Elrohir

21 3 0
                                    

Elrohir, miután elhagyta Völgyzugoly városát, Széltetõ felé indult abban bízva hogy útközben talál valakit, aki esetleg hasznos információval láthatná el a gyûrûrõl. Fõ célja Brí volt, mert itt mindenféle népség megfordult. Völgyzugolyt körülbelül tíz napja hagyhatta el. Néhol lóháton, néhol pedig gyalog folytatta útját. Lova, Djalion nagyon elfáradt, így nem tudták tartani a megfelelõ tempót, hogy idõben Bríbe érjenek. Az út Széltetõig nem volt nyugodt, és csendes.

Már Imladris határait elhagyva meggyûlt a gondja pár hatalmas, de bugyuta Trollal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Már Imladris határait elhagyva meggyûlt a gondja pár hatalmas, de bugyuta Trollal. A nap, éppen lenyugvóban volt amikor Elrohir a Trollháza mellett haladt könnyed, csendes léptekkel. Lova Djalion nagyon okos jószág volt, értette minden szavát, amit a Tünde herceg a saját nyelvükön mondott neki.

- Dínen Djalion, Dínen! (Csendesen) suttogta halkan Elrohir.

A hatalmas szürke ló a parancsra azonnal lelassult, és szinte hangtalan lépkedett gazdája mellett. Elrohir próbált a fák, és a bokrok mögött lapulni amennyire lehetett, és lovát is igyekezett minél jobban elrejteni a sûrû lombok között. Nem messze tõlük nagy zörejt csapott egy Troll, ami összetûzésbe került egy másik hasonló méretû teremtménnyel. A veszekedés tárgya az étel volt, hiszen nagyon sok mindenen nem tudtak összeveszni ezek a lények. Kevés eszük volt, éppen hogy csak a magukhoz valóval rendelkeztek. Az egyik hatalmas ordibálásba kezdett. Állítása szerint õ vadászta le azt a kecskét, ami szabadon lófrált Trollháza határában. A Másik szintén csökött értelmû Troll pedig elfogadta a tényt a vadászatról, viszont szerinte nála jobban senki nem tudja majd megfõzni a prédát, így neki jár a nagyobb falat. Sehogy nem jutottak közös nevezõre, és a nagy robajlás mellett egymást halálosan fenyegették. Elrohir szerette volna megúszni a találkozást, így magukra hagyta õket, és tovább lopakodott a bokrok között. Sajnos a rejtõzködés nem maradhatott örökre, mert a nagy kúszásban szembe találta magát egy harmadik teremtménnyel. Hatalmas volt, izmos karjai, nagy, majdnem a földig érõ hasa, és csúf ábrázata amit a legrosszabb rémálmaiban sem látott még. A Lova Djalion is megijedt, kicsit zabosabb lett, és elkezdte rángatni a kantárját, amin Elrohir vezette. Hirtelen a felállt hátsó lábaira, és bõdületes hangokat hallatott magából. Megfordult, rúgott a Troll felé, hogy megijessze, majd kiszabta a szárat Elrohir kezei közül, és elrohant a rengetegbe. Elrohir aggódott a lóért, de nem nyugtatta meg az sem, hogy egy Trollal kell szembe szállnia.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Gyűrűk Ura-  A gonosz felemelkedéseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora