- Πάμε μέσα έχει αρχίσει και κάνει κρύο
Μου λέει ο Αχιλλέας και πηγαίνουμε μέσα- Θες να φτιάξεις τα πράγματα σου ;
- Αν έχεις χώρο ναι , αλλιώς δεν θέλω να σε βάλω σε κόπο.
Του απαντάω και με κοιτάει ενώ παίρνει την βαλίτσας τα ρούχα μου και προχωράει στο δωμάτιο
Αδειάζει μια ντουλάπα εφόσον ήταν διπλή και βάζει τα πράγματα του στο κρεβάτι για να τα φτιάξει μετά.Αρχίζω και φτιάχνω τα πράγματα μου
Βλέπω ένα φόρεμα που μου είχε πάρει ο Κρις και αφαιρούμε στις σκέψεις μου.- Είσαι εντάξει ;
Με ρωτάει ο Αχιλλέας και τον κοιτάω ενώ χαμογελάω άχνα .- Ναι
Του απαντάω και συνεχίζω και συνεχίζω ενώ αφήνω το φόρεμα στο κρεβάτι χωρίς να το βάλω μέσα στην ντουλάπαΟ Αχιλλέας σηκώνεται από το κρεβάτι και με σταματάει
- Μην επιτρέπεις στον εαυτό σου να σε ξεγελάει
Ξέρω ότι είναι δύσκολο , αλλά πρέπει να ξεφύγεις από αυτό , αλλιώς θα σε καταστρέψει.Τον κοιτάω και ξεφυσάω
- Το ξέρω Αχιλλέα , και σε ευχαριστώ.- Σου έχω πει να μην με ευχαριστείς άλλο...
Του χαμογελάω και συνεχίζω
Ο Αχιλλέας με κοιτάει και φεύγει ενώ μου λέει έρχομαι σε λίγοΜετά από λίγα Λεπτά εφόσον τελειώνω
Κοιτάω τα ρούχα του Αχιλλέα και παίρνω και τα φτιάχνω και αυτά , κάπως πρέπει να του το ξεπληρώσω ..Άκουω την πόρτα του σαλονιού και βλέπω τον Αχιλλέα με σακούλες του σουπερμάρκετ.
- Τι πήρες ;- Μερικά σαμπουάν για εσένα και ότι άλλο θα χρειαζόσουν
Μου λέει ενώ πηγαίνει στο μπάνιο
Τον ακολουθαω ενώ αφήνω ένα ρούχο του πάνω στο κρεβάτι- Ρε Αχιλλέα δεν έπρεπε , θα πήγαινα εγώ.
- Εφόσον μπορώ να πάω γιατί να σε αφήσω να πας.
- Είσαι απίστευτος
Του λέω και χαμογελάω- Λοιπόν εγώ μπαίνω να κάνω ένα μπάνιο , θες να κανείς και εσυ ;
- Λογικά ναι , κανε πρώτος και θα κάνω και 'γώ μετά.
Μπαίνει στο δωμάτιο βγάζει την μπλούζα του και τον παρατηρώ , αυτός ψάχνει ρούχα στην ντουλάπα και με κοιτάει ενώ κατάλαβε ότι δεν είχα πάρει τα μάτια μου από πάνω του..
- Σιδερη μην σου μπαίνουν σκέψεις στο μυαλό...
Μου λέει εκείνη την στιγμή και ξυπνάω από το ωραίο θέαμα και από τις πονηρές σκέψεις μου.Τον κοιτάω αμήχανα και μετά κοιτάω άλλου
- Συγνώμη Παπανδρέου παρασύρθηκα
Απαντώ χαμογελαστά και γελάει- Γιατί αν παρασύρθω και εγώ μετά θα τα βρούμε σκούρα..
Συνεχίζει την πρόταση του και τον κοιτάω , δαγκώνω τα χείλη μου και φεύγω από το δωμάτιο ώστε να μην συμβεί κάτι που δεν πρέπει να συμβεί...- Άρια..κακός το έκανες αυτό..
Νιώθω την παρουσία του πίσω μου και την ανάσα του στο αυτί μου κάνοντας με να ανατριχιάζω σε όλο μου το κορμί..
Δεν μπορούσα να κουνήσω το σωμα μου , δεν με άφηνε να κάνω τα βήματα που θα έπρεπε ώστε να φύγω...
Νιώθω τα χέρια του στην μέση μου και σιγα σιγά το ένα να ανεβαίνει προς το λαιμό μου και το άλλο να διώχνει τα μαλλιά μου από το λαιμό μου...
Νιώθω την καυτή ανάσα του στο λαιμό μου καθώς μου αφήνει φιλία κάνοντας με να λιώνω ακόμη πιο πολύ...
Με γυρνάει απότομα επάνω του και τον κοιτάω
Βλέπω αυτό το βλέμμα που μου είχε λείψει τόσο πολύ... Αυτήν την έκφραση που παίρνει όταν ξέρουμε και οι δυο ότι δεν μπορούμε ο ένας χωρίς τον άλλον , ότι μας έχει λείψει , ότι δεν ολοκληρώθηκε τότε...
Αυτό το βλέμμα σε παραπλανεί...
Κοιτάω το σώμα του και το χέρι μου ακόλουθα τα Τάτου στο στήθος του και ύστερα το σχηματισμό από τους κοιλιακούς του...
Με κοιτάει , και τον κοιτάω χωρίς να μπορέσουμε να χάσουμε έπαφη , βάζει το χέρι του στο μάγουλο μου ενώ με χαϊδεύει...
Τον πλησιάζω όλο και ένα , ήθελα να τον φιλήσω κι δεν με ενδιέφεραν το τι θα γινόταν μετά ...
Προσπαθεί να ελέγξει τον εαυτό του και να μην το κάνει , συνεχίζω να τον κοιτάω με τα μάτια μου να του λενε " καντω! " , με κοιτάει ενώ σουφρουνει τα φρύδια του και κουνάει το κέφαλι του , ξέρω ότι συγκρατιέται αλλα το θελουμε...
Έχω χάσει πλέον τις αναπνοές μου , τον κοιτάω και μετά κοιτάω τα χείλη του
- Δεν γαμιεται ! Ας πεθάνω θα αξίζει !
Λέει στα γρήγορα με πιάνει από την μέση , με σηκώνει επάνω του , ενώ δένω τα πόδια μου γύρω από την μέση του , προχωράει και με κολλάει στον τοίχο.. φιλάει με μανία τον λαιμό μου... ενώ αναστενάζω , τραβάω και ελάχιστα τα μαλλιά του ..
YOU ARE READING
It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)
RomanceΛοιπόν από ότι βλέπετε αρχίζουμε. Θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στα παιδιά τα οποία μου έδειξαν τεράστια υποστηρίξει σχετικά με το βιβλίο αυτό! Και πάμε πίσω στο βιβλιο μας. Η κοπέλα μας η όμορφη έχει περάσει ψυχολογία και έχει παντρευτεί αλλαααα...