Τα παιδιά μας κοιτάνε και γελάνε..
- Αχιλλουκο Άρια ;
Λέει και με κοιτάει ενώ σηκώνει τη φρύδι του- Ναι , με αυτό που κανείς δεν αλλάζω την πρόταση μου !
- Καλώς...
- Σταματήστε να φλερτάρετε μεταξύ σας και πάμε μέσα !
Λέει ο Άρης ενώ σβήνει το τσιγάρο και πηγαίνουμε μέσα
Κάθομαι στον καναπέ και ανοίγω το κινητό μου , μπαίνω στο ινσταγκραμ και βλέπω τις φωτογραφίες με τον Κρις αφού τις διαγράφω κιόλας...
Ο Αχιλλέας με κοιτάει και δεν λέει κάτι ...- Πως είσαι τώρα στο καινούργιο σπίτι ;
Λέει η Δανάη και με βγάζει από τις σκέψεις μου...- Πολύ καλά
Της απαντάω και με κοιτάει- Λοιπόν επειδή εμείς έχουμε να πάμε να κάνουμε και δουλειές σπίτι και να μαγειρέψω , πρέπει να φύγουμε και θα μιλήσουμε μετά όταν φύγουμε...
- Έγινε καλώς...
Απαντάω και σηκώνομαι να τους χαιρετήσωΤα παιδιά φεύγουν και μένω τώρα μαζί με τον Αχιλλέα...
- Εσυ θα κάτσεις ; Η έχεις δουλειές ;
Τον ρωτάω και με κοιτάει- Δεν έχω αλλά εάν θέλεις παρέα μπορώ να κάτσω...
- Πείνας ;
Τον ρωτάω- Σαν λύκος!
Λέει και χαμογελάω
- Τι καλό θα φτιάξεις ;- Μμμ λοιπόν έχουμε δυο επιλογές !
Μακαρόνια με κιμά ή πατάτες με κοτόπουλο στο φούρνο , διάλεξε...- Μμμμ κοτόπουλο με πατάτες σίγουρα !
Λέει και πάω στην κουζίνα για να τα ετοιμάσω- Να έρθω για βοήθεια ;
- αν δεν βαριέσαι
Του λέω και του δίνω τις πατάτες να καθαρίσει...Αυτός αρχίζει και καθαρίζει ενώ βγάζω το κοτόπουλο και αρχίζω να το φτιάχνω...
Μετά από λίγο πάω στον Αχιλλέα και τον βοηθάω να τα κόψουμε...
Τελειώνουμε και το βαζω μέσα στο φούρνο
Πλένω τα χερια μου και καθόμαστε στο σαλόνι μέχρι να γίνει...
Ο Αχιλλέας με κοιτάει- Μην με κοιτάς αν είναι να μην λες τίποτα..
Του λέω και συνεχίζει να με κοιτάει- Εμένα τώρα γιατι μου φέρεσαι έτσι ;
Με ρωτάειΤον κοιταω και ξεφυσάω...
- Το ξέρω έχεις δίκαιο , συγγνώμη απλώς μου πέσαν πολλά σήμερα και δεν αντέχω άλλο...- Εντάξει , δεν πειράζει
Μου λέει και κάθεται στο τηλέφωνο
Τον κοιταω και κάθομαι δίπλα του και τον κοιταω ώστε να αφήσει το τηλέφωνο
Με κοιτάει και ξεφυσάει ενώ με παίρνει στην αγκαλιά του- Δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς μαζί σου!
Μου λέει και χαμογελάω- Τώρα με φορτώθηκες !
- Πολύ ωραία τότε !
Λέει και με κοιτάει
- Αλλα και εσυ
Συνεχίζει και μου κλείνει το μάτι- Να ξέρεις αυτό το τικ όταν ήμασταν λύκειο δεν σου έχει φύγει ΕΕ ;
Λέω κι γελάω- Μου το προκαλείς εσυ , για αυτό δεν φεύγει...
Μου απαντάω με τον ίδιο τρόπο που θα μου απανταγε και τότε αν του το έλεγα- Ποσό μαρεσει όταν μου υπενθυμίζεις το πως μου μίλαγαμε παλιά ο εμάς στον άλλον...
Αυτός γελάει και τον κοιταω ενώ χαμογελάω και εγώ μαζί του...- Και αυτό ακριβώς !
Του λέω και με κοιτάει με περιέργεια- Αυτό το χαμόγελο με έκανε να τρελαθώ πιο πολύ από όλα !
Του λέω και με κοιτάει- Άρια ! Αν συνεχίσεις θα καταλήξουμε εκεί που είπαμε να μην καταλήγουμε πια !
- Εντάξει σταματάω
Του λέω και κοιταω το κινητό μου
Γυρνάει το κεφάλι μου ενώ βάζει το χέρι του στο μάγουλο και με κοιτάει
- Και εμένα αυτά τα μάτια σου είναι που με τρέλαναν...
Μου λέει και τον κοιταωΑυτό δεν το περίμενα να του ακούσω και με άφησε κόκκαλο όταν το άκουσα και ταυτόχρονα να κοκκινίσω...
- Τώρα εσυ πρέπει να σταματήσεις
Του λέω και με κοιτάει και χαμογελάει- Αλλά αυτό το Αχιλλουκο δεν θα το ξανά πεις...
Μου λέει και σηκώνω το φρύδι μου- Κι γιατί παρακαλώ ;
- Έτσι , καλύτερα για το καλό σου...να το ξέρεις... τώρα υπάρχει προειδοποίηση μετά δεν θα υπάρχει..
Αν δεν ήταν τα παιδιά θα σου έλεγα καλά αν θα με ξανά έλεγες έτσι..
Μου απαντάει και τον κοιταω- Φτάνει τώρα , πολύ με φλερτάρεις !
Του λέω και γελάειΚαθόμαστε και οι δυο μας στο κινητό ενώ εγώ μετά από λίγο σηκώνομαι για να δω το φαγητό...τα γυρίζω λίγο και πάω πάλι στο σαλόνι..
- Σε 15 λεπτά θα είναι έτοιμο
Του λέω και χαίρεται σαν μικρό παιδί- Να δούμε ποσά κιλά θα πάρω μαζί σου όταν θα μου μαγειρεύεις...
- Ααα το πηγές τόσο μακριά
Του λέω και με κοιτάει- Αν δεν θες , δεν πειράζει αλλά κάναμε μια συμφωνία , με φορτωθηκες μωρό μου!
- Σωστό και αυτό ! Θα σε κάνω όμως να μην σε βλέπουν οι άλλες...
- Ποιος μαλακας θα κοίταγε τις άλλες όταν θα εδω εσένα ;
Μου λέει και χαμογελάω
YOU ARE READING
It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)
RomanceΛοιπόν από ότι βλέπετε αρχίζουμε. Θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στα παιδιά τα οποία μου έδειξαν τεράστια υποστηρίξει σχετικά με το βιβλίο αυτό! Και πάμε πίσω στο βιβλιο μας. Η κοπέλα μας η όμορφη έχει περάσει ψυχολογία και έχει παντρευτεί αλλαααα...