H23🤍

682 13 16
                                    

Na, wat voor mij voelt, 2 uur, word ik wakker gemaakt door Matthy. Blijkt dat het 9 uur verder is en we gaan bijna landen. Ik ga recht op zitten en doe mijn riem vast. Ik pak Matthy zijn hand weer en knijp er in. Dit keer denk ik wel om m'n nagels.

De tijd gaat voor mij echt niet snel voor bij. Voor mijn gevoel waren we een uur lang bezig met landen. Na de landing klappen we wel natuurlijk even voor de piloot. Dat is wel zo netjes.

We stappen het vliegtuig uit. We moeten natuurlijk even wachten op onze koffers. Gelukkig is er niks fout gegaan en heeft iedereen zijn koffers. We kunnen direct door naar onze taxi die ons naar het appartement brengt. Morgen nog een vrije dag en dan kunnen we de huur auto ophalen. We hebben er 2 gehuurd. 1 voor mij en 1 voor de rest. Ik moet natuurlijk wel naar de set kunnen rijden. Anders word het lastig. Het is nu 7:00 's ochtends. Gelukkig heb ik kunnen slapen. Anders was ik zo ontzettend moe geweest.

We besluiten om vandaag eerst even boodschappen enzo te doen. Even de standaard dingen in huis halen die we nodig hebben en dan blijven we voor de rest van de dag even in het appartement. Over 2 dagen begin ik met filmen. Morgen moet ik er naartoe, dan krijg ik het script en maak ik kennis met mijn collega acteurs en actrices. Ik heb zo veel zin om Millie Bobby Brown te ontmoeten! Niet normaal! Matthy kende haar eerst niet dus heb ik hem even haar laten zien. En we hebben natuurlijk dus ook samen Stranger Things gekeken. Matthy vind haar wel een goede actrice.

Morgen gaat Britt dus mee, en overmorgen ook want dat is de eerste draai dag. Dan gaat over 3 dagen Matthy mee. En dan moet ik een weekje in me eentje. Dan gaat Koen mee, en dan weer een weekje niemand, dan Robbie, enzovoort. Britt gaat 1 keer per week mee.

~paar uurtjes later~
13:00

We zijn nu met zijn allen boodschappen aan het doen. Milo en Britt zorgen voor drinken en dingen uit de koeling enzo. Raoul en Koen voor avond eten, middag eten en ochtend eten, en ik, Matthy en Robbie zorgen voor snacks. En fruit natuurlijk. Ik zorg voor het fruit. Robbie en Matthy zoeken allemaal chips en geneuzel.

Ik heb me voorgenomen dat ik elke dag een stuk fruit ga eten. Vitamines zal ik nodig hebben. Raoul zei dat hij zal gaan koken. Ik wil ook koken, dat zei ik alleen ik ga lange draai dagen maken. Het kan zo maar zijn dat ik om 4:00 in de nacht er uit moet om me dan klaar te maken. Dan moet ik naar de locatie waar m'n haar, make up en outfit word gedaan. En dan kun je ook weer om 1:00 's nachts klaar zijn. Dat zijn dus echt hele lange dagen. Ik hoop maar dat ik er later uit moet. Ik wil echt geen elke dag maar 3 uur slaap pakken. Wel iets meet alstjeblieft. Maar ik weet dat ik een dag per week een dagje vrij heb, dan worden er scènes gefilmd waar ik niet in zit. Dat is soms ook wel chill. Dan zal ik wel waarschijnlijk de halve dag op bed liggen maar dat maakt niet uit. Ik heb dan ook m'n rust nodig.

Iedereen heeft de spullen die we nodig hebben en we rekenen af. Milo en Britt, nee laten we zeggen Milo, heeft nog al wat sterke drank meegenomen. 279 dollar. Echt veel. Maar ja, we hebben ook veel spullen. Wat ook echt niet gek is als je met zijn zevenen bent. We pakken alles in en zetten het in de auto. We hebben een 8 persoons auto en een normale. Die normale is voor mij, en de mensen die om de beurt mee gaan naar de set, en de rest kan die 8 persoons auto gebruiken. We zijn nu met de 8 persoons auto.

We rijden terug naar het appartement. We hebben de kamers al uitgezocht. Robbie en Koen slapen samen, ik en Matthy, Milo en Raoul, en Britt slaapt alleen. Als we daar aan komen pakken Raoul, Britt en ik de spullen uit en geven het een plekje. Ik ga direct aan de slag met het fruit. Ik ga een fruit salade maken. Ik doe het in een grote schaal, voor als anderen ook willen pakken. In de fruit salade doe ik appel, kiwi, banaan, aardbeien, frambozen, perzik en mango. Lekker groot dus.

Na een half uur ben ik klaar met al het fruit. Ik vraag of iemand ook een schaaltje wilt. Britt, Raoul en Robbie willen ook. Ik schep wat fruit uit de bak in een kommetje voor hun allemaal. Ik geef het aan ze en ze bedanken me. Ik ga maar eens boven m'n kleren enzo uitpakken.

Ik heb ook een aantal boeken meegenomen. Harry Potter boeken. Heb de boeken al gelezen maar ze blijven ook zo leuk! En de films ook allemaal gezien. Helena Bonham Carter die Bellatrix speelt in de film is ook echt een goede actrice! Als je behind the scenes gaat kijken zie je echt het verschil tussen haarzelf en Bellatrix. Ze kan zo goed in haar karakter kruipen!

~tijd later~

Ik ga koken want ik ben er de komende 4 maanden heel weinig. Dan gaat Raoul koken. Ik maak nu wraps. Mijn favoriet. Ik ga aan de slag met koken.

Na iets meer dan een half uurtje komt Raoul de keuken in. "Kan ik ergens mee helpen?" Vraagt hij. "Ja als je de tafel alvast wilt dekken heel graag!" Zeg ik. Hij knikt en begint met tafel dekken. Na 3 minuutjes is hij klaar. "Kan ik nog ergens anders mee helpen?" Vraagt hij dan. "Nee hoor dankjewel." Zeg ik. Hij knikt en loopt weer weg uit de keuken.

Na 5 minuten is het eten klaar. Ik zet de wraps op een bord in het midden van de tafel en roep dan iedereen er bij. De jongens, behalve Raoul weten niet hoe ze een wrap moeten beleggen. Ik doe het voor. Raoul en Britt zijn al aan het eten. Ik heb dit vaker gekookt voor Britt en mij, dus zij weet al hoe ze het moet doen. Ja en Raoul spreekt voor zich.

~half uurtje later~

We hebben het eten op. Britt en Koen zijn aan het afruimen. "Zo zo Koentje, dit heb ik nog nooit gezien." Zegt Milo. "Dit moet in de krant!" Zegt Robbie. Iedereen moet lachen. Het is wel waar want Koen helpt nooit en nu opeens wel. Te grappig voor woorden.

Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu