Nathalie in het deurgat verschijnt.

"Goedemorgen sleepy head." Grijnst ze en springt op mijn bed.

Ik grom en probeer haar van mijn bed af te duwen, Ze giechelt en grijpt mijn voeten vast waarna ze er een ruk aan geeft. Blijkbaar iets te hard want te tuimelt van het bed terwijl ze me mee neemt.

Ik kom met een plof op de mat terecht, Nathalie ligt wonder boven wonder op mij terwijl ze lacht.

Hoe kan ze nou lachen?

Het is ìn de ochtend!

Ik kijk haar chagrijnig aan en ze trekt een gek gezicht,"Iemand is hier een beetje chagrijnig..."

"Of je bent in je week dat kan natuurlijk ook." Grijnst ze en ik duw haar nu van me af waardoor ze met klap op de koude vloer komt.

"Brownie loks! Wat doe je hier?!" Snauw ik boos naar haar, Me afvragend wat ze hier überhaupt doet.

"Je komen wekken! Het eten is klaar." Mompelt ze terwijl ze opstaat en naar de deur loopt.

Eten?

Mijn moeder en koken?

Ja tuurlijk.

Ik snuif en ga recht staan, Sinds wanneer kookt mijn moeder?

Ik loop naar beneden nadat ik een joggin broek had aan gedaan, Jupp geen shirt {a/n i loveee sixpacks!}.

Ik kom aan in de eetkamer en zie, Brandon (De nieuwe vlam van mijn moeder) aan de keukentafel zitten met een krant in zijn handen.

Aan de anderen kant zie ik Nathalie druk typend op haar telefoon, Haar ei gehaast naar binnen zit te werken.

Terwijl mijn moeder rustig een tijdschrift door bladerdt en haar cracker met kaas eet.

Een van mijn wenkbrauwen schiet omhoog, Wat is dit?

Mijn moeder die een eetbare maaltijd heeft klaargemaakt?

Volgens mij is ze echt helemaal van het padje af!

Ik schraap even mijn keel voordat ik mijn weg naar mijn stoel maak.

Mijn moeder kijkt op en ze kijkt me voor na een hele lange tijd met sprankeling in haar ogen aan,"Goedemorgen konijntje! Ik heb een ei gebakken! Speciaal dat met spek wat je zo lekker vind." Roept ze uit terwijl ze me een bord toeschuift.

Ik hoor een grinnik van Nathalie bij het horen van mijn kleine 'Bijnaampje' en geef haar een dodelijke blik.

"Mam! Stop nou eens met me konijntje te noemen!" Mompel ik met rode wangen.

"Ik-" begint mijn moeder maar word onderbroken door de deurbel.

Ze staat op van haar stoel en loopt naar de voordeur terwijl ik mijn ei verder naar binnen prop.

Bitch please! I'm gayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu