H41🤍

449 10 4
                                    

~Tijdskip van 5 maanden~

Het opnemen van de rest van de film ging super goed. We moesten een weekje langer blijven om de première te halen. Daar verliep alles zo goed. Het nummer van Billie en ik heeft ondertussen 42 miljoen streams op spotify en op YouTube is de video clip bijna 50 miljoen keer bekeken. De nummers van Harry en ik zijn ook super goed gegaan! Top 40 gehaald in Nederland!

Genius:

Me, myself and i:

Snow on the beach:

En het nummer dat ik schreef midden in de nacht met Matthy naast me is ook heel goed beluisterd. Het heet: The Night We Met.

Ik woon nu ook een maand in Ameide. Echt naast Matthy. Super leuk! Mijn huis is dus echt groot. Het heeft een zwembad, in de kelder. Een sport ruimte. Werk kamer, studio, opneem kamer, slaap kamer, kamer voor kleren,(een kleine, soort van in loop kast maar dan groter), een logeer kamer, een kamer voor Jordan en een badkamer natuurlijk. Het is helemaal geworden hoe ik het wou! Britt en Matthy hebben meegeholpen met de verhuizing.

Ik ben ook echt goede vrienden geworden met Harry Styles en Billie Eilish. Daar ben ik ook super blij mee! Vandaag ga ik weer een video maken met de bankzitters voor hun kanaal. We gaan sushi maken.

~tijdje later~

Ik en Matthy waren samen heen gereden en we rijden nu samen terug. Het was super gezellig. De mannen waren ook weer hartstikke blij.

Toen ik terug kwam uit Amerika had ik zieke jet lag. Het was echt niet fijn. En super raar om te hebben. Ik zou het niet nog een keer willen. De jongen hadden gelukkig veel video's opgenomen in LA waardoor ze gelukkig, een dagje niet hoefden op te nemen. Dat vond  Matthy wel fijn, zei hij.

We komen weer thuis aan. Vanavond slaap ik bij Matthy. Samen gaan we ook koken. We gaan kip tandoori maken. Dit vinden we beide heel erg lekker.

We gaan nog even naar de winkel om de laatste ingrediënten te halen. We worden een aantal keer herkend. Thuis gaan we ook direct koken. Al snel is alles klaar en zetten we het op tafel. We scheppen voor ons beide op en gaan tegen over elkaar zitten. Ik krijg op mijn Apple Watch een melding van Britt binnen. 'JANE! BEL ME NU!' Staat er in.

"Huh, Britt zegt in hoofdletters dat ik haar dringend moet bellen. Mag dat even?" Zeg ik tegen Matthy. "Ja hoor, ik weet dat ze niet zo vaak iets dringends heeft." Zegt Matthy. Gelukkig begrijpt hij me. Het is wel waar. Britt zegt nooit 'bel me nu' in hoofdletters. Dan moet het echt heel dringend zijn. Nou goed, ik bel haar.

J: hey schat!!
B: hey schattie! Ik heb zo'n goed nieuws echt je gaat me nooit geloven!!
J: Meis vertel het nou! (Ik zet haar op speaker)
B: Je bent genomineerd voor de Grammy Awards 2024!! Dat is over 6 maanden!
J: NEE JE MAAKT EEN GRAPJE!
B: NEE SCHAT IK BEN SERIEUS!
J: OMGGGG ECHT! IN WELKE CATEGORIEËN?
B: song, met je nummer I found. Pop solo performance, met je nummer Wings. Best female vocal pop met je nummer The Night We Met, Music video met Snow on the Beach en best duo met Genius.
J: Omg dat zijn er echt veel! Ik kan mijn oren niet geloven!
B: ik las net de mail en het is helemaal waar!!
J: Jaa ik geloof je nu!!
B: ik ben zo blij voor je!
J: Jaa Omg ik ben ook super blij!!
B: snap ik! Maar ik ga weer eten ja? Doei schat love you!
J: ja ik ook! Doeii Love you too!

Britt hangt op. Ik sta op en spring in de lucht. "WHOOHOOO IK BEN GEWOON GENOMINEERD VOOR DE GRAMMY AWARDS 2024!!" Roep ik vol blijdschap. Matthy staat op en komt naar me toe gelopen. Hij zoent me op me mond. Onze lippen die elkaar raken. Zo'n fijn gevoel. Hij trekt terug. "Ik ben echt super blij voor je schat!" Zegt hij.

We gaan weer eten. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik eet heel snel mijn eten op. Geen idee waarom. Ik denk gewoon adrenaline ofzo? Na het eten ruimen Matthy en ik de tafel af. Daarna gaan we zitten op de bank. We besluiten een film te kijken. We kiezen voor een Disney film. Bambi. Super leuke film en verveelt nooit! Ik kruip helemaal tegen Matthy aan. Hij slaat een arm om me heen. Ik voel een kus op mijn haren.

"Ik ben echt zo blij met jou hè, niet normaal." Zeg ik. "Ik ben ook zo blij met jou." Zegt Matthy. "Ik hou echt met heel mijn hart en ziel van je Johanna." Zegt Matthy. Die naam heb ik al een hele lange tijd niet gehoord. "Ik ook van jou Matthyas." Zeg ik.

Hij wrijft over mijn rug en we kijken de film verder. Na de film  besluiten we om al naar bed te gaan. Kleden ons om en poetsen onze tanden. Ik doe nog mijn skin care en ga dan naast Matthy in bed liggen. Hij legt zijn hoofd op mijn buik. Ik ga rustig met mijn hand door zijn haar. We wensen elkaar welterusten en al snel merk  ik dat ik in slaap ben gevallen~~

Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu