~Jane POV~
Morgen geef ik mijn aller grootste show ooit in de ziggo dome. Ik heb er zo veel zin in! Mijn manager heet Britt. Ze is 1 jaartje jonger als ik en mijn beste vriendin. Ze belt me nu📞:
Britt- B
Jane - J
B: "heyyy! Heb je er zin in?"
J: "jaa! Tuurlijk! Heb jij er ook een beetje zin in?"
B: "sowieso!"
J: "hoe veel mensen komen er? En helemaal uitverkocht toch?"
B: "er komen 16.950 mensen en hij is inderdaad helemaal uitverkocht!"
J: "dat zijn echt veel mensen!!"
B: "jaa! Maar je moet er wel al om 12:00 zijn ook al begint het om 19:00
J: komt goed! Bedankt voor het helpen herinneren! Ik moet nu gaan, ik Ga naar me tante, broertje en zusje Doeii!
B: Doeii! Veel plezierIk heb opgehangen en ga nu naar mijn tante toe. We wonen allebei in Amsterdam. Het duurt 10 minuten voor dat ik bij ze ben. Ik kijk even uit het raam en ja hoor, allemaal paparazzi. Die mensen weten echt niks van privacy. Ik ga maar meteen naar de garage die zit onder mijn appartement gebouw. Ik rij een zwarte bmw maar heb ook een tesla. Maar ik ga nu met me bmw. 10 minuten later kom ik aan bij mijn tante. Ik bel aan en ze doet meteen open."Tante Linda!!" Zeg ik met een blij gezicht. "Heyy meis!" Zegt ze en we geven elkaar een knuffel.
"kom binnen! Heb je er zin in?" Vraagt ze. "Jaa tuurlijk! Dit word mijn grootste show ooit! Ik zal misschien als ik ouder ben in Amerika nog wel grotere shows geven maar dit is tot nu toe mijn grootste! Jullie komen toch wel?" Zeg ik. "Jaa tuurlijk!! Dit is een van de belangrijkste momenten uit je leven! Tuurlijk wil ik hier bij zijn. Nora (me zusje) en Sven (me broertje) gaan ook mee!" Zegt ze. Nora heb ik al 2 weken niet gezien omdat ze met school in het buitenland zat.
Ik loop naar binnen en loop heel stilletjes de trap op. Ik doe heel rustig de deur van nora haar kamer open en tot mijn verbazing heeft ze niks door. Ze heeft haar AirPods in. Ah daarom. Ik laat haar schrikken en ze knuffelt me als ze me ziet. "Heeyyy Meis! Was het leuk in Engeland?" Vraag ik.
"Omg Jaa was zo Leukk!! We hebben heel veel geleerd en we waren naar een kasteel geweest en naar nog heel veel meer dingen!" Zegt Nora. We praten allemaal een beetje bij en ik laat daarna ook Sven nog schrikken. Hij heeft uit reflex dat hij iemand slaat als hij schrikt en hij sloeg dus ook mij. Ik vind het niet erg. Het was niet hard. Dan eet ik mee en tante Linda maakt macaroni. Op de manier hoe mijn moeder het altijd maakte want mijn tante heeft het van mijn moeder geleerd. Het is weer heerlijk.
"Ik ga weer naar huis. Moet morgen al vroeg bij de ziggo dome zijn." Zeg ik. "Ja dat is goed hoor Johanna." Zegt mijn tante. 'Johanna' zo noemde mijn moeder mij altijd. Dit brengt wel een aantal herinneringen op. Ik zeg doei en geef Nora, Sven en mijn tante nog een knuffel. Ik besluit om langs ze ziggo dome te rijden om te kijken of er al mensen staan.
Niet veel later rijd ik er langs en parkeer mijn auto even. Ik wou dit al doen en had dus al gepland dat ik op de terugweg langs de Ziggo dome zal gaan. Eerst heb ik Britt opgehaald. Ik heb een filmpje opgenomen voor als er mensen al staan. Ja hoor. Allemaal mensen. Ik vraag aan Britt of ze er naar toe wilt lopen en of ze dat filmpje aan die meiden wilt laten zien. Ze doet het en na het filmpje kom ik tevoorschijn.
Deze fans zijn echt mega grote fans. Ik heb ook een aantal meet en Greet tickets bij me voor een aantal fans. Ik loop naar ze toe en ik word gelijk omarmd. "Omgg ik ben echt je grootste fan." Hoor ik echt van 4 verschillende meiden. Ik ga maar de mensen die voor aan in de rij staan en vraag hoe lang ze hier al staan. "Sinds 15:00 ongeveer." Antwoorden ze. "Jemig. Dat hebben jullie over voor mij?!" Vraag ik. Ik kijk ze met grote ogen aan. "Jaa tuurlijk! Jij bent zo geweldig!"
Ik geeft de meet en Greet tickets aan hun. Ze gillen helemaal en dan zie ik een groepje jongens aan lopen. Mijn oog valt op een blonde jongen. We hebben heel even oog contact en dan zeg ik tegen de fans waarmee ik stond te praten dat ik maar weer ga. "Tot morgen!" Zeiden ze allemaal. Ik loop vlak langs het groepje jongens. Nu kan ik hem beter zien. Ze hebben ook camera's bij zich. Ik doe mijn capuchon op en loop snel naar mijn auto. Ik rij terug naar mijn huis.
Ja ja!! Eerste hoofdstukje af! Ik ben zo blij met dit verhaal. Nu al
Xx Elisa🫶🏻
JE LEEST
Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters
FanfictionJohanna, een bekende zangeres en actrice geeft op haar 24e de grootste show van haar leven in de ziggo done. Ze word Jane genoemd en niemand van de buitenwereld weet dat ze Johanna heet. Ze rijd de avond van te voren naar de ziggo dome om te kijken...