H36🤍

472 8 2
                                    

We blijven zo een kwartier zitten. Het is 11:38. "Kom je?" Vraagt Britt. Ik knik. Ik wil eigenlijk niet weg. Maar alsnog, ik ga naar Billie Eilish! Ik sta op en geef Matthy een kus. Ik zeg hem gedag. De andere jongens zijn nog niet in de woonkamer dus ja, gaat lastig om hun gedag te zeggen. Britt en ik lopen naar de auto. Ik zet de navigatie aan op Britt haar telefoon en Britt rijd er naar toe.

We komen aan bij een groot gebouw. Het lijkt er op als of hier meerdere bedrijven in zitten. We lopen naar binnen en daar zien we iemand achter de balie zitten. "Hi I'm Jane, I'm here to make a song with Billie Eilish?" Zeg ik tegen de man achter de balie. Hij tikt wat in op zijn computer en zegt dan: "Yes, second floor. She will be waiting there for you." Zegt hij. Ik knik bedankend naar hem en we stappen de lift in. Ik ben ook wel een beetje zenuwachtig. Britt merkt het. "Het komt goed lieverd." Zegt ze. Ze stelt me wel gerust.

De lift gaat stil staan en de deur gaat open. We komen op een grote verdieping aan. Allemaal verschillende kamers en er lopen mensen in pak. Business mensen..? I don't know, and honestly, don't care. Oke sorry daar kwam even judging me naar boven. Normaal heb ik dat niet zo snel.

We lopen even verder en daar zie ik Billie zitten op een bankje. We lopen er rustig naar toe en als ze ons door heeft staat ze op. "Hi! So nice to finally meet you Jane!" Zegt ze blij en ze trekt me in een knuffel. "Hi! Yes it's so nice to meet you too!" Zeg ik ook blij terwijl ik terug knuffel. Billie zegt dat we haar moeten volgen en dat doen we. We komen in haar studio en daar zit haar producer. We begroeten elkaar.

Billie en ik laten de song tekst aan elkaar zien die we hebben gemaakt en we besluiten om de in elkaar te mengen. Als dat is gebeurd kunnen we het in gaan zingen.

We zingen het in en Billie kan nog beter zingen zonder autotune! Echt ge-wel-dig! Als we klaar zijn haalt iemand van het personeel van Billie iets te drinken voor ons en dat drinken we op en we kletsen er een beetje bij. We zijn echt al goede vriendinnen!

~

Na een lange dag zijn Britt en ik weer onderweg terug naar huis. Het was super gezellig met Billie en we zijn goede matties geworden. Britt en Billie ook. B&B. Toevallig zeg😂. We rijden de parkeerplaats voor het appartementencomplex op en stappen uit. We lopen het gebouw in, op naar ons appartement.

We lopen het appartement binnen. "Hey hey! Jullie favo sletjes zijn thuis!" Roept Britt waardoor ik moet lachen. "Hey hey!" Roept Milo. "MITTOOOO." Roep ik. Matthy komt naar me toe gelopen. "Hey schat!" Zegt hij. "Hey lieffie." Zeg ik. "JATTHYYYY!" Roept Milo. Iedereen ligt in een deuk. Waaronder Matthy en ik dus ook. Met deze gasten kan je zeker lol hebben!

"Hoe was het met Billie?" Vraagt Koen. "O my god het was zo leuk! Ze is super aardig en ze kan echt super goed zingen zonder autotune. Ze is echt heel lief!" Zeg ik enthousiast. "En hebben jullie het nummer al af?" Vraagt Milo. "Ja zeker!" Zeg ik. "Stroop oompie kan niet wachten om het te horen!" Zegt Milo. Ik moet lachen. "Nou nou rustig aan Milomaister." Zeg ik lachend. Hier door moet iedereen lachen.

Ik haal mijn computer van m'n slaapkamer en ontgrendel die. Ik stop de usb-stick in mijn computer en download het bestand. Als dat is gebeurd dan connect ik mijn computer met mijn box en speel mijn nummer af.

"It's like snow on the beach, weird but fucking beautiful..." hoor je mij zingen.

"Jullie zingen wel de waarheid! Sneeuw op het strand is raar maar mooi." Zegt Raoul. Ik knik. "Ja!" Zeg ik. Matthy knuffelt me van achter. "Je stem klinkt weer ongelofelijk geil." Fluistert hij in mijn oor. Ik voel dat mijn wangen rood worden. Ik draai me snel om en zoen hem. Wat veranderd naar een tongzoen. "GET A ROOM!" Schreeuwt Robbie door het hele appartement. "Oké dan." Zegt Matthy en trekt me mee naar de slaap kamer. "Zullen we voor de grap kreun geluiden maken?" Vraagt hij als we in onze slaapkamer op het bed zitten. Ik moet lachen. "Ja we gaan ze pranken." Zeg ik.

We kreunen en op een gegeven moment word er op onze deur geklopt. Daardoor moeten we lachen. "Kom maar binnen hoor." Zegt Matthy. Raoul komt binnen gelopen. "GEPRANKT OOOOOOOH!" Roep ik. Ik zie de andere jongens achter hem staan. En Britt natuurlijk ook. Echt te grappig voor woorden. De jongens en Britt hebben door dat het een grap was en beginnen met lachen. Matthy en ik ook.

Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu