H19🤍

712 14 9
                                    

Ik bel haar en ze neemt vrij wel direct op.

📞
B: Hey meid! Is er iets?
J: ja ik had een vraagje
B: vraag maar raak!
J: nou, zoals je weet heb ik een relatie met deze knapperd*laat Matthy zien* en ik stelde voor dat ze mee konden naar Amerika, mag dat? En met ze bedoel ik hun hele vriendengroep. Het past wel in het appartement dus dat is top!
B: van mij mag het! Maar heb je verteld dat je niet vaak thuis zal zijn?
J: ja en daar is hij volkomen oké mee
B: nou dat is mooi! Gezellig! Was dat alles of wilde je nog iets?
J: ja Uhm, morgen die foto shoot van Dior toch? Hoe laat en waar is dat?
B: is vlak bij je huis, ik stuur het adres even door en het is om 13:00. Ik ga met je mee oké?
J: ja top bedankt! Doeii!
B: doeiii!

Ze hangt op. Niet veel later krijg ik van haar een appje waar ik morgen moet zijn. "Dus een Dior foto shoot huh?" Vraagt Matthy. "Ja! Heb er echt zin in!" Zeg ik blij. Hij legt een arm om mij heen en ik kruip dichter tegen hem aan. "Kan ik mee?" Vraagt Matthy. "Vast wel! Ik vraag het even Britt, Britt is toch wel echt een lifesaver." Zeg ik met dat laatste een beetje lachend. Ik app Britt.

💬
J: hey Britt! Matthy vraagt of hij morgen mee kan naar de foto shoot van Dior?
B: Ja tuurlijk kan dat! Ik ga toch, helaas niet mee, je weet vast wel wat je moet doen toch?
J: Top! Ja t is niet mijn eerste shoot hè🙃
B: ja ja dat klopt! Nou veel plezier morgen!
J: bedankt! Slaap lekker alvast!
B: Slaap lekker!

"Britt gaat toch niet mee dus kan jij mee!" Zeg ik. "Gezellig! Kijk er naar uit om jou in actie te zien!" Zegt Matthy. "Nou nou, actie? Dat is het niet echt. Als ik de film ga maken zie je me in actie. Je mag vast wel een dagje komen kijken!" Zeg ik. "Aah dat zou ik leuk vinden!" "Mooi dan ga ik dat voor je regelen!" "En de jongens?" Vraagt Matthy. "Ik weet het niet, niet te veel mensen mogen het nog zien, misschien dat ze om de beurt een dagje mee mogen, maar ik maak lange dagen dus ik denk niet dat ze de hele dag daar willen zijn dan." Zeg ik. Matthy knikt en zegt: "ja dat snap ik!"

"Wil je Riverdale verder kijken of zullen we samen een nieuwe serie beginnen die we dan samen kijken?" Vraag ik. "Zullen we een nieuwe beginnen?" Vraagt Matthy. "Ja hoor is prima!" Zeg ik. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan. Ik zoek een beetje alles door en dan zegt Matthy: "stop! Die! Die lijkt me wel leuk om met jou te kijken!" "Welke?" Vraag ik. Matthy pakt de afstandsbediening uit m'n hand en wijst hem aan. Hij staat op Lucifer. "Oh ja die lijkt me ook wel leuk! Zet m maar aan!" Zeg ik en hij zet m aan. We kijken een aantal afleveringen en dan besluiten we naar bed te gaan.

We maken ons klaar in de badkamer en we doen allebei onze eigen routines. Dan gaan we samen in bed liggen. Hij opent z'n armen en ik ga liggen op zijn borst. Zo Dommel ik rustig weg.

~

Ik word wakker van iemand die uit bed stapt. Ik draai me om en zie Matthy. "Sorry ik wou je niet wakker maken." Zegt hij. "Maakt niet uit, lekker geslapen?" "Ja hoor jij?" "Ja ook wel! Kan ik ff douchen?" Zegt Matthy. "Ja tuurlijk, ga je gang, ik zal een handdoek voor je klaarleggen." Zeg ik en ik loop naar de badkamer. Daar pak ik een hand doek en leg die neer voor hem. Ik zal alvast een ontbijtje maken voor ons. Ik loop de badkamer uit en achter me hoor ik de douche aan gaan. Ik loop naar de keuken en pak een aantal croissantjes. Ook pak ik de jam. Ik leg alles op tafel en dan ga ik even op mijn telefoon. Ik moet toch nog wachten op Matthy.

Na 10 minuutjes komt hij de woonkamer binnen gelopen. "Nahww dat had niet gehoeven!" Zegt hij als hij het ziet staan. "Ach joh, kleine moeite." Zeg ik. Hij gaat tegen over me zitten. We beginnen met eten.

Na het ochtend eten trek ik mijn kleren aan. Ik heb besloten dat ik vandaag ripped skinny jeans aan doe met een oversized t-shirt. En m'n leren jackje ofcourse! Matthy heeft een spijkerbroek en trui aan. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al 12:29 is. Ik vraag aan Matthy of hij wilt gaan lopen. Het is een half uurtje lopen. Hij zegt dat ie met de auto wilt gaan. Dat vind ik prima. Dan gaan we over een kwartiertje wel weg. We gaan nog even samen op de bank chillen.

Na een kwartiertje sta ik op van de bank. "Kom je?" Vraag ik. Matthy knikt en staat ook op. "Met wie zijn auto gaan we?" Vraagt Matthy. "Euhh zullen we met de jouwe gaan?" Vraag ik. "Vind ik prima." Zegt hij. Ik doe de deur op slot van mijn appartement. Ik wil even gaan vloggen dus ik heb ook mijn camera. Matthy gaat me filmen als er word geshoot. We rijden naar het gebouw waar de shoot word gedaan.

Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu