- Αχιλλέα ...
Προσπαθώ να μην κοιτάξω τα μάτια του και κοιτάω άλλου για να το αποφύγω αλλά το σώμα μου δεν κουνιέται , με θέλει και τον θέλω τόσο άσχημα , με κοιτάει ενώ καταλαβαίνει , πάω να προχωρήσω μπροστά...
Με τραβάει από το χέρι μου απαλά και γυρνάω με φορά επάνω του ενώ πέφτω πανω του...
Βάζει ξανά το χέρι του στο μάγουλο μου
- Κοίταξε με Άρια...
Σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτάω
- Αν δεν το θες πες το μου.. να μην τρελενομαι άδικα...
Λέει και τα μάτια κυριολεκτικά βλεπω ότι λιώνουν για εμένα...
Δεν μπορώ να μιλήσω απλά τον κοιτάω στα μάτια , δεν μπορώ να πω τίποτα...
- Καλύτερα να ...
Πάω να συνεχίσω και με διακόπτη- Πες το μου Άρια σε παρακαλώ...Δεν μπορώ να σταματήσω αλλιώς...
Η καρδιά μου χτυπά παρα πολύ γρήγορα , οι αναπνοές μου έγιναν διπλάσιες...
Το καταλαβαίνει και με κοιτάει
- Αν δεν το πεις .. θα χρειαστεί να το κάνω...
Ξέρω ότι αυτό δεν πηγαίνει άλλο , δεν μπορώ να του αντισταθώ..
Εκείνη την στιγμή πάει να με αφήσει απογοητευμένος αλλά ξέρω και τρελός για ένα μου φίλη , όπως και εγώ για το δικό του... Ξερει πολύ κάλα τι νιώθω για αυτόν πιστεύω...
Κρατάω το χέρι του και με κοιτάει ενώ πάει να προχωρήσει μπροστά...
Τον κοιτάω ενώ βαριά ανασαίνω , χαμογελάει εμώ με τραβάει πάνω του και τον φιλάω
Το ένα του χέρι είναι στην μέση και το άλλο στην μέση μου...
Με φιλάει σαν τρελός χωρίς να χάσει επαφή από τα χείλη μου
Στο στομάχι μου σχηματίστηκε ο κόμπος που πάντα με έπιανε με τον Αχιλλέα ..
Βάζω τα χέρια μου στα μαλλιά του ενώ τα τραβάω έλαχιστα...
Σταματάμε το φιλί μας ενώ με κοιτάει και χαμογελάει ενώ βαριά ανασαίνει
- Γαμωτο...επιτέλους σε φίλησα...
Τον κοιτάω ενώ προσπαθώ να βρω της ανάσες μου...
- Το ξέρω ότι έγινε.. και το θέλαμε αλλά δεν πρέπει να συνεχιστεί... το ξέρεις έτσι ;- Δυστυχώς το ξέρω , παρόλο που ούτε αυτό έπρεπε να γίνει , δεν γίνονταν Άρια...
- Το ξέρω απλώς να προσπαθήσουμε να μην το συνεχίσουμε...
- Αν ήξερα ότι ήταν τόσο λίγο , θα σε φίλαγα για ώρες...
Μου λέει και χαμογελάω
- Τα παιδιά θα με σκοτώσουν αν μάθουν ότι σε φίλησα
Μου λέει και τον κοιτάω- Εγώ σε φίλησα..και εσυ αντάπεδωσες άρα φταίμε και οι δυο μας..
Του λέω και με κοιτάει ενώ χαμογελάει- Δεν πειράζει αν με δείρει η Δαναη και ο Άρης , αυτό το φιλί άξιζε αυτό ξέρω...
Λεει και τον κοιτάω ενώ δεν έχουμε απομακρυνθεί ο ένας από τον άλλον εξακολουθούμε να είμαστε σε απόσταση αναπνοής- Πρέπει να πηγαίνουμε , μπορεί τα παιδιά να έχουν φτάσει...
- Πάμε
Λέει και προχωράμε προς το αμάξι
Μπαίνουμε μέσα και πάμε προς το σπίτι...Τα παιδιά εκείνη την στιγμή φτάνουν και κατέβουν από το αυτοκίνητο όπως και εμείς...
Ανοίγει την πόρτα ο Αχιλλέας και μπαίνουμε μέσα..Η Δαναη μου δίνει τα πράγματα και μας κοιτάει που είμαστε παράξενοι και οι δυο μας...
- Τι πάθατε εσείς οι δυο ;
Λέει η Δαναη και εκείνη την στιγμή γυρνάει και ο Άρης να μας κοίταξει
- Ειδικά εσυ μπρο!
Λέει ο Άρης που κοιτάει τον Αχιλλέα με το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά...
Προφανώς ο Άρης το κατάλαβε δεν είναι χαζός
Τους κοιτάω- Φίλησα τον Αχιλλέα
Λέω και με κοιτάνε σε φάση σοβαρά Άρια ;;;;;
- Ρε παιδιά ! Τι θα γίνει με εσάς ; Και εσυ μωρή είσαι ακόμη παντρεμένη σε περίπτωση που το έχεις ξεχάσει !
Λέει η Δαναη ενώ μας κοιτάει
- Και εσυ κύριος ! Μην χαμογελάς έτσι Γιατί με εκνευρίζεις ! Μια δουλειά είχες !
Λέει ο Άρης και μας κοιτάει- Ένα φιλί ήταν ...
Απαντώ και με κοιτάνε με μισό βλέμμα και οι δυο τους- Ένα φιλί σήμερα και ένα γαμηση αύριο !
Λέει η Δαναη- Όχι , το υπόσχομαι ότι δεν θα συνεχιστεί και ούτε θα ξανά επαναληφθεί!
Λέει ο Αχιλλέας- Και πριν έτσι μας είπες αλλά δεν το έκανες
Λέει η Δαναη- Όχι αυτή την φορά το εννοώ και αν δεν το κάνω θα πάει η Άρια να μείνει άλλου όσο και να μην το θέλω
- Καλώς , το καλό που σας θέλω!
Κοιτάω τον Αχιλλέα και αυτός εμένα , χαμογελάμε και τους κοιτάμε...
- Και όχι χαμόγελα γιατί θέλω να σας δείρω
Λέει η Δαναη και κάθετε στον καναπέ- Εγώ πάντως θα την αφήσω να το ξέρετε
Λέει ο Άρης και του βγάζω γλώσσα
YOU ARE READING
It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)
RomanceΛοιπόν από ότι βλέπετε αρχίζουμε. Θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στα παιδιά τα οποία μου έδειξαν τεράστια υποστηρίξει σχετικά με το βιβλίο αυτό! Και πάμε πίσω στο βιβλιο μας. Η κοπέλα μας η όμορφη έχει περάσει ψυχολογία και έχει παντρευτεί αλλαααα...