H9🤍

828 18 3
                                    

Eenmaal aangekomen bij balorig pak ik mijn camera en krijg ik een camera van de jongens. Voor het verstoppertje moet ik filmen met de camera van de jongens en voor mijn kanaal moet ik filmen met m'n eigen camera. Koen moet zoeken. We hebben 5 minuten om te verstoppen. Ik vind een super goede plek en verstop me daar. Ik zeg tegen de camera van de jongens waar ik zit. Ik hoor Koen roepen dat die komt. Nu ga ik stil zijn.

Ik hoor dat Milo gevonden is. Niet veel later vind Koen ook Robbie. Ik zit nog verstopt. Ik hoor een beetje wat er ook gebeurd om me heen. Ik fluister tegen mijn camera dat ik verstopt zit en tegen de camera van de jongens dat ik weet dat Robbie en Milo gevonden zijn.

We hebben nog een kwartier op de klok en Raoul is ook gevonden. Ik krijg een appje van Matthy: Jo! Ben je al gevonden?
J: Nee nog niet! Jij?
M: nee ik ook niet.
J: waar zit je?
M: onder een bank, er zat een lat tegen aan waardoor het lijkt als of er niks onder zit, Milo heeft hem voor mij er weer tegen aan gezet.
J: echt? Ik zit ook onder zo'n bank! Wacht probeer te sliden naar het midden van de bank, er komt geen licht door heen dus je kan je zaklamp gebruiken. Ook als sein.
M: ik zet nu m'n zaklamp aan en uit. Zie je het?
J: ja ik zie je! Zie je mijn zaklamp?
M: ja!
J: kom sliden naar het midden.

Nog 5 minuten op de klok.

We sliden allebei naar het midden en daar zien we elkaar! We fluisteren: "hey!" We hebben een klein gesprekje en dan is de tijd om. We horen Koen roepen dat we er uit mogen komen en hij appt ons incase dat we heb niet horen. We kruipen onder de bank vandaan. "Ah daar zijn ze!" Zegt Koen. "Zaten jullie nou op dezelfde verstoppen?" Vraagt Raoul. "Ja we zaten allebei onder die bank maar aan de andere kant en er zit een hoek in, ik zat om de hoek en Matthy aan de andere kant." Zeg ik. "Ja ik besloot haar te appen en toen zijn we naar elkaar toe geslide op ons buik." Zegt Matthy. "Geinig." Zegt Robbie. "Maar Koen heeft verloren, je moet ene straf doen Koentje!" Zegt Milo.

Elke verstopper heeft een envelop gekregen met een straf die de zoeker moet uitvoeren als hij verliest, of de verstopper moet uitvoeren als hij verliest. In dit geval moet Koen de straf doen want hij heeft verloren. Matthy en ik hebben Robbie, Raoul en Milo gesaved van de straf. Matthy en ik openen onze enveloppen en we kijken welke straf het leukste is. Op die van mij staat dat we een taart op Koen mogen gooien en op die van Matthy staat dat we een bak water over zijn hoofd mogen gooien. Uiteindelijk hebben we besloten om die van mij te doen, 2 taarten want 2 mensen hebben verstoppertje hebben gewonnen.

We gooien de taart op Koen en hij zit helemaal onder. Ik mikte op zijn hoofd en bovenlichaam, Matthy mikte op zijn onderlichaam. Dat hadden we afgesproken. Echt super grappig. Ik heb het ook gefilmd voor mijn kanaal.

Als Koen weer schoon is dan rijden we terug naar hun kantoor. Voor mijn video ga ik hun typische vrouwen dingen laten zien en hun moeten raden wat het is. En hun gaan typische mannen  dingen ook aan mij laten zien en dan moet ik dat raden. Ook gaan we testen hoe goed ze mij kennen van wat ze nu hebben gezien. Met een bak water waar ik hun hoofd in mag duwen als ze iets fout hebben. Zo gaan ze dat ook weer bij mij doen. We maken er ook een TikTok van. We gaan eerst de typische vrouwen dingen doen. Dat filmen we voor mijn YouTube kanaal en ook een TikTok.

Eerst geef ik ze een haardonut. (Zo'n knot maker in de vorm van een donut) Milo en Robbie mogen als eerste raden. "Knot maker ofzo?" Zegt Robbie. Schrijf op een blaadje want er is uiteindelijk een winnaar die de vrouw het beste kent. Matthy en Raoul zeggen ook een knot maker. Koen ook. Allemaal 1 punt dus. Nu geef ik ze een hitloze Krul maker. "Een soort staaf?" Zegt Robbie. "Ik heb geen idee." Zegt Milo. "Is dit niet zo'n hitloze Krul maker of zo iets?" Zegt Matthy. Ik schrijf een punt op bij Matthy en Raoul. Koen weet het ook niet.

Ik geef ze een wimper kruller. "Is dit iets voor je nagels ofzo?" Vraagt Milo waardoor ik moet lachen. Hun antwoord is uiteindelijk een nagel styler. Bestaat dat überhaupt? Matthy wist dat dit een wimper kruller was. Dus hun antwoord was wimper kruller. Koen wist het niet. De stand is nu:
Milo en Robbie: 1/3 punten
Matthy en Raoul: 2/3 punten
Koen: 1/3 punten

Ik geef ze nog 1 ding. Een menstruatie cup. Milo en Rob weten het niet. Raoul en Matthy weten het ook niet. Koen zei dat zijn vriendin dit gebruikt en wist dat het een menstruatie cup was. De stand is nu:
Robbie en milo: 1/4 punten
Matthy en Raoul: 2/4 punten
Koen: 2/4 punten.

Milo en Robbie liggen er uit. Het gaat tussen, Koen en Matthy +Raoul. Ik geeft ze een tenen spreider. (Zo'n ding voor een pedicure weet je wel?) Raoul zegt dat het iets is voor een pedicure. Dat reken ik goed. Koen die dacht voor een manicure. Hij zat er dichtbij. Ik roep alle jongens bij elkaar. "De uiteindelijke winnaars zijn.... *tromgeroffel* Matthy en Raoul!" Zeg ik. Matthy en Raoul moeten juichen.

Daarna gaan we typische mannen dingen doen. Ik kreeg bij heel veel een gekke error maar t is gelukt. Uiteindelijk had ik 2/5 punten. Helaas pindakaas maar ja.

Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu