- Δεν σου έφτασε το ξύλο που έφαγες την προηγούμενη φορά ;
Του λέω και με κοιτάει και μπορώ να καταλάβω ότι τον έχω νευριάσει...ακουμπάω το χείλος μου που είχε ματώσει μαζί με την μύτη μου...- Αν ξανά μπλεχτείς με τα άτομα μου ξανά δεν θα γίνει έτσι ! Δεν ξέρεις με ποιον πας να μπλέξεις !
- Περίεργο....ποιος πάει να μπλέξει με ποιον ; Νομίζω τα έχεις μπερδέψει λίγο στο μυαλό σου !
Λέω και χαμογελάω
Φυσικά και όλοι ξέρετε το παρελθόν μου...
Από το βιβλίο 1.. δεν είμαι και ο αθώος άνθρωπος...
Το ότι δεν ασχολούμαι πλέον με αυτά δεν παύει και να είμαι πιο τρελός από αυτόν...Με κοιτάει καλά και ξαφνιάζεται...
- Βρε βρε ο Αχιλλέας...
Τον κοιτάω στραβά... τι στο καλό ; Με θυμήθηκε από κάπου ;- Να σου πω γελοίε δεν έχουμε χρόνο για εσένα , τραβά φύγε από το σπίτι μου !
- Πρόσεχε το στόμα σου !
- Τι έγινε Κρις ; Μας πείραξαν οι αλήθειες ;
Έρχεται κατά πάνω μου με φορά και πάει να με χτυπήσει , του περνώ το χέρι και στον χτυπάω στα πλευρά με το γόνατο μου..
Και μετά του ρίχνω μπουνιά και πέφτει κάτω
Με κοιτάει- Το έχεις ακόμα ε;
Κακές συνήθειες δεν ξεχνιούνται εύκολα...
Κοιτά ρε που έβγαινε η Άρια με αλήτες !- Δεν με ξέρεις γαμημενε κλείσε το στόμα σου , μην στο κλείσω εγώ για μια ακόμη φορά !
- Πως δεν ξέρω ; Είσαι η φαντασιώσει της Άριας στο λαπτοπ της , το πιο καυτό έρωτα που είχε κανείς... , κάποτε ο καλός της συμμορίας με τον αδερφό του τον Στέφανο , και ο Μάρτιος...
Φυσικά δεν ξεχνιούνται αυτά...
Μου απαντάει και τον κοιτάω
- Μιας που τα ξέρεις αυτά , ξέρεις που μπλέκεις !
Το λέω για το καλό σου εξαφανίσουΧαμογελάει ειρωνικά και πάει να φύγει
- Κι που σαι άλλη φορά που θα μπλεχτούν στα πόδια μου ή στο χώρο μου τα τσακάλια σου , δεν τους την χαρίσω και μην έρθεις να μου κανείς μαγκιές!Λέω και μπαίνω μέσα στο αμάξι και μπαίνω μέσα στο γκαράζ ...
Τι στο διάολο παίχτηκε...
Που με ξέρει ο πουστης ;!Μπαίνω μέσα στο σπίτι
Ψάχνω την Άρια με μανία
- Άρια !
Φωνάζω σαν τρελόςΒγαίνω έξω και με κοιτάει
- Αχιλλέα τι έπαθες ;;;
Λέει και έρχεται κοντά μου- Που τον γνώρισες αυτόν τον μαλακα !
- Σε ένα πάρτυ...που είχα πάει με την Δαναη
Την κοιτάω και κλωτσάω το τραπεζάκι δίπλα μου
Η Άρια με κοιτάει τρομαγμένη- Αχιλλέα πες μου τι έγινε ;;; Τι σκατα συμβαίνει ;!
Μου φωνάζει- Από που με ξέρεις ο γαμιολης ; μου λες ; !
- Τι εννοείς ;!
- Ξέρει τα πάντα ! ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ! Τα πάντα Άρια !
- Τι πράγμα;
Μου λέει και ξαφνιάζεται- Τι έγραφες για εμένα άρια ;
Την ρωτάω ξανά νευριασμένος- Δεν ... δεν καταλαβαίνω τι εννοείς
Μου απαντάει και ξέρω πολύ καλά ότι μου λέει ψέματα !- Άρια κόψε της μαλακιες ! Μου τα ξέρασε όλα !
Λέγε !!! Είχες γράψει για εμένα στο λαπτοπ σου για τις συμμορίες ;- Αχιλλέα τι λες ;;!!! Πας καλά ;
Η υπομονή μου έχει εξαντληθεί πάω στα πράγματα της και ψάχνω το λαπτοπ εκείνη με άκολουθαει από πίσω
Παίρνω γρήγορα το λαπτοπ πριν με προλάβει και το ανοίγω στις σημειώσεις
Διαβάζω ελάχιστα ενώ μένω κόκκαλο... η Άρια μου το παίρνει από τα χέρια μου και με κοιτάει...- Τι κανείς Αχιλλέα ; Τρελάθηκες ;
Μου φωνάζει ενώ δεν μπορώ να βγάλω κουβέντα , η θολούρα που μ προκάλεσε ο Κρις έφυγε όλη
Την κοιτάω και με κοιτάει- Άρια...
Με κοιτάει απογοητευμένη και φεύγει από κοντά μου- Έχω ετοιμάσει τα πράγματα μου...μπες να κανείς μπάνιο...
Μου απαντάει στεγνά και την κοιτάωΣκατα τα έκανα .... Με θολωσε ο μαλακας , δεν ήξερα τι έκανα !
Την κοιτάω και ξεφυσάω παίρνω τα ρούχα που είχα αφήσει πάνω στο κρεβάτι και μπαίνω για μπάνιο...
Μετά από 10 λεπτά βγαίνω βλέπω την Άρια να κάθετε στον κάναπε με το κινητό της...
Κατάλαβε ότι βγήκα απο το μπάνιο αλλά δεν μου έδωσε σήμασια...
Ξεφυσάω και μπαίνω στο δωμάτιο
Βάζω τα ρούχα μου και παίρνω την βαλίτσα με τα ρούχα μας και πάω προς το σαλόνι , κάθομαι απέναντι της και την κοιτάω- Άρια...
- Δεν θέλω να ακούσω Αχιλλέα...
Μου απαντάει- Άρια , δεν το ήθελα , θόλωσα ...
- Εγώ τι έφτιαξα Αχιλλέα ;
- Άρια τρελάθηκα ! Δεν γίνεται να ξέρει τόσα πολλά για εμένα , για το παρελθόν μου και να μην ξέρω τιποτα για αυτό !
- Και πίστεψες ότι το είπα εγώ ; Είσαι πολύ καλός Αχιλλέας να το πιστεύεις αυτό !
Να ο πρώην μου ήταν σε συμμορία έκανες πολλές καλακιες και τα λοιπά !
Μου λέει ειρωνικά ενώ σηκώνεται από τον καναπέ- Πάμε να φύγουμε !
Μου λέει και σηκώνομαι..
YOU ARE READING
It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)
RomanceΛοιπόν από ότι βλέπετε αρχίζουμε. Θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στα παιδιά τα οποία μου έδειξαν τεράστια υποστηρίξει σχετικά με το βιβλίο αυτό! Και πάμε πίσω στο βιβλιο μας. Η κοπέλα μας η όμορφη έχει περάσει ψυχολογία και έχει παντρευτεί αλλαααα...