Sezen Aksu- Unuttun mu beni?
İyi okumalar...
***
Yüzüme değen bir şey ile gözlerimi açtım. Elimi yanağıma götürerek kaşıdım. Gözümü daha fazla açınca abim karşıma geçmiş gülüyordu. "Of abi bir kerede kendim kalkayım ya!" dedim. Bilmişce sırıtıp "Dün kendin kalktın zaten" dedi. "Aman sende her şeyi bil!" diyerek yataktan kalkıp banyoya girdim. İşimi halletikten sonra üstüme rahat bir şeyler giyidim ve aşağı indim.
"Günaydın güzelim" dedi babam. Dün birazcık da bir şeyler yerine oturmuştu. Hem ona kırılmaya ben dayanamam ki çünkü babama aşık bir kızım!!
"Günaydın babişkkoo!" diyerek yanağını öptüm. Annem göz devirerek "Bu kızda iyi babacı çıktı ya!" dedi. Gülerek "Sen kocanı mı kıskandın anne yoksa bana mı öyle geldi?" dedim. Babam bir kahkaha attı. Annemin sinirli bakışlarına maruz kalınca ellerimi havaya kaldırdım ve anneme en uzak sandalyeye oturdum.
***
Sude Akdağ
Bu kaç gündür Gecede bir haller vardı ama bir türlü çözmüş değildim..
"Gece" diyerek ona döndüm. "Efendim" dedi ve kafasını sıradan kaldırdı.
Dersimiz normalde edebiyattı ama hoca gelmemişti yani ders boştu.
"Bana her şeyi anlat" dedim. Derin bir nefes alarak "Anlatırım ama şuan değil.." dedi. Fazla üstüne gitmek istemiyordum. "Peki ama mutlaka anlatacaksın benden kaçış yok" diyerek güldüm.
Sıradan kalkarak Bulutun yanına gittim.
"Neyi varmış?" dedi. "Anlatacakmış ama şuan değilmiş öyle dedi"
"Belki de bana anlatacaktır" dedi. "Bilmiyorum ama umarım sanadır" diyip göz kırptım. Bunların arasını yapmaya çalışıyordum. Napıyım çok yakışıyorlar!!Gece Boysan
Lavaboya gitmek için sıradan kalktım. Zaten hoca felan yoktu bir şey demeden sınıftan çıktım. Kapıyı kapatıp çıktım tam gidecekken kapı tekrardan açıldı kim olduğuna bakmak için döndüm. Bulut?
"Gece biraz konuşabilir miyiz?"
Kaşlarımı çattım. "Olur" diyerek yanına gittim. Birlikte kantine doğru gittik. Cam kenarında ki masaya oturduk. "Ee Gece anlat bakalım neymiş aklına takılan şey?" dedi ve ellerini masanın üzerine koydu. Bakışlarımı dışarı çevirdim. "Hadi Gece neden bu kadar zorlanıyorsun, benim ile ilgili bir konu olmasa anlat demiycem ama içinde bende va-" derken lafını kestim.
"Bulut bana neden söylemedin?" dedim.
Bir kaç saniye sessiz kalıp yüzümü izledi. Bakışlarımı kaçırdım. "S-söyleyemedim.." dedi. "Ya neden tek benim haberim yok ya!" dedim. Sesim biraz yükselmişti. Bulut "Daha rahat konuşabileceğimiz bir yere gidelim" diyip ayağa kalktı. Bende kalktım ve okuldan çıktık. Şuan yaptığımız şey hataydı resmen okuldan kaçıyorduk !"Benim arabaya geçelim" dedi. Bir kaç saniye sessiz kaldım. "Tamam" diyerek bindim arabaya. Birlikte deniz kenarında bir yere geldik. "Kumlara oturalım mı?" dedim. Kafası ile onayladı ve kumlara doğru yürüdük.
"Ee anlat bakalım.. neden benden sakladın, şuan her şeyi biliyorum ama senden duymak istiyorum" dedim. Gözlerime bakmıyordu. "Gece bizim ailelerimiz birbirine düşman.." dedi.
"Bulut bunu bende biliyorum ama neden?" dedim. "Bilmiyorum!" dedi sert çıkan sesiyle. Neden bir anda bağırmıştı?!
"N-neden bağırıyorsun?" dedim. "Bilmiyorum işte Gece bilmiyorum.." dedi ve burnundan soludu. "Evet sinirlenebilirsin ama bana bir daha bağırma!" dedim. "G-gece özür dilerim sesim bir anda öyle çıktı çünkü bunun nedenini bilmemek beni deli ediyor" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTANBUL BEYEFENDİSİ
Literatura FemininaÇocukluktan tanışan Gece ve Bulut'un ailelerinin arasında çıkan kavga sonucu birbirlerini yıllar boyunca göremiyorlar. Taa ki 7 yıl sonra Gece'nin yeni lisesinde karşılaşana kadar... Gece Bulut'u tanıyamaz ama Bulut onu gece gibi kara saçlarından...