Οι μέρες περνάνε με τον Αχιλλέα δεν έχουμε ξανά κάνει , γιατί όπως είπαμε υποτίθεται ότι είχαμε βάλει όρια αλλά κανένας δεν άντεξε να τα τηρήσει...
Όποτε σταματήσαμε να μένουμε και στο ίδιο σπίτι για καλό το δικό μας...
Έχουμε γυρίσει πλέον εγω σε ένα δικό μου καινούργιο σπίτι με νοίκι...Ετοιμάζομαι να πάω στον δικηγόρο και θα είναι και η Δαναη μαζί μου.
Και ξέρω τι αναρωτιέστε , ναι ακόμα έχω έπαφες με τον Αχιλλέα και μας φαίνεται πολύ δύσκολο στο να κρατάμε αποστάσεις...
Το αποφάσισε αυτός... να φύγω από το σπίτι αλλά το σκεφτόμουν και η ίδια...Το κουδούνι χτυπάει και σηκώνομαι...
Ήταν η Δαναη
- Πως είναι το μωρό;
Με ρωτάει ενώ την αγκαλιάζω- Δεν ξέρω... μια φοβάμαι , μια λέω ότι θα τα καταφέρω...
- Δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα ! Και μάλιστα για κάποιον λόγο σε πηρε ο δικηγόρος να πας από εκεί...
- Δεν σημάνει όμως ότι μπορεί να είναι κάτι καλό...
- Σσσς! Έτοιμη ; Πάμε ;
- Βαζω παπούτσια και φύγαμε...
Βαζω στα γρήγορα τα πουτσια μου παίρνω την τσάντα μου και φεύγουμε.
Πάμε στο αυτοκίνητο και βαζω μπρος
Σκεπτόμενη χωρίς να βγάλω λέξη σε όλοι την διαδρομή...
Η Δαναη με κοιτάει...- Όλα καλά ; Με τον...
Πάει να συνεχίσει αλλά την σταματώ- Προσπαθούμε και οι δυο μας... Όσο δύσκολο και να ναι κρατάμε αποστάσεις...
Η Δαναη με κοιτάει και ξεφυσάει- Δεν ήταν καλή ιδέα να πας σε αυτόν εξαρχής...
- Προφανώς, αλλά ότι έγινε έγινε και πρέπει να συμβαδίσουμε με αυτό...
Λέω αφού παρκάρω και βγαίνουμε έξω από το αμάξι...Μπαίνουμε μέσα και χαιρετάω
- Καλησπέρα ! Πως είστε ;
Ρωτάω τον δικηγόρο και ξεφυσάει
Καθόλου καλό σημάδι αυτό...- Καθίστε κυρία Άρια...
Μου λέει και τον κοιτάω τρομαγμένη ενώ κάθομαι με την Δαναη- Λοιπόν έκανα μερικές έρευνες για τον Κρις
Και αυτά που βρήκα δεν είναι καλά νέα...Συνεχίζω να τον κοιτάω τρομαγμένη...
- Θυμάστε τον Στέφανο ; Τον αδερφό του Αχιλλέα οπως μου είχατε αναφέρει...- Μάλιστα..
- Είσαστε σίγουρη πως δεν τον είχατε γνωρίσει πιο πριν τον Κρις ;
YOU ARE READING
It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)
RomanceΛοιπόν από ότι βλέπετε αρχίζουμε. Θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στα παιδιά τα οποία μου έδειξαν τεράστια υποστηρίξει σχετικά με το βιβλίο αυτό! Και πάμε πίσω στο βιβλιο μας. Η κοπέλα μας η όμορφη έχει περάσει ψυχολογία και έχει παντρευτεί αλλαααα...