Εμαθε αλλα απο εμενα

222 19 1
                                    

Βγαίνουμε από το γραφείο του δικηγόρου και η Δανάη με κοιτάει χωριά να μπορεί να πει και αυτή λέξη..
- Μωρό μου ...
Προσπάθει να με παρηγορήσει

- Όλα ένα ψέμα! Όλα ! Και εγώ η χαζή τα πίστεψα ! ΤΑ ΕΧΑΨΑ ΟΛΑ ! Τον σιχαίνομαι δεν θέλω να τον βλέπω μπροστά μου !!!
Λέω και τα δάκρυα μου φεύγουν σαν νερό...
- Φτηνές δικαιολογίες δουλειά και μαλακιες !!

Το τηλέφωνο μου χτυπάει αλλά ήταν το τελευταίο πράγμα που ήθελα να ασχοληθώ τώρα!
Η Δαναη μου το πέρνει και απαντάει ενω μιλάει..
Κάθομαι πάνω στο αμάξι και προσπαθώ να πιστέψω όσα έμαθα...και όλα πλέον να βγάζουν νόημα με τον Αχιλλέα που νευρίασε που έγραφα για αυτόν , ολα μα όλα έμπαιναν στην θέση τους....
Σαν ένα παζλ που είχε ολοκληρωθεί...
Η Δαναη μετά από λίγο κλείνει το τηλέφωνο και με κοιτάει

- Άρια κοιτάμε !
Την κοιτάω

- Γλυτωσες μωρό μου ! Αυτό να σκέφτεσαι ! Ξεφορτώνεσαι αυτόν τον απαίσιο.. Όσα ψέμματα και να ήταν , του το έτριψες στην μούρη κανονικότατα!!
Την κοιτάω και σκουπίζω τα δάκρυα μου...

- Δαναη ξέρεις ότι ένα πράγματα στην ζωή μου σιχαίνομαι ...
Το ψέμα ! Λέμε και οι δυο μας ταυτόχρονα

- Το ξέρω αλλά τώρα είναι που πρέπει να σταθείς στα πόδια σου ! Τώρα για να καταλάβει ότι δεν σε νοιάζει πλέον ! Δεν θέλεις να βλέπεις ούτε την γαμημενη φάτσα του ! ...

Ξεφυσάω
- Ποιος ήταν στο τηλέφωνο;

-Ο Αχιλλέας...Έρχεται από έδω με τον Άρη...

- Τους τα είπες;

- Όσα πρόλαβα .. Ο Αχιλλέας μόλις το άκουσε τρελάθηκε και άρχιζε να βρίζει..

- Κλασικός
Λέω ενώ χαμογελάω έστω και λίγο
Η Δαναη με κοιτάει και ξεφυσάει

- Το ότι πλέον μόνο αυτός μπορεί να σε κάνει να χαμογελάς... με ξεπερνάει...

Την κοιτάω και βλέπουμε το αμάξι του Άρη να σταματάει μπροστά μας..
Ο Αχιλλέας βγαίνει από το αμάξι και έρχεται κατευθείαν προς τα εμένα ...
Με αγκαλιάζει και τον αγκαλιάζω πίσω..
Τα κλάματα με ξανά πιάνουν και πλέον έχω την παρηγοριά και αυτή την αγκαλιά δίπλα μου...
Ο Αχιλλέας χαϊδεύει τα μαλλιά μου και με αγκαλιάζει ακόμη πιο σφιχτά...
Μετά από λίγο με βγάζει από την αγκαλιά του και μου σκουπίζει τα δάκρυα...

- Δεν θέλω να ξανά κλάψεις για αυτό το σκουπίδι...
Μου λέει και τον κοιτάω

Ο Άρης έρχεται και αυτός προς το μέρος μου και με αγκαλιάζει και αυτός..

It's you ( Book 2 The bitch of the bad boy)Where stories live. Discover now