3.0

32.9K 765 234
                                    

Bir textinge göre elimden geldiğince uzun bir bölüm yazmaya çalıştım.

Şimdi bir kaç sorum olacak..

Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz ve olayları ön görebiliyor musunuz?

Kitap sizde hangi duyguları uyandırıyor ve nasıl ilerliyor?

Cevaplarsanız sevinirim.

İyi okumalar ballarım!_________________________________________________

Herkese yürümüşsün caddeler boyu, bana gelince yorulmuşsun.

(Stefan zweig)

_________________________________________________

Sırtıma dokunan ellerle arkamı dönerken tatlı bir tebessümle bana bakan Cem'e karşın gülümsedim.

"Hoş geldin"

Arkasında ki Selen ve Birsen görüş açıma girdiğinde onlara da başımı hafifçe eğerek selam verdim.

"Hoş buldum, masaya geçmeden merhaba demek istedim" diyerek bakışlarını kaçırdı.

"İyi yapmışsınız siz masaya geçin servisinizi ben yapayım"

Beni onaylayıp her zaman oturdukları masaya geçtiklerinde Çağan'ı görememem merakımı kabartmıştı.

Son konuşmamızdan sonra onunla hiç iletişime geçmemişken aramızın bozuk olup olmadığı hakkında bir fikrimin olmaması işleri zora sokuyordu.

Çağan'ın nerde olduğunu Cem'den öğrenmenin en iyisi olduğuna karar verip onların masasına yöneldim.

"Nasılsınız bakalım?"

Selen yaslandığı sandalyeden doğrulup samimi bir gülümsemeyle karşılık verdi.

"İyiyiz ya sen nasılsın?"

"Aynı işte idare ediyorum" diyerek alnıma düşen saçlarımı topuzumun içerisine sıkıştırdım.

"İyiydi aslında öyle"

Cem, cümlesinin ardından direkt susmuş kaçmak istercesine bakışlarını başka bir yöne sabitlemişti.

"Saçların diyor sezen saçların.."

Birsen dayanamamış olacak ki cem'in ne demek istediğini açıklayıp oturduğu sandalyede geriye yaslandı.

"Çalışırken zor oluyor öyle ya"

Cem onaylar biçimde kafasını sallarken Selen'in gülmemek için dudaklarını ıssırması gözümden kaçmadı.

Cem'in utangaç tavrı hoşuna gitmiş olmalıydı.

"Murat ve Çagan'ı göremedim"

Birsen'in mimikleri sert bir hâle bürünmüş bu Selen'in araya girerek konuyu kapatmak için çabalamasına yol açmıştı

"Onlar bu gece beraber takılmak istediler. Her neyse ben bir filtre kahve alırım"

Onun ardından diğerlerinin de siparişini alıp servislerini yapması için arkadaşıma rica etmiş, zar zor çalışan odasına kendimi atabilmiştim

Siz; Çağan?

Siz; nasılsın?

Çağan; çok fazla mola verdik galiba

Siz; anlamadım.

Çağan; oynadığımız oyuna diyorum

Çağan; sıkılıp yazdığına göre

son kez (Texting +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin