- Uraaaam! Uraaaaam!
Hallatszott az ordibálás a Lovas betérõ folyosóján.
- Uraaaam!
Kiáltozott Ordgar hatalmas izgalomban futva végig a szobákon. Rohant át minden folyosón, ahol lehetett, majd végül Beowaldra a saját lakásán talált rá!
- Uraaaaam!
Ismét kiáltott egy nagyot, mire a férfi az egyik szobája ajtaján nézett ki a nagy robajra.
- Mit kiabálsz itt te ostoba?
Förmedt rá Ordgarra a kedves úr, aki a mosolygós barátságos bajszos emberbõl egy pillanat alatt kiállhatatlan gonosszá változott. Az ifjú hirtelen rá sem ismert a férfira, hiszen még soha nem beszélt így vele. Ordgar ezekre a szavakra kicsit meghúzta magát, majd Beowald után belépett a szobába. Az Úr, éppen az ágyat igazgatta a tündének, és a párnát próbálta minél magasabbra felgyûrni. A hálóban volt egy kisebb kandalló, megkérte az ifjút hogy azonnal gyújtson be. Ordgar a parancsnak eleget téve elkezdett a tûzzel bajlódni. Nehezen de sikerült végül meleget varázsolni a szobában.
- Halljam te! Mi volt ez a hatalmas ordibálás amivel felverted az összes vendégünk nyugalmát?
Ebben a pillanatban eszmélt fel az ifjú, hogy urának igaza lehet, és kissé túlzásba vitte a zajongást. Elszégyellte magát, a padlót bámulva kezdett bele a mondandójába.
- Uram! Ez a Tünde Völgyzugolyból jött! Tudta?
Suttogott amennyire csak tudott.
- Igen, tudtam Ordgar! Ezért volt ez a nagy izgalom?
- És azt tudta Beowald úr hogy ez a Tünde, ez az Elrohir. Maga Elrond királynak a gyermeke?
- Nem Ordgar, vagyis sejtettem. Nem kötötte az orromra, én pedig nem kérdeztem. Mivel Völgyzugoly hercegeként mutatkozott be, gondoltam hogy nem egy Tünde kováccsal van dolgunk.
- És Uram!
Kezdett bele ismét izgatottan, de még mindig suttogva az ifjú.
- Nem tartja gyanúsnak mit keres itt nálunk egy Tünde, egyenesen Völgyzugolyból?
Beowald megrázta a fejét, el volt csodálkozva Ordgar kíváncsiságán. Nem tudta hova tenni a viselkedést, de szerette volna a témát hamar lezárni.
- Nem tartom gyanúsnak, biztosan erre volt dolga.
Az úr felkacagott, majd folytatta miközben még mindig a párnát babrálta.
- Felesleges ekkora hûhót és izgalmat kelteni abból, hogy egy Tünde Völgyzugolyból megszállt nálunk!
- Na de Uram!
Folytatni próbálta Ordgar, de a Fogadós belé fojtotta a szót.
- Ordgar drága barátom, most jut eszembe! Ha te itt ütöd el az idõdet, ki szolgálja ki a vendégeinket éppen? Mars vissza dolgozni!
ESTÁS LEYENDO
Gyűrűk Ura- A gonosz felemelkedése
FantasíaMiután a Hobbit sorozat a végére ért, új kor kezdődött. Bilbo hazaért Zsáklakba, és bízott abban hogy minden rendben lesz. Persze nem így lett! Hatalmas kalandok követték az eseményeket, és a Gonosz újra megjelent. Bilbo továbbra sem árulja el senk...