Σαν τρελος ...

341 28 0
                                    

Τον κοιτάω και χαμογελάω ενώ σταματαω να προχωράμε
- Αχιλλέα εκτιμώ όσα κανείς για εμένα αλήθεια...αλλά μέχρι να κάνω κάτι με το θέμα του Κρις δεν θέλω να πω και να υποσχεθώ τίποτα που μπορεί να μην τηρήσω...
Αλήθεια ναι μου είχες λείψει δεν θα πω ψέματα , η παρέα σου , εσυ και γενικώς αλλά μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα δεν θέλω να πω τίποτα που μπορεί να τσακωθούμε και να εντυπωθουν  λάθος πράγματα...
Όποτε η απάντηση μου είναι το μπορεί και ναι μπορεί και όχι...
Του απαντάω και με κοιτάει ενώ χαμογελάει

- Άρια πολύ μεγάλη απάντηση για μια τέτοια ερώτηση... αλλά θα το δεχτώ μόνο και μόνο επειδή σου έλειψα...

- Α μόνο για αυτό;

- Αλλά και επειδή βλέπω πως έχουμε αλλάξει και οι δυο μας...

- Μέχρι να είμαστε μαζί
Απαντάω

Γιατί ξέρω πολύ καλά αν ποτέ εγώ μαζί με τον Αχιλλέα ξανά είμαστε μαζί σαν ζευγάρι θα επικρατήσει το μέγα χάος!!!
Όπως η παροιμία " μαζί δεν κάνουμε και χωριά δεν μπορούμε "

- Με τρελενες τότε Άρια και ακόμα εξακολουθείς να με τρελαίνεις με την καλή έννοια αλλά και με την άλλη έννοια που δεν χρειάζεται να πω...
Απαντάει και τον κοιτάω με σηκωμένο φρύδι

- Ήταν που δεν εννοούσες αυτο τότε...
Του λέω και με κοιτάει

- Εντάξει , με έπιασες
Λέει και σηκώνει τα χέρια ψηλά...

Γελάω και τον χτυπάω απαλά στο στήθος

- Τι θες να κάνουμε ;
Με ρωτάει

- Δεν ξέρω δεν έχω ιδέα...
Εκείνη την στιγμή χτυπάει το κινητό μου
Ήταν ο Κρις...
Κοιτάω τον Αχιλλέα και με κοιτάει , το κατάλαβε ότι ήταν ο Κρις

- Σήκωσε το αλλά εάν δεις ότι αρχίζει τα ίδια κλειστό...
Μου λέει και το σηκώνω

* Σοβαρά Άρια ; Θα το φτάσουμε ως εκεί ; Με περιορίστηκα μέτρα , μήνυση και διαζύγιο ;
* Αυτό να το σκεφτόσουν πριν κανείς ότι έκανες σε εμένα! Δεν φταίω εγώ Κρις δεν μου άφησες επιλογή !
* Εάν θες να το φτάσουμε έως εδώ κανένα πρόβλημα αλλά ξέρεις πολύ καλά ότι θα χάσεις ! Έχεις ξεχάσει με ποιον έχεις μπλέξει !
* Μάλλον εσυ έχεις ξεχάσει Κρις με ποια έχεις μπλέξει ! Το ότι είσαι δικηγόρος δεν πάει να πει ότι θα κερδίσεις ! Και σαν "καλός " δικηγόρος που λες ότι είσαι θα πρέπει να ξέρεις καλά τις συνέπειες που θα υποστείς !
* Διαζύγιο από εμένα δεν πρόκειται να δεις ! Να το ξέρεις ! Για να πας να ζήσεις με αυτόν τον μαλακα ! Και δεν αμφιβάλω ότι του έχεις κάτσει κιόλας !
* Το τι θα κάνω εγώ τώρα πλέον να μην σε ενδιαφέρει!! Θα πάω αν θέλω και με τον πρώτο τυχόντα αν θέλω δεν σε ενδιαφέρει ! Αλλά δεν είμαι τέτοια Κρις και το ξέρεις πολύ καλά !
Τα λέμε Κρις !

Λέω και κλείνω το τηλέφωνο...
Ο Αχιλλέας με κοιτάει
- Έχει πολύ θράσος ο τύπος !

- Τι να πω αλήθεια , δεν ξέρω Αχιλλέα...
Του λέω και κατεβάζω το βλέμμα μου

- Ει είμαι και εγώ εδώ , δεν πρόκειται να κάνει τίποτα και ούτε να κερδίσει στο δικαστήριο να το ξέρεις , είμαστε 3 μάρτυρες ! Ποιον θα πιστέψουν ; Αυτόν ή εμάς ;

- Σας έμπλεξα ρε γαμωτο από το πουθενά !

- Αυτό μην το ξανά πεις , θελουμε και το κάνουμε ! Δεν πρόκειται να σε αφήσω μόνη Άρια και θα στο λέω όσες φορές χρειάζεται !
Μου λέει και μου χαϊδεύει το μάγουλο ενώ μου σηκώνει το κεφάλι για να τον κοιτάξω...
Με κοιτάει και τον κοιτάω  , κοιτάω τα μάτια του , αυτά που είχα να δω τόσο καιρό , για αυτά που κάποτε έλιωνα τόσο πολύ ! Και έπειτα τα χείλη του όπως και αυτός κοιτάει τα δικά μου...
Ερχόμαστε κοντά ενώ είμαστε σε απόσταση αναπνοής , η καρδιά μου χτυπούσε αρκετά γρήγορα ...
Βάζω το χέρι μου στο μάγουλο του και με τον αντίχειρα μου ακουμπάω τα χείλη του ενώ τον σταματάω από το να γίνει αυτό που θα γίνονταν αν συνεχίζαμε έτσι...
Ακουμπάει το χέρι μου και μου το φιλάει..

- Δεν μπορώ να συγκρατηθώ.. νομίζω φάνηκε...
Λέει ενώ με κοιτάει στα μάτια και μετά κοιτάει τα χείλη μου...
- Θέλω σαν τρελός να σε φιλήσω Άρια..
Μου λέει και τον κοιτάω
Δεν μπορώ να πω τίποτα , Γιατί ξέρω ότι το θέλω και εγώ όσο τίποτα άλλο...

It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)Where stories live. Discover now