H15🤍

752 17 12
                                    

De meiden lopen weer weg en ik loop weer verder. Maar dan gaat m'n timer af. Ik loop weer terug naar de parkeergarage en daar stap ik mijn auto in. Ik rijd de garage uit en rijd richting het adres. Ik kom daar aan binnen 40 minuten. Mooi op tijd. Ik klop aan en er doet een man open. "Hoi ik kom voor het hondje dat jullie beschikbaar hebben." Zeg ik. "Ja kom maar binnen." Zegt de man. Ik loop naar binnen en daar zie ik een vrouw en 3 kinderen. Waarvan de eerste, 13 jaar oud lijkt, de tweede lijkt 9 en de 3 lijkt 5. De gene van 13 jaar zegt: "Omg! Jij bent Jane toch? Mag ik op de foto?" Het is een meisje. "Ja tuurlijk kom maar!" Zeg ik. Ze loopt naar me toe en haar moeder maakt een foto. Daarna krijg ik het hondje te zien.

Hij is klein maar heel schattig. Ik knuffel een beetje met hem en dan vraag ik of ik hem kan kopen. Ik heb contant bij me en anders weet ik een manier hoe ik bij ze kan pinnen zonder een pin automaat te gebruiken. Ze zeggen dat ik hem kan kopen en meteen kan mee nemen omdat niemand anders hem wou. Ik had genoeg contant bij me dus kon ik het ze contant betalen. Ik krijg van die mensen een doos met een kussentje en een speeltje voor het hondje. Ik bedank ze en wens ze nog een fijne dag. Ik zet de doos met het hondje er in, in mijn auto en rijd weer terug naar huis.

Thuis aangekomen staat er weer paparazzi voor de deur. Ik ga via de garage naar binnen en vanaf daar ga ik met de lift naar mijn verdieping. In mijn huis laat ik hem eerst even rond snuffelen. Als hij dat heeft gedaan neem ik hem in me handen mee naar de dierenwinkel bij mij om de hoek. Ik doe hem in me tas, een grote schoudertas met daarin zijn speeltje. En met de tas loop ik naar de dierenwinkel. Ik heb hem expres in mijn tas gedaan zodat de paparazzi hem nog niet zien. Ik maak het vanavond wel bekend op mijn instagram story.

In de dierenwinkel koop ik alle benodigdheden voor m'n hondje. Een bedje, voer, snoepjes, speeltjes, een riempje, enzovoort. Dat reken ik af en ik loop weer terug naar huis. Thuis leg ik alles neer voor hem en dan besluit ik Britt te videobellen. Ik heb Jordan in mijn handen en als ze op neemt ziet ze dus direct Jordan.

📞
B: hey girl! Wat is er- Omg wat een schatje!
J: Jaa! Net opgehaald! Hij is echt een schatje
B: hoe heet ie en wat voor ras is het?
J: een kruising tussen een JackRussel en een Teckel. Hij heet Jordan.
B: wat een cutie! Maar heb je zin in dat je nummer vanavond uit komt?
J: ja echt heel erg! Nu je het zegt. Ik zal een countdown starten op YouTube.
B:yo is goed! Ik ga weer op hangen ja? En als het goed is krijg je vandaag nog een appje van Harry Styles.
J: spannenddd, Doeii!
B: Doeii!

Ik hang op en ik loop naar mijn computer toe. Ik open YouTube en start een countdown tot 19:30 vanavond. Dan komt mijn nummer uit. Meteen joinen er al allemaal mensen. Hoezo ook zo vroeg? Het is net 18:00 geweest. Ik besluit om maar wat pizza te bestellen. Ik pak de thuisbezorgd app er bij en bestel een pizza salami. Ik doe ook wat eten voor Jordan in zijn voederbak en dat eet hij op. Ik maak een foto van hem terwijl hij aan het eten is en post die op mijn insta verhaal.

Ik pak ook mijn camera en film Jordan even. Dan loop ik naar mijn werkkamer waar mijn computer open staat met de countdown voor mijn nieuwe nummer wings.

Dan hoor ik de bel. Mijn deurbel van mijn huis. Dus niet de bel van de intercom. Ik loop naar de deur en maak hem open. Het is de pizza. Ik bedank de aflever persoon en doe de deur weer dicht. Ik maak de pizza open en eet hem binnen een kwartier op. Het is nu 18:21. Over 1 uur en 9 minuten komt mijn nieuwe nummer uit.

Ik besluit om op de bank te gaan zitten en daar even wat door TikTok en insta heen te scrollen. Dan krijg ik een appje van een onbekend nummer.

+1 323 *******: Hi Jane! It's Harry Styles. I heard from my management that you accepted my offer to make 2 songs.
J: Yes that's right!
H: That's great! Do you have any ideas to make a song about? I thought but I couldn't think of anything. I hope you have some great ideas!
J: Yes I thought about it! I thought it may be fun to make a song about a genius who loves a woman. And I thought maybe a song about its just myself, that I don't need a hand to hold and I could do it myself. Like that. What do you think?
H: I think it's amazing! What could we name the songs? I thought about your second song we could name it: me myself and i.
J: that's a great idea! I thought we could name the first song genius.
H: Yes! I love that. Have you already wrote a text?
J: yes I did the chorus. (Refrein)
H: and have you already made a beat? And can you show me the Chorus?
J: I have made a beat also for the chorus. En yes I will type them right now.
Genius:
Me:Only a genius could love a woman like me.
You: I'm a ge-ge-ge-ge-genius a ge-ge-ge-ge-genius. A ge-ge-ge-ge-genius. A ge-ge-ge-ge-genius.
Me: He's a genius
You: Cause I love a woman like she.

It's about love so I don't know how you feel about singing that you have love for me, but it's not real.

And Me, Myself and I:
Me: ooh (you: yeah) it's just me myself and I, solo ride until I die, cause I, got me for life. (You: got me for life, yeah) Ooh I don't need a hand to hold, even when the night is cold. I got that fire in my soul (you: ah).

I hope you like it and I thought we could just both write a whole song, and show it to each other.
H: I think those are great choruses. Let's do that! I will go write a text right now. But should I come to the Netherlands of do you come to LA?
J: well I'm going to America next month for a few months so, we could do it then?
H: yes! Then I will keep you updated. Have a nice day!
J: yes thank you! Have a nice day to.

Het is inmiddels alweer 19:02. Ik scroll nog een beetje door TikTok heen en dan komt er een idee in me hoofd. Ik schrijf het op in me notities. Voor ik het weet is het al 19:28. Ik ga snel achter mijn computer zitten. Ik kijk alle reacties onder de countdown. Iedereen is heel benieuwd. Als de countdown bij 20 seconden is begin ik met filmen. Dan gaat het snel. Mijn liedje is uitgekomen! Ik plaats hem ook direct op Spotify. Op YouTube is ie al heel snel meer dan 200k keer bekeken. Zo blij mee!

Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu