Συνεχεια

627 27 1
                                    

Ανοίγω το ζεστό νερό να πέσει πάνω μου , αφήνω το σώμα μου να χαλάρωση και κλείνω τα μάτια.

Part 🥰

Νιώθω το σώμα του Αχιλλέα πάνω μου και τα χείλη του ελάχιστα πάνω στα δικά μου

Ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω μπροστά μου , χαμογελάω και βάζω τα χέρια μου στα μάγουλα του καθώς τον φιλάω , πάει στο λαιμο μου και με φιλάει...

- Έτσι και ξανα βρεις δικαιολογία να ξέρεις ότι δεν θα την γλιτώσεις από εμένα τόσο εύκολα θα είναι πολλά περισσότερα από αυτό σήμερα μωρό μού... 

Ανοίγω πάλι τα μάτια μου καθώς αφήνω το σώμα μου να πέσει στον τοίχο καθώς αναστενάζω
Έρχομαι πάλι στην πραγματικότητα μου.. 

Τα δάκρυα μου κάνουν ξανά την εμφανίσει τους..
Δεν άντεξα , αλλά το θέμα είναι τον σκέφτομαι γιατί τον θέλω ή γιατί αυτές οι αναμνήσεις ήταν οι καλύτερες στιγμές της ζωής μου ;
Το μυαλό μου και οι καρδιά μου πλέον είναι μπερδεμένες...

Τελειώνω το μπάνιο ντύνομαι και πάω ξανά στο δωμάτιο , βλέπω τον Κρις να κοιμάται , ξεφυσάω δεν λέω τίποτα , απλώς παίρνω το λαπτοπ και πάω στο σαλόνι για να συνεχίσω το γράψιμο μου ή να το πω αλλιώς την ιστορία μου.

Κάθομαι στον καναπέ, ανοίγω πάλι το λαπτοπ και αρχίζω να ξανά γράφω..
Πάω να παρω το κινητό μου και εκεί μου ήρθε η ανάμνηση πάλι.

Παρτ 🤍

Πάω να πάρω το κινητό και βάζει κάτω και είναι από πάνω μου...
Με κοιτάει στα μάτια το ίδιο και εγώ
Τα μάτια μας αυτή την στιγμή μιλούν μόνα τους...

Κοιτάω τα χείλη του και αυτός τα δικά μου, δαγκώνω απαλά τα χείλη μου ...
Έρχετε σιγά σιγά κοντά στα χείλη μου..

It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)Where stories live. Discover now