"Hi Jane! How are you?" Zegt Jimmy. "I'm absolutely great! How are you?" Zeg ik. "Well that's great to hear! Im also great thanks!" Zegt Jimmy.
Ik heb toestemming om te zeggen dat ik nu bezig ben met een film filmen. Ik mag alleen niet zeggen met wie. Dat zal vast goed komen.
"I must say! You look good!" Zegt Jimmy. "Well thank you! You look good. I am surprised I look good because I don't get much sleep lately. I'm shooting a movie! I'm not even wearing so much make up right now. Only concealer for my under eye bags and mascara." Zeg ik. "That's so cool! What about and with who?" Vraagt Jimmy. "Unfortunately I'm not allowed to say that. But expect a movie with me this year, maybe next year!" Zeg ik. "Ahww ok! And Uhm your newest song, 'this is the life' is a hit! It is really doing good huh?" Zegt hij. "Yes I am so happy with that!" Zeg ik. "I can understand that!" Zegt hij.
"And you recently got a dog to right?" Vraagt Jimmy. "Yes! A teckel and Jack Russel." Zeg ik. "Cute! What was his name again?" Zegt hij. "Jordan! He is the cutest little thing I've ever seen." Zeg ik. "So your boyfriend is not cute? I also saw that you got a boyfriend a few months ago?" Zegt Jimmy. Ik krijg een lach op mijn gezicht. "Yes! He is very cute. The cutest but Jordan is also cute!" Zeg ik. "Now, you're whole face lights up when we talk about him. Why is that?" Vraagt Jimmy. "Well, he is just the best. I love him so much. I love him with my whole heart and just the littlest things he does gives me butterflies again and again. Always when someone brings him up my face lights up." Zeg ik. "That's so cute! Lucky for you, look in the audience right there." Zegt Jimmy en hij wijst ergens naar toe. Ik kijk die kant op en zie Matthy zitten.
"Omg! I thought you we're still in LA!" Zeg ik tegen Matthy. "Yes but Britt and Jimmy wanted to surprise you!" Zegt Matthy op zijn beste Engels. Ik sta op en loop naar hem toe. Ik geef hem een knuffel en ga dan weer zitten. "Cool surprise?" Vraagt Jimmy. "Yes! Ofcourse!" Zeg ik. We hebben het voor de rest over nog dat ik al vanaf jongs af aan door brak en hoe goed Engels ik toen al sprak. Jimmy was er heel verbaasd over.
Als we klaar zijn komt Matthy ook uit het publiek en loopt hij met me mee naar mijn kleedkamer. Als we in mijn kleedkamer zijn geef ik hem direct een zoen. "Zat je in hetzelfde vliegtuig of niet?" Vraag ik. "Ja echt verassend dat je me niet hebt gezien. En moet je nagaan, ik slaap in het zelfde hotel als jij en Britt." Zegt hij. Hoe heb ik het niet door gehad?
"Echt schattig hoe je helemaal blij werd toen Jimmy begon over mij." Zegt hij nog er achter aan. Ik krijg een lach op mijn gezicht. Ik pak al mijn spullen bij elkaar en dan gaan we naar het hotel. Met zijn drieën. Britt Matthy en ik dan he. Dat je t even snapt. Niet dat Jimmy opeens in ons hotel slaapt.
Morgen vlieg ik alweer terug naar LA. Daar komt Robbie ons ophalen van het vliegveld. We vliegen om 8:00 dus dan moeten we ongeveer 6:00 daar zijn. Wat betekent om 5:00 uit bed. Dan is er genoeg tijd. We zullen een taxi nemen naar het vliegveld.
~eventjes later~
We zitten met zijn drieën te eten in een restaurant. Zo'n 5 sterren restaurant. Heel chique. Maar het eten is wel lekker. We praten over wanneer er mensen mee mogen met mij. Iedereen is al een keer mee geweest. Ik had toch wel het meeste aan Britt, Matthy en Raoul. Raoul zei de hele tijd dat ik goed moest blijven eten en drinken. Wat ik nog wel eens vergeet.
Ik had een keer de fruit salade opgemaakt en toen zag ik de volgende dag een nieuwe schaal staan met een briefje er bij.
Altijd goede vitaminen binnen blijven krijgen en vergeet niet om goed te blijven eten en drinken.
~RaoulRaoul is echt een lieverdje. Ik weet niet wat ik zonder hem zou moeten. Hij zorgt ook echt goed voor iedereen. Ik ben hem daar ook zo dankbaar voor.
Toen Koen mee was ging hij mij filmen en ik had het door en toen was er een serieuze scène maar toen kon ik mijn lach weer eens niet inhouden door Koen. Zo moesten we het opnieuw doen. Koen ging mij echt de hele tijd filmen. Van toen mijn haren werden gedaan en mijn make up, tot grappige scènes en serieuze. Hij heeft mij alles doorgestuurd en ik moest er om lachen.
Robbie heeft mij alleen gefilmd als ik aan het acteren was. Ik heb dit niet door gehad dus bleef ik goed in mijn rol. Robbie hielp me ook echt heel erg goed met de tekst oefenen enzo.
Milo ging een before en after video maken. En dan bijvoorbeeld voordat mijn make up, haar en outfit is gedaan. En dan in de ochtend een before shooting en after shooting. Hij hielp ook met de tekst natuurlijk. Dat deden ze allemaal goed.
Britt hielp mij vooral met het inspelen van mijn rol. Matthy hielp daar ook mee. Britt en Matthy deden zo wat hetzelfde voor mij. In scènes waar Millie en ik beide inzitten helpen we elkaar natuurlijk. Of ik help andere mensen met hun rol inspelen of hun teksten helpen herinneren. Ik vind toch wel het leukste aan acteren dat je goede vrienden word met je mede acteurs en actrices.
JE LEEST
Het Perfecte Leven // ft. Bankzitters
FanfictionJohanna, een bekende zangeres en actrice geeft op haar 24e de grootste show van haar leven in de ziggo done. Ze word Jane genoemd en niemand van de buitenwereld weet dat ze Johanna heet. Ze rijd de avond van te voren naar de ziggo dome om te kijken...