Τον κοιτάω χωρίς να μπορώ να του δώσω απάντηση..
- Σου μιλάω Άρια , σε ρώτησα κάτι !- Δεν θέλω να μιλήσω για αυτό Αχιλλέα ειδικά τώρα...
Του απαντάω κι με κοιτάει- Ναι αλλά και εγώ θέλω να παρω μια απάντηση ! Πως γίνεται ο Κρις να ξέρει τόσα πολλά για εμένα; Χωρίς να με γνωρίζει !
- Αχιλλέα
Προσπαθώ να βρω μια δικαιολογία στο κεφάλι μου αλλά δεν γίνεται , δεν μπορώ , δεν ξέρω τι να του πω...
- Αρκετά έγιναν σήμερα , δεν θέλω να συζητήσω για αυτό τώρα..
Δώσε μου το κινητό σε παρακαλώ
Του λέω και με κοιτάει
Μου το δίνει και παίρνω την Δαναη τηλέφωνο*Δαναη τι εγινε πως είναι ο Άρης ;
* Δεν ειναι καλα Αρια...
* Σκατα εγώ φταίω για όλα... Συγγνώμη Δαναη ! Δεν έπρεπε να έρθω εκεί...
* Είσαι τρελή Άρια , αν δεν ήσουν μαζί μας φαντάσου τι θα γινόταν , πάλι καλά ήσουν εδώ μαζί μας και δεν θέλω να ακούω συγγνώμες
* Γαμωτο... Έγινε κάτι μετά ;
* Όχι τον έβλεπα από το παράθυρο σηκώθηκε και έφυγε..
* Συγγνώμη Δαναη αλήθεια συγνώμη
* Δεν θα το ξανά πω Άρια ! Είσαι καλά ;
* Σχεδόν
* Ο Αχιλλέας τι είπε ;
Μου αναφέρει κοιτάω τον Αχιλλέα και φεύγω από την κουζίνα
* Θέλει εξηγήσεις Δαναη , δεν ξέρω τι να του πω , θέλει να του εξηγήσω πως τον ξέρει ο Κρις και τι έγραφα...
* Σκατα , απέφυγε το κάπως
* Αυτό προσπαθώ αλλά δεν πετυχαίνει , δεν ξέρω αν έχει καταλάβει κάτι..αλλά μπορεί
* Κάτι θα έχει υποψιαστεί αλλά δεν μπορείς να κανείς κάτι απλά απέφυγε το
* Θα δω τι θα κάνω , ευχαριστώ για όλα Δαναη και εσένα και τον Άρη , θα περασω αύριο να σας δούμε
* Όχι καλύτερα να έρθουμε εμείς , μπορεί να ξανά έρθει από εδώ...
* Καλώς και πάλι ευχαριστώ παρα πολύ!Κλείνουμε το τηλέφωνο και πάω πάλι στην κουζίνα
- Λοιπόν;
Με ρωτάει και με κοιτάει
- Θα μου πεις ή θα βρίσκεις δικαιολογίες;- Δεν ... δεν μπορώ Αχιλλέα
Του λέω και τον κοιτάω- Καλώς, δεν σε πιέζω άλλο , αλλά θέλω να μάθω κάποια στιγμή...
Ο Άρης πως είναι ;- Τον χτύπησε άσχημα , θα έρθουν αύριο από εδώ είπε...
- Καταλαβα
- Φερε την σκούπα Αχιλλέα
Λέω και κοιτάω το πάτωμα που είναι γεμισμένο με γυαλιά από το ποτήρι- Θα το κάνω εγώ , εσυ βάλε την παγοκυστη που σου έφερα , θα αφήσει σημάδι αυτό..
- Καλά
Απαντάω και κάθομαι στην καρέκλα της κουζίνας και βάζω πάνω μου τον πάγο , έτσουζε πολύ δεν θα πω ψέμματα και όσο μίλαγα ποναγε...
Κάθομαι τον κοιτάω
Κοιτά πως καταλήξαμε... να κάθομαι με τον Αχιλλέα και να με προστατευει από τον Κρις..
Από εκεί που έγραφα για αυτόν , καταλήξαμε πάλι να ειμαστε μαζι και να τρέχουμε από καταστάσεις...- Τι σκέφτεσαι ;
Με ρωτάει και κάθετε δίπλα μου- Το ότι καταλήξαμε πάλι έτσι ... ααα και την αποτυχία μου στους άντρες...
Του λέω και τον κοιτώ- Δηλαδή εγώ ήμουν αποτυχία ;
Με ρωτάει και σηκώνει το ένα φρύδι του- Λιγουλάκι
Του λέω και γελάω- Άουτς
Λέει και με κοιτάει- Καλά συγνώμη , αλλά σε σχέση με αυτά που έχω περάσει όντως λιγουλάκι
- Θα το δεχτώ , αλλά Άρια έχω αλλάξει και άλλαξα χαρείς εσένα...
Μου λέει και με κοιτάει
Η καρδιά άρχισε να χτυπάει για μια ακόμη φορά γρήγορα..- Αχιλλέα...
- Μην πεις τίποτα Άρια...θέλω να το δεις.. θέλω να το καταλάβεις μόνη σου .. Δεν θα σε πειράξω δεν θα σε ενοχλήσω εκτός αν μου πεις ότι και εσυ το θες...
Με κοιτάει και μου βάζει μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω στο αυτί ...Αα ρε Αχιλλέα που να ήξερες... αλλά μέχρι να ξεμπέρδεψω όμως με τον Κρις δεν θα κάνω τίποτα με τον Αχιλλέα ...
- Άρια δεν θέλω να τον ξανά δεις τον τύπο , είναι επικίνδυνος.. κάτσε εδώ μαζί μου μέχρι να ξεμπερδέψεις μαζί του...- Αχιλλέα είναι δύσκολο , έτσι θα πατήσει πόδι .. θα γίνουν χειρότερα , σε έχει ήδη στο μάτι δηλαδή τι θα γίνει πιο μετά αν μάθει ότι είμαι στο σπίτι σου...
- Άρια ήδη σε είδε να φεύγεις μαζί μου
- Και το δώσαμε δικαίωμα τώρα ... τέλεια..
Λέω και ξεφυσάω- Δεν θα τον αφήσω να σε ακουμπήσει να το ξέρεις , τώρα που σε έχω ξανά κοντά μου δεν θα σε αφήσω !
- Σε ευχαριστώ πολύ για σήμερα Αχιλλέα ..
- Εγώ πάλι αν με αφήνεις να τον αφήσω στο τόπο θα ήμουν πιο ευχαριστημένος τώρα !
Τον κοιτάω και ακουμπάω το χέρι του
- Τώρα που έχω εσάς δίπλα μου , θα είμαι καλά...- Φτανει για σήμερα , πάμε να ξαπλώσουμε ..
Θέλεις να κανείς μπάνιο ;- Θα κάνω το πρωί καλύτερα...
Σηκωνόμαστε από την κουζίνα και πάμε προς το δωμάτιο- Δυστυχώς έχω μόνο ένα δωμάτιο , αν θες μπορώ να κοιμηθώ στο σαλόνι
Μου λέει ο Αχιλλέας και τον κοιτάω
YOU ARE READING
It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)
RomanceΛοιπόν από ότι βλέπετε αρχίζουμε. Θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στα παιδιά τα οποία μου έδειξαν τεράστια υποστηρίξει σχετικά με το βιβλίο αυτό! Και πάμε πίσω στο βιβλιο μας. Η κοπέλα μας η όμορφη έχει περάσει ψυχολογία και έχει παντρευτεί αλλαααα...